Wat vinden jullie nou eigenlijk van haar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Wat vinden jullie nou eigenlijk van haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 21:47

Hier komt mijn schatje nog een keer :
hieronder staat ze onder een soort stroberg. Die is later weggehaald (instortingsgevaar Haha! Knipoog ) ow wat kan ze weer eigenwijs lief kijken..
Afbeelding

Hehe een beetje last van de vliegjes? haha (En ja ze staat vast aan een lange touw en weet dat dat niet mag maar ze is niet anders gewend ze komt af en toe wel eens verstrikt maar komt er zelf altijd weer uit!)
Afbeelding

Ik open eventjes een nieuwe topic want anders duurt het laden van de foto's zo lang! komt ook omdat ik niet weet hoe ik ze kleiner moet krijgen............ Lachen Lovers

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 21:50

Leuk beessie!!! Lief hooffie hoor..
Ziet er wel leuk uit die "stroberg". Mijn pony staat ook in zo'n oud stalletje, vind ik er altijd zo knus uitzien.. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 21:51

heej die 2e doet het niet.. Afbeelding nu wel?

Marlene
Berichten: 30
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 21:52

Mooi paardje hoor Haha!
Ziet er inderdaad leuk uit onder zo'n dakje.

Marlene
Berichten: 30
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 21:53

Bij mij doet die het wel hoor.
Als je die bedoeld dan dat ie buiten staat te grazen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 22:12

dankje.... ik ben ook zo in Lovers Lovers Lovers Lovers Goh hoe zou dat toch komen?? Schijnheilig

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 22:16

lief paardje!!!!
mijn verz fjordie staat ook vaak zat aan zo'n lang touw vast om in de berm te kunnen grazen (naast de wei hoor rijden geen auto's langs). Hij zal ongetwijfeld als klein paardje wel eens vast zijn komen te zitten maar in de tijd dat ik m verzorg (4 jaar) heb ik t nog nooit meegemaakt. Oefening baart kunst??

xxFiekexx

Berichten: 539
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 10:29

wat een schatje zeg! echt een mooi fjordje Lovers
-x-

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 12:35

Maaike schreef:
lief paardje!!!!
mijn verz fjordie staat ook vaak zat aan zo'n lang touw vast om in de berm te kunnen grazen (naast de wei hoor rijden geen auto's langs). Hij zal ongetwijfeld als klein paardje wel eens vast zijn komen te zitten maar in de tijd dat ik m verzorg (4 jaar) heb ik t nog nooit meegemaakt. Oefening baart kunst??


Ohw dat kan ook gerust, als je paardje het gewend is...
Mijn tante haar paardje was het ook gewend en dat ging prima, totdat ze de pony van een nichtje van me ook aan het touw zette, ik zou toen oppassen op de pony wegens vakantie en kwam een paar dagen later wegens school, pony weg Verdrietig Die stond dus bij de dierenarts, was verstrikt geraakt in het touw en had een wond in zijn kootholte... Geen lekkere buitenritjes dus, maar aan de hand stappen Knipoog

Maargoed, leuk fjordje hoor! Ziet er errug liev uit Lachen

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 12:42

woessie fjordje!!!! k vin fjordjes ook zo leuk!!! wil er eigenlijk ook wel eentje.. maar ja, mn ouders werken niet mee he!!!! maar een leuk beestje hoor!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 14:21

Leuke fjord! Leuk knus strobergje ook Lachen Maar eeh...wat ziet mijn oog? Prikkeldraad?