Wie komt er gezellie bij ons op stal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Wie komt er gezellie bij ons op stal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-02 17:30

Eerst was er een wachtlijst bij ons op de manege...Manege Slangenbeek in Hengelo. Iedereen wou massaal bij ons staan Knipoog Toen de 1 besloot op zijn oude manege te blijven bleef de ander ook daar. Ik sta dan nog in het gezelligste deel van de manege..de schuur. Maar nu staan er alleen maar volwassenen bij ons in de schuur op uitzondering van twee meisjes die ik haast nooit zie. De rest van de kinderen staan allemaal in de manege. Het is al meer een pensionstal met weinig kinderen...en ondanks dat we twee kantines hebben zijn er meer oude stamgasten Haha! Knipoog DUS ALS IEMAND NOG EEN LEUKE STAL ZOEKT?! Kom het gezellig maken Tong uitsteken
Mijn vriendin kan ook niet elke dag mee omdat ze vaak moet werken, dus dan verveel ik me altijd dood tussendoor. Mijn vorige manege was zo leuk wat betreft de vriendinnnen, maar daar was de baas verschrikkelijk. Maar nu vind ik het tog ook wel weer erg saai worden hoor...


Zeuren of niet?! Nou ik denk niet dat iemand echt een stal zoekt in Hengelo maar ik moest tog even mn verhaaltje kwijt
Laatst bijgewerkt door susie op 21-03-02 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 17:45

Nee hoor...zo vaak ben ik momenteel niet op stal...ik rijd 2 keer per week les, zit eventjes in de kantine en ben weer weg...maar binnenkort staat ook mijn paardje daar, en zal ik daar wat meer tijd doorbrengen..maar er zijn altijd hele leuke gezellige, ook oudere, mensen aanwezig...ach...we maken er wat van Lachen

Jij komt trouwens best verwend over Haha! Knipoog Je hebt een paard, staat op een manege, en dan ga je zeuren over het feit dat het er saai is! Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 18:10

Ik heb m'n paarden bij mij thuis staan. Er is dus niemand anders, en ik vind het gewéldig! Super gewoon! Geen mensen die zich met jou bemoeien, geen gezeur, alles zelf bepalen. In 8 jaar heb ik het nog nooit saai gevonden.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 20:17

ik sta sinds kort weer op een echte pension-sport stal, waar maar 10 pensionpaarden staan . de eigenaren zijn voornamelijk volwassenen, er zijn 2 meiden van mijn leeftijd maar daar houd het ook mee op.

ik vind dit helemaal niet saai, ik vind het heerlijk om rustig met mijn paard bezig te zijn zonder steeds gezellig te moeten zijn en te moeten kletsen met iedereen.

ik heb er dus geen last van! Haha!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-02 22:41

Oke das dan duidelijk doe jullie er over denken Knipoog Haha! Xono..ik mag dan verwend over komen maar zoiezo iedereen met een eigen pony kun je verwend noemen. Dat ik het soms saai vind, geeft toch nog niet aan dat ik direct een extra verwend kind ben. Ik bedoel gewoon dat ik het leuker zou vinden als er wat meer leeftijdsgenootjes zouden zijn. Ik ga ook niet tegen iedereen aan zitten zeuren hoor ik wou het gewoon ff melden Verward

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:01

Ik heb mn paarden bij huis staan, ideaal!
Wel staan er 3 pensionpaarden, met de ene eigenaar kan ik t wat beter vinden als met de ander maar dat hou je toch.

Naar mijn mening: Op stal kom je niet voor de gezelligheid en vriendinnen, je komt er voor je paard en de daar bij horende werkzaamheden. Tuurlijk, een babbeltje hier en daar is wel gezellig maar niet noodzakelijk.Vriendinnen kun je op andere plaatsen wel ontmoeten.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30595
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 06:54

Ook mijn pony's staan thuis. Ik wel een verzorgster voor mijn haflinger, maar ben vaak nog alleen. Ik vind het juist altijd erg prettig om alleen bezig te zijn. Je wordt dan niet telkens gestoord als je met je paard/pony bezig ben.


vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 09:24

Ik ben ook weggegaan van mijn vorige stal omdat het daar zo saai was....
Tussen de volwassenen lijkt me nix, die zijn allemaal zo serieus Haha!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 11:11

Citaat:
Naar mijn mening: Op stal kom je niet voor de gezelligheid en vriendinnen, je komt er voor je paard en de daar bij horende werkzaamheden. Tuurlijk, een babbeltje hier en daar is wel gezellig maar niet noodzakelijk.Vriendinnen kun je op andere plaatsen wel ontmoeten

sorry hoor maar ik vind dat je best op stal kan komen voor de gezelligheid. ik kan mezelf en mn paard prima vermaken door (bv op zo'n lekker zonnige 1e lentedag) lekker te keuvelen met die en dan weer effe daar heen, lekker in het zonnetje staan met peerd terwijl je staat te kleppen. serieus bezig zijn met je paard betekent heus niet dat je daarnaast niet lekker kan socializen. Ik heb heel effetjes op een stal gestaan waar de mensen me absoluut niet lagen, als ik zag dat er auto's stonden baalde ik bij voorbaat al. en die vriendinnen ontmoet ik inderdaad in andere plaatsen, nemelijk mn mailbox. lekker alles herhalen wat je de vorige dag gedaan heb met je beest en bepraten. en op vrijdag standaard met zn alle in de les, en lekker vroeg aanwezig zijn zodat we van te voren nog eens alles kunne bespreken. en na de les besprek je natuurlijk uitvoerig de les. Dus ik hoop susie dat er snel wat gezellige vriendinnetjes voor je bij komen!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 12:56

carlijn83 schreef:
.....Op stal kom je niet voor de gezelligheid en vriendinnen, je komt er voor je paard en de daar bij horende werkzaamheden.


Ik moet eerlijk zeggen, dat een plek waar ik zó vaak ben, best gezellig mag (moet Lachen !) zijn!!!
Ik heb op de stal, twee van m´n beste vriendinnen leren kennen! Met z´n drieen zijn we al een paar keer op vakantie geweest (mét onze paarden!) en we zijn ook met z´n drieen naar een andere stal verhuisd!
Ik snap Susies wens echt wel hoor, ik kan me best voorstellen dat het af-en-toe saai voor d´r is! Als ik alleen op de stal ben doe ik net zo veel/weinig als dat m´n vriendinnen er bij zijn, met één verschil, als ik alleen ben, bep ik niet zo veel *LOL* !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 12:59

effe off topic: he waarom krijg ik bij mn quote 'quote'en niet de naam van de gequote?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 13:48

carola schreef:
Ik heb m'n paarden bij mij thuis staan. Er is dus niemand anders, en ik vind het gewéldig! Super gewoon! Geen mensen die zich met jou bemoeien, geen gezeur, alles zelf bepalen. In 8 jaar heb ik het nog nooit saai gevonden.


nou dat wil ik ook, tenminste geen geroddel en altijd ruimte om te rijden.

Ik sta ook op een manege, op zich geen probleem hoor. Ik sta hier nu vanaf oktober en de eerste roddel is binnen. Kim rijd nooooit en als ze rijd rijd ze maar een kwartiertje, die pony doet niks. Dat is dus bulsh*t want ik rijd altijd minstens een half uur, liever een uur maar door de pijn in mijn rug houd ik het niet langer vol. En nee, ik rijd niet elke dag, ik longeer 2 keer in de week en 1 keer in de week staat ze alleen buiten. Voor het rijden staat ze meestal ook nog een half uurtje buiten, ze krijgt gewoon genoeg beweging. pff en het is nog gezegd door iemand die er nooit is als ik er ben ook, ze heeft me misschien 4 keer gezien.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 13:49

susie schreef:
Oke das dan duidelijk doe jullie er over denken Knipoog Haha! Xono..ik mag dan verwend over komen maar zoiezo iedereen met een eigen pony kun je verwend noemen. Dat ik het soms saai vind, geeft toch nog niet aan dat ik direct een extra verwend kind ben. Ik bedoel gewoon dat ik het leuker zou vinden als er wat meer leeftijdsgenootjes zouden zijn. Ik ga ook niet tegen iedereen aan zitten zeuren hoor ik wou het gewoon ff melden Verward


Ooit gehoord van het feit dat smileys een functie hebben? Ik meende dat niet serieus, dus hoe je niet meteen in de aanval te gaan.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 13:53

Sterre"]
[quote="carlijn83 schreef:
.....Op stal kom je niet voor de gezelligheid en vriendinnen, je komt er voor je paard en de daar bij horende werkzaamheden.


Ik moet eerlijk zeggen, dat een plek waar ik zó vaak ben, best gezellig mag (moet Lachen !) zijn!!!
Ik heb op de stal, twee van m´n beste vriendinnen leren kennen! Met z´n drieen zijn we al een paar keer op vakantie geweest (mét onze paarden!) en we zijn ook met z´n drieen naar een andere stal verhuisd!
Ik snap Susies wens echt wel hoor, ik kan me best voorstellen dat het af-en-toe saai voor d´r is! Als ik alleen op de stal ben doe ik net zo veel/weinig als dat m´n vriendinnen er bij zijn, met één verschil, als ik alleen ben, bep ik niet zo veel *LOL* !
[/quote]

Inderdaad...ik kan carlijn wel begrijpen...maar ik vind het ook fijner als ik mensen om me heen heb op stal...lekker gezellig. Lijkt me heerlijk om hem thuis te hebben staan, maar lijkt me toch minder gezellig als op de manege...ik kan het goed vinden met 99% van de mensen daar en vind het supergezellig. Als ik een keer geen zin heb in socializen, dan ga ik gewoon weg Lachen Stukje buitenrijden...alone Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 13:57

Talida"]
effe off topic: he waarom krijg ik bij mn quote 'quote'en niet de naam van de gequote?
[/quote]

Als je wilt reageren met quote, klik je eerst op quote ( *LOL* logisch!) Dan komt er bijv. dit te staan [quote="Talida"]
dan de hele tekst die je hebt geschreven lalalala blablablabla trarara trarara
[/quote]

Op wat je niet wil reageren "wis" je uit, de rest, dus in dit geval [quote=Talida schreef:
tekst
laat je staan, dan moet het lukken! Succes!

*grijns* het is dus een beetje anders gelopen als dat ik gedacht had, moet even een andere manier vinden om het je uit te leggen!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-02 17:34

sorry xono maar ik voel me over het algemeen snel aangevallen of aangesproken, dus fijn dat je het niet zo bedoelde dan. Dat van mij was geen aanval ofzo, maar ik wil gewoon niet dat andere mensen wat van mij gaan denken ok? Haha! nu weer ontopic dan maar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lara_ en 31 bezoekers