Verlos ons van Frits!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:01

Zal ik het nog gaan doen, die website is zo gemaakt ... binnen nu en 5 minuten, maar dan word het waarschijnlijk wel per email tegen stemmen en dat je naam op de site komt.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:42

Ik snap het probleem niet! Die man zit daar voor NOS en geeft commentaar aan mensen die er niks vanaf weten en dat alle paardrijdende betweters het beter weten is niet he probleem van frits maar van jezelf! En ook al zet je coby of wie ook maar erneer, die moet het ook echt in jip en janneke taal gaan uitleggen, omdat het te snappen moet zijn voor onwetend publiek!

En dan zet je toch lekker het geluid van je TV uit!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:44

Dat het Jip en Janneke taal moet zijn ben ik met je eens, maar het moet wel kloppen wat die man zegt en dat is nu juist het probleem...

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:45

... en dat doet ie dus niet!

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:46

ben het er ook wel mee eens, waarom deze drukte?

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:01

Waarom deze drukte?

Zou het niet fijn zijn als je gewoon een deskundig verslag krijgt bij wedstrijden?
Kijk, ze hoeven niet het naadje van de kous te weten, maar Frits maakt gigantisch veel fouten.
Bij het schaatsen zitten er toch ook oud-schaatsers?
Tineke vind ik bv. heel geschikt om commentaar te geven, die heeft dat ook al eerder gedaan.

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:10

Eerlijk gezegd heb ik geen last gehad van hem ? Ja, hij versprak zich best vaak.. maar voor mensen die er niks van af weten is het toch fijn? Ik bedoel als ik niks van paarden zou weten, en er zat iemand allemaal technisch commentaar te geven dan zou ik zo wegzappen! Ze proberen toch zeker door het helder te houden te zorgen dat anderen het ook nog snappen?

Persoonlijk zit ik er ook niet op te wachten dat iemand bij een andere sport het meest ingewikkelde commentaar gaat geven..

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:14

benneton schreef:
Eerlijk gezegd heb ik geen last gehad van hem ? Ja, hij versprak zich best vaak.. maar voor mensen die er niks van af weten is het toch fijn? Ik bedoel als ik niks van paarden zou weten, en er zat iemand allemaal technisch commentaar te geven dan zou ik zo wegzappen! Ze proberen toch zeker door het helder te houden te zorgen dat anderen het ook nog snappen?

Persoonlijk zit ik er ook niet op te wachten dat iemand bij een andere sport het meest ingewikkelde commentaar gaat geven..

Maar dan moet het wel correct zijn, deze man maakt gewoon grove fouten en zit dingen te verkondigen die helemaal niet kloppen..

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:17

Bij het schaatsen zitten ook oudschaatsers deze geven ook technisch commentaar maar dan leggen ze het ook uit. *Merk ik aan Martin Hersman* Moet er nu nog een site komen?

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:18

Of we gaan met z'n alles de NOS platmailen..

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:21

ik vond t zoooo irri toen hij mee begon te tellen, en niet eens goed, k heb meteen t geluid zachter gezet Boos!

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:21

Bettine schreef:
Of we gaan met z'n alles de NOS platmailen..

ik doe mee! Tong uitsteken

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:24

Bettine schreef:
_/-\o_

Mee eens.
Ik teken ook voor het vertrek van Frits.
Voorbeelden van (grove) fouten hoef ik hier niet meer te noemen, er staan er al een paar honderd in de andere topics..
Zou de NOS zoiets zelf nou niet doorhebben? Werkt er daar nou ècht helemaal niemand met een béétje verstand van paarden?


Bij de NOS is helaas de paardensport nog steeds een stiefkindje. Dat laten ze nu ook weer expliciet blijken door deze volstrekt ondeskundige commentator in te zetten. Noch voor de leek noch voor de meer ervaren liefhebber werken dergelijke commentaren verhelderend. Laat staan supportend voor onze, door de NOS sterk ondergewaardeerde, sport.
Het volstrekt loze argument dat de NOS hanteert, is dat de paardensport niet te becommentarieren valt omdat het niet de interval spanning en emotie kent van de andere sporten.
Alsof biljarten, darten, snelwandelen, langlaufen, schieten, figuurzagen en zo zijn er nog wel een paar sporten te noemen dat wel zouden hebben.

Met de inzet van een dergelijke commentator, die bepaald niet zou misstaan als leedaanzegger bij een begrafenisondernemer, bevestigt de NOS opnieuw dat ze wel heel dicriminerend omgaat met ook door de paardensportliefhebers opgebrachte belastinggelden om de NOS te financieren.
De paardensport, en met name de dressuur en het springen, is wel degelijk boeiend te becommentarieren als men aan de kijkers uitlegt waar het in deze disciplines werkelijk omgaat en vooral laat zien. Verwerk tussen door daarbij nog een beetje achtergrondinformatie over de paarden en de ruiters en de kijker zit aan de buis gekluisterd. De minkukels van de NOS hebben helemaal niet door dat ze zelfs hoog kunnen scoren met onze sport. Die veel meer passieve liefhebbers kent dan de NOS de kijker wil doen geloven.

Ik zou willen pleiten voor een nieuwe organisatie op dit gebied.
De POS. De Paarden Omroep Stichting. Ik zou er voorts voor willen pleiten om Willem Alexander tot president te benoemen. Die zit er zelf warmpjes genoeg bij en dat scheelt gelijk in de eerste uitgaven. Bovendien zitten dan we dan m.b.t de IOC ook gelijk dicht bij het vuur en dat kan in de tegenwoordige wereld van networking nooit geen kwaad.

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:26

Dan richten we bij deze een nieuwe organisatie op Anna42. Zal ik dan maar beginnen met de site?

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:28

Ik ga Willem Alexander bellen.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:29

Geen intervalspanning? Hebben jullie die Duitser gehoord bij Ulla Slazgeber? Haha!

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:29

Anna42 schreef:

Ik zou willen pleiten voor een nieuwe organisatie op dit gebied.
De POS. De Paarden Omroep Stichting. Ik zou er voorts voor willen pleiten om Willem Alexander tot president te benoemen. Die zit er zelf warmpjes genoeg bij en dat scheelt gelijk in de eerste uitgaven. Bovendien zitten dan we dan m.b.t de IOC ook gelijk dicht bij het vuur en dat kan in de tegenwoordige wereld van networking nooit geen kwaad.


Haha, goed plan. Een voetbalzender kwam niet van de grond, maar de paardesport heeft idd véél meer aanhangers Clown

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:30

Voetbal ook wel, maar dat is al zo veel op tv! Gaan we het DE POS noemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:32

jij maakt wel graag sites he Tong uitsteken

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:33

Menino schreef:
jij maakt wel graag sites he Tong uitsteken


Altijd ... je wilt niet weten hoeveel ik er heb!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:36

ach ik ook hoor, maar het probleem is ik maak ze nooit af.... dus ik heb besloten er niet meer aan beginnen tezij ik het samen doe .... Dan is er iemand die mijn er aan kan helpen herinneren

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:38

Sommige zijn verwaarloost, maar meestal doe ik er wel wat aan als de mensen bekend zijn of ik veel zin heb om er mee verder te gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:39

op de mijne komen nooit mensen Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:40

Zelfs Bonfire zou nog beter commentaar kunnen geven volgens mij *LOL*
Ach, ik vind het niet zo storend. Je weet zelf immers wat je ziet.

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:43

Tadano schreef:
Sommige zijn verwaarloost, maar meestal doe ik er wel wat aan als de mensen bekend zijn of ik veel zin heb om er mee verder te gaan!


Stuur deze pagina's maar eens naar de NOS. Worden ze misschien eens wakker. Op de NOS side onder Studio Sport kun je reageren.