Belgisch trekpaard.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Belgisch trekpaard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 21:12

Afbeelding
deze lijkt een beetje op saskia een belgisch trekpaard dat bij boris in een wei staat. echt een ENORM beest is het maar zooooooo mooi!! Lovers

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 21:55

cool! haha die 'wolkjes' die uit zun neus komen Haha! ken jij dit paard??

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:21

Wat een beer zeg! Cool
En die billen ook van zo'n beest!! Haha! Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:30

*huil* Huilen
Zulke mooie beesten, en altijd zonder staart!!!!!1 Huilen Huilen
Vind het zo'n achterlijk gezicht, dat plukje wat een staart voor moet stellen, gewoon zonde van het beest

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:33

stef schreef:
*huil* Huilen
Zulke mooie beesten, en altijd zonder staart!!!!!1 Huilen Huilen
Vind het zo'n achterlijk gezicht, dat plukje wat een staart voor moet stellen, gewoon zonde van het beest

I hear you...het zij zulke mooie machtige beesten...en dan dat staartje, das toch altijd wel een afknappertje...deze vind ik ook erg mooi...veel behang, mooie kleur... Kwijl

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:34

Hihi, op zo'n beest heb ik een tijdje gereden! *LOL* Is zo gaaf!!
Die merrie had helaas ook geen staart, maar al haar veulens behielden die wel! (mag ook tegenwoordig niet meer, maar qua controle betreft Frusty Lips are sealed )
Ben ook wel mee geweest naar keuringen, dan liep er een enkeling met staart, maar vond dat persoonlijk heel erg mooi staan!
Net als bij honden trouwens, waar ze ook die staart eraf halen, met staat veel mooier.. *LOL*

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:41

het is trouwens wel net of ie harstikke kreupel is, steeds als het filmpje opnieuw opstart Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:42

stef schreef:
het is trouwens wel net of ie harstikke kreupel is, steeds als het filmpje opnieuw opstart Haha!

Haha Lachen Hadden ze dat inderdaad niet iets vloeiender kunnen maken? Knipoog

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 08:29

Ow wat lijkt me dat machtig om erop te zitten.. Zit al helemaal eg te dromen hier.. volgens mij zit dat errug lekker! Sigaar

lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 11:43

mijn oma heeft die trekpaarden ook nog gereden vroeger.
zonder zadel en altijd blaren op de kont Lachen
het lijkt me wel leuk om een keer te rijden, het is weer is wat anders dan die ranke paardjes Lachen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 11:57

Ik heb er zo eentje "ingereden" zit echt als een stoel. We hadden een zadel met de langste singel die bestond en die moest nog met tussenstukje. Haha! Jammergenoeg is ze verkocht. Fanny van de Schaiksehoek heet ze.

Andrea_
Berichten: 1614
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 14:05

Sjimmy schreef:
Ik heb er zo eentje "ingereden" zit echt als een stoel. We hadden een zadel met de langste singel die bestond en die moest nog met tussenstukje. Haha! Jammergenoeg is ze verkocht. Fanny van de Schaiksehoek heet ze.


tja, ik weet wat jij bedoelt, zit als een ZETEL, errug fijn,en de langste singel,yep heb ik ook problemen mee. Schijnheilig
en dan heb ik geen belgisch trekpaard Pling Haha!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 16:28

nou deze ken ik niet hoor maar hij lijkt wel best op dat beest. die eigenaar kwam daar even mee aanlopen hij zo voor de grap:: mot je dr op? ik zo van nou uhhhhhhhh nee hoor Haha! da beest staat altijd alleen maar in de wei en heel soms mag die voor de kar maar of dat waar is weet ik niet. het is echt een SUPER mooie knol!! en die hoeven echt 30 cm doorsnede ofzo! echt super groot maar zooooooo mooi! alleen jammer genoeg idd ook de staart eraf.. wat zijn sommige mensen toch wreed Verdrietig

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:37

Hahaha, er is een deel aan dit paard wat zeker niet op Saskia lijkt Tong uitsteken
Maar het valt me altijd op dat zulke logge beesten toch mooie gedragen gangen hebben.Ik vind ze prachtig, ook zonder staart. Komen die machtige billen goed uit. Maar ik ben wel blij dat het couperen verboden is.

cindyke17

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 16:51

OH HOE LIEF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!