Kiele Kiele eergisteren...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Kiele Kiele eergisteren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 14:53

Ja, eerder had ik niet de tijd om het uit te typen, maar eergister was het echt kiele kiele, of ik was met mn fiets op mn plaat gegaan.
Ik ben dus postbode en dan heb je eerst zware tassen en moet je soms nog terug naar kantoor om enkele pakjes of dingen terug te brengen.
En mijn tasdsen waren leeg en dan kan je een stuk ontspannener fietsen, dus ik, hopla, handjes los van het stuurtje.

Nu hebben wij op de Rayon en hek, met in het midden zo'n sluitsteen, zo'n irritant, groot uitstekend ding waarin je de twee poortdeuren kan vergrendelen.
En ik denk doodleuk; gaaf, met losse handen zo het kantoor in rijden! Dus ik harder fietsen, word ik afgeleid door een toch wel érg knappe collega van me, dus ik kijk op, ik kijk om en plots stijgerd mn fiets!
Ik denk nog; oliebol, wat was dat nu weer? En ik wist niet hoe snel ik mn stuur weer moest grijpen, dus ik stuur weer gepakt, losgelaten en omgekeken naar wat het was, juist ja, was gewoon óver de sluitsteen heen gereden.

Anyway, nu vidn ik het niet zo'n probleem om met de fiets onderuit te gaan, maar ik vind het wél een probleem als dat vóór kantoor gebeurt. Gezien ik er dan de komende 7 jaar nog aan herinnerd ga worden door mijn toch o zo lieve collega's.

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 16:31

haha goed vasthouden dus

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 16:50

Haha, tja. Ik ga sowieso liever niet op m'n bek hoor, kan het wel goed begrijpen. Tong uitsteken Je zal toch maar net een knie of arm openhalen... Scheve mond Maar gelukkig is alles goed gegaan! Lachen

enne... dit hoort volgens mij bij algemeen. Cool

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:01

Ik heb je topic verplaatst naar AM (VvdD is alleen voor hippische verslagen Knipoog).

Leo

Berichten: 50114
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:04

Oeff das euhmm 'netjes' dan dat je niet gevallen bent Knipoog

Goh, jij ook al van die lieve collega's? Tong uitsteken

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:26

haha, hoe herkenbaar.
ik heb ook lang post rondgebracht (niet van ptt) maar dan denk je dat je wel lekker kan fietsen.
nou niet dus. ik ben 1x op mn bek gegaan met een flinke stapel post in mn handen, die ik vervolgens weer midden in de winter kon sorteren... Boos!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 10:14

Nouja, mn collega's zijn we lief als je als een versopebn katje terug komt uit je wijk, dan komen ze met dekens en warme koppen thee aan zetten, maar natuurlijk, zo'n valverhaal over zo'n stomme sluitsteen... tsjah, dat ze za nog jare nbij blijven, lijkt mij. Haha.

Laatst waaide het zó hard, maak ik het alstiek van mn bundel los, en ja hoor, daar ging mn post!
Ik heb alleen de post opgeraapt en ik heb de huis aan huis laten liggen hoor, ik ga dat echt niet meer sorteren.

Laatst is ook de fiets van een collega van me gejat en natúúrlijk word hij dara nog steeds subtiel aan herinnerd. Hahaha