Divoza schreef:
Voldoet een artikel na ontvangst niet aan uw wensen, dan kunt u het binnen 15 dagen , mits ongebruikt en in de originele verpakking, gefrankeerd aan ons retour zenden.
Wij ruilen het product dan direct om of wij betalen u het goederenbedrag onmiddellijk terug.
Dit moet gebeuren samen met de factuur eventueel voorzien van uw bank-, giro- of creditcardnummer. Stuur altijd een kopie van de kassabon of factuur mee.
Retouradres
Divoza Leek,
Zernikelaan 16,
9351 VA Leek,
Nederland
Oftewel, als je daar iets koopt en het is niet goed, dan moet je het pakje gefrankeerd terug sturen, dat deed ik altijd braaf, maar nu hoorde ik laatst van iemand, die stuur de het gewoon zonder porto kosten op en krijgt dan blijkbaar wel gewoon haar geld terug, nu was ik benieuwd hoe jullie dat doen, want ik baal er van dat ik dubbele porto moet betalen als iets niet goed is.