Verslagje SGW Vlietland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Verslagje SGW Vlietland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 17:20

Idd, verslagje, want ik heb alleen gedressuurd. (punten weet ik niet want die hingen er nog niet toen ik weggging, ik lees het hopelijk wel op de site.)
De bodem werd zo verschrikkelijk slecht Boos! na die regenval en nadat het M en Z was geweest, dat ik heb besloten om niet te starten. Errug jammer want de hindernissen waren prachtig! OK dan! Alleen dus de bodem was verschrikkelijk. Echt een knolleveld. Bij het inrijden voor de dressuur was het al niet best, maar het springparcours en de cross zagen er niet meer uit, vooral de afzet- en landingsplaatsen voor het paard. Op een gegeven moment zag ik wel shovels met zand rijden die op de slechte plekken werden gestort, maar toch blijft de bodem wel zwaar. Ik wilde het risico toch niet nemen. Volgend jaar beter, want de hindernissen waren echt toppie!

Nee, erg jammer, maar ik wil mijn paardje langer houden en er komen nog meer crossen dit jaar!

Ik heb maartje nog zien springen (jammer van die uitglijer op hindernis 3) voor de rest niemand.
Ik hoop voor degenen die morgen gaan dat het weer beter is en de bodem goed.


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:46

Ik moet zeggen dat ik bewondering heb voor je beslissing. Een cross is meestal een flink eind rijden. Balen dan als het 'voor niks' is. Maar je hebt een goede beslissing genomen.

Ik hoop niet dat dit met Dijkgatsbos ook gaat gebeuren, want dat is wel heel erg ver rijden.

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 18:51

Scum schreef:
Ik moet zeggen dat ik bewondering heb voor je beslissing. Een cross is meestal een flink eind rijden. Balen dan als het 'voor niks' is. Maar je hebt een goede beslissing genomen.

Ik hoop niet dat dit met Dijkgatsbos ook gaat gebeuren, want dat is wel heel erg ver rijden.



Dank je Scum. Gelukkig was Leidschendam niet al te ver weg voor ons (slechts 1 uur en een kwartier rijden), maar ook al hadden we een rit van 2 uur moeten maken, mijn paard is me meer waard.

Volgende week ga ik naar W'werf, en voor hetzelfde geld is de bodem daar ook wel slecht. Tja da's een risico dat er altijd is. Maar goed, ik weet in ieder geval dat ik mijn paard morgen zonder blessures of dikke benen van stal kan halen!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:58

Yeps, groot gelijk.

Ik ben vandaag in ysselsteyn geweest. Ik moet zeggen dat de bodem er daar goed uitzag, op een paar kleine plekjes na.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:57

Bodem in Wieringerwerf was afgelopen weekend nog heel goed te doen ondanks alle regen. De slechtste stukken pad zitten wsl dit jaar ook weer niet in de cross, de start is namelijk naar een andere plek gegaan.

Jammer dat je voor niets naar leidschendam bent gegaan, maar ik denk dat ik dezelfde beslissing zou hebben genomen. Ik wil mijn dieren ook graag heel houden

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 19:58

Ach, voor niets..........we hebben toch weer even dressuur kunnen oefenen! hihi

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:21

Super beslissing Simmie!!!!

Hopelijk zie ik je volgend weekend in Wieringerwerf wel aan de start!!!!

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 20:27

chantal_cs schreef:
Super beslissing Simmie!!!!

Hopelijk zie ik je volgend weekend in Wieringerwerf wel aan de start!!!!


Thanx Chant, blij dat jullie me geen watje vinden hihi! Regen is niet erg, ik droog wel weer op, maar de bodem.........is toch een heel essentieel aspect!

Ik hoop het Chantal, aan mij zal het niet liggen (zullen we met z'n allen elke dag even een zonnedansje doen?) We moeten elkaar nu toch echt een keer ontmoeten hoor!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:39

haha dat zonnedansje gaan we doen!!!!! Helpt vast wel!

Ik wil echt heel graag starten in Wieringerwerf, mis het crossen zo....

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 11:59

super hoor simmie, zo'n beslissing! Ik heb het ook een keer gedaan (Ede, met andere reden) en dat is idd erg zuur.


Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:06

idd super! de bodem was idd vreselijk!

Ik was zelf veel te laat binnen. IK ga niet in de topsnelheid door de bochten heen, terwijl het zo nat is..

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker