universe (v. iglesias) van Jamie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

universe (v. iglesias) van Jamie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 23:16

hey allemaal nou ik zal meteen maar even vertellen hoe ik hier aan kom dat is wel zo handig Knipoog
ik was opzoek naar informatie over iglesias jamie had ook een reactie geplaatst en had wel foto's maar geen scanner ze heeft me dus foto's van haar lieve veulen Universe gestuurd Kwijl
helaas heeft ze de foto's van iglisias nog niet kunnen vinden maar misschien volgen die nog Knipoog
veel plezier bij het kijken en Jamie je moet er zelf maar meer over vertellen!!

ik probeer ze een beetje op volgorde te doen Knipoog je mag zelf je verhaaltje erbij vertellen jamie Knipoog
en als ik het goed begrijp zijn het 2 verschillende paardjes dus.. vertel het maar *LOL*

(jammer genoeg zijn de foto's denk ik een beetje te groot Gaaaap )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

wat een kanjer he!
Afbeelding

en de laatste!!

Afbeelding

hehe dat was een hele boel nou Jamie vertel er eens wat over!!

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:35

Nou hier even een toelichting bij de foto's

Foto 1 Hier is Jamaica net de trotse moeder geworden van haar derde zoon Universe Pling

Foto 2 Deze foto is gemaakt door Lovely toen ze nog bij mij op stal stond ze was de pleegmoeder van Universe! Knipoog

Foto 3 Voor het eerst met mama samen naar buiten jullie zullen wel zien dat hij achter nog niet goed staat maar dat is helemaal goed gekomen het was een beer van een veulen dus hij heeft waarschijnlijk een beetje klem gezeten in mama haar buikie!

Foto 4 Het was erg warm die dag en na een hoop geren en gevlieg zijnze even samen een middagslaapje aan het doen in de buitenbak! Lief he? Lovers

Foto 5 Erg nieuwsgierig dat was hij en is hij nog steeds een echte boef

Foto 6 Hier staan ze in de wei nat geregent zoals je ziet!

Foto 7 Hier is hij al een stuk gegroeid een wit halstertje om was eigenlijk bedoeld voor de keuring waar we heen zouden gaan maar omdat Jamaica onhandelbaar was ivm met Universe hadden we daar toch niet zo een zin in!

Foto 8 Samen met mama rijden was erg gevaarlijk af en toe want steigeren en schoppen dat kon hij!

Foto 9 Nog even een foto in de wei!

Foto 10 Universe een half jaar oud hij wordt groot erg groot 12 Mei wordt hij 1 jaar oud! Hier staat hij in Starnmeer bij zijn vriendjes waar hij groot en sterk aan het worden is!

Groetjes Jamie
Laatst bijgewerkt door Universe op 21-03-02 23:57, in het totaal 1 keer bewerkt

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:37

Leuk paardje! Lachen Ik vind vooral die foto waar ze beiden liggen erg gaaf! Houd je hem zelf Jamie?

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:42

Dat is wel de bedoeling maar afwachten wat voor paardje het is als hij is uitgegroeid!

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:54

He, wat leuk Jamie , foto's van Universe, inderdaad erg gegroeid !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 00:55

Lovers Oh wat is ie toch lief. Die laatste foto is helemaal leuk, het wordt al echt een paardje. Knap kind hoor!!

xxFiekexx

Berichten: 539
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 10:27

Ah, gossie wat een schatje zeg! Als dit geen mooi paardje wordt.. Lovers