KWPN-paardedagen: wie gaan er ook?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

KWPN-paardedagen: wie gaan er ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 20:12

Wie gaan er aankomende week ook naar Ermelo?
Ik ga zeker op de finaledag van de pavocup, vrijdag dus!!

Wie gaat er dan ook? Cool


Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:57

mijn ouders gaan op vrijdag naar de KWPN dagen!! Haha! dus misschien zien ze jullie ook wel Haha!
ik moet helaas dan oppassen.,...

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

pajidin

Berichten: 636
Geregistreerd: 02-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:01

Ik ben zaterdag van de partij!!!
misschien als het lukt, vrijdag ook nog wel...natuurlijk wel benieuwd naar de pavocup finale!!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:03

Ik ben Woensdag de hele dag van de partij en Vrijdag de hele dag.

memiro

Berichten: 459
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:28

Ik ga iig dinsdag en denk ook de rest van de dagen

DELGRANGE zadels/ beenbescherming te koop
PB voor info

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:01

Ik ga donderdag, vrijdag en zaterdag. MissHIS op vakantie! Schijnheilig Cool

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:51

Ik wil vrijdag gaan, maar ik moet even kijken of ik vrij kan krijgen..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:15

ik moet er van dinsdag t/m woensdag rijden. En als het een beetje wil lukken dan ben ik er vrijdag ook...

Instagram: @bianca.schoenmakers
Facebook: Bianca Schoenmakers Equestrian

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 23:47

Ik ben er dinsdag en woensdag geweest. Vrijdag ben ik bij de finale van de IAN, tijdens het laatste stukje PAVO ga ik wsl wel weer op huis aan Clown

Heb schoentje trouwens heel wat keren voorbij zien komen dinsdag, woensdag wat minder. Toen stonden we bij de trailers.

Heb jij ook al zo'n leuke vakantie gepland MissHIS. Het weer mag alleen wel wat beter, kon vandaag wel zwemmen, maar daar hou ik niet zo van Tong uitsteken

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 23:54

Zaterdag ben ik er, vrijdag is nog niet zeker. Hoe is het parkeren trouwens? Is dat terrein nog een beetje begaanbaar? (heb geen 4 x 4)

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 00:01

Vanmorgen nog wel, maar hoe het na die plensbuien van vanmiddag is Verward

Wij konden met de trailer iig nog wel wegkomen vandaag dus als het vannacht een beetje rustig blijft is het morgen ook nog wel goed te doen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 00:14

een aantal jaren terug moest je met de auto in de wei een soort dijkje oprijden.... de meeste auto's moesten eruit getrokken worden met een tractor. Ze kwamen nl. allemaal dat dijkje niet op....

Heb me ziek gelachen toen.... Kerel met een hagelnieuwe mercedes voor me deed een aantal pogingen en haalde het steeds net niet. Iedereen die auto uit en duwen, allemaal pikzwart.
Vervolgens kom ik met mijn GTI aangescheurt.... Veel gas, de modder op het dak maar in 1 keer op het dijkje Cool

Het commentaar van die pikzwarte jongens op hun pa "Pa, koop dan ook eens een echte auto, die GTI staat er in 1x bovenop" Haha! Haha! Haha!

Zal de audi maar thuis laten en de GTI op een uitje naar Ermelo trakteren Knipoog

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 00:59

annegti schreef:
een aantal jaren terug moest je met de auto in de wei een soort dijkje oprijden.... de meeste auto's moesten eruit getrokken worden met een tractor. Ze kwamen nl. allemaal dat dijkje niet op....

Heb me ziek gelachen toen.... Kerel met een hagelnieuwe mercedes voor me deed een aantal pogingen en haalde het steeds net niet. Iedereen die auto uit en duwen, allemaal pikzwart.
Vervolgens kom ik met mijn GTI aangescheurt.... Veel gas, de modder op het dak maar in 1 keer op het dijkje Cool

Het commentaar van die pikzwarte jongens op hun pa "Pa, koop dan ook eens een echte auto, die GTI staat er in 1x bovenop" Haha! Haha! Haha!

Zal de audi maar thuis laten en de GTI op een uitje naar Ermelo trakteren Knipoog


Hahahaha, wat een super verhaal OK dan!

En wij gaan helaas niet heen dit jaar
Next year misschien beter.

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 07:43

ik ben er vrijdag waarschijnlijk de hele dag en zaterdag help ik een kennis met een merrie..die moet al om 9 uur in de ring staan.. oeff vroeg

ehh jongens ik heb een twingo.. moet ik alvast eebn sleepkabel achterin leggen ?

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay

Oregon
Berichten: 1007
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:24

Ik ga zaterdag zeker (met mn witte pakkie aan Haha!) en vrijdag mischien ook wel.

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:41

supersambo schreef:
ik ben er vrijdag waarschijnlijk de hele dag en zaterdag help ik een kennis met een merrie..die moet al om 9 uur in de ring staan.. oeff vroeg

ehh jongens ik heb een twingo.. moet ik alvast eebn sleepkabel achterin leggen ?



Ik ben er vrijdag ook; ik kan je er met mijn auto in ieder geval uittrekken als dat nodig is Knipoog

1 april | Hestabelle | Prinz K3 x Arabelle ster, PROK, IBOP v. Scandic x Samber
[KS-ITP] 1 april....Hestabelle (Prinz K3 x Scandic x Samber)

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:42

Ik wil er ook graag heen, moet nog even kijken of het gaat lukken en of ik iemand mee kan slepen Knipoog

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:25

Schoentje moet in ieder geval finale 6-Jarigen rijden Lachen Hup die spandoeken mee

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:28

jaja morgen twee finales, 4- en 6-jarige!
ben er dus ook weer de hele dag. Lachen

Instagram: @bianca.schoenmakers
Facebook: Bianca Schoenmakers Equestrian

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:13

Heb nog wel een suggestie voor een spandoek: WIE DE SCHOEN PAST TREKKE HEM AAN!!!!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:24

Whahaha goed plan Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers