dinsdag hengstenshow bij de Radstake mmv fam. Van Balen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

dinsdag hengstenshow bij de Radstake mmv fam. Van Balen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-02 22:35

Zijn er meer bokkers die dinsdag a.s. naar de hengstenshow bij de Radstake in Varsseveld gaan?

Het begint om 20.00 u en Coby en Marlies van Balen komen ook om de paarden te presenteren!

Misschien tot ziens!

groetjes Mariska


Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 05:53

Ik ben er ook!

Nu niet mijn bokt-petje vergeten.... Schijnheilig

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 11:48

Helaas heb ik geen bokt-petje, maar ik zal er in ieder geval op letten of ik er eentje zie! Haha!

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 16:15

Hallo!!!

Ik ga vanavond ook met een vriendin van me!
Weet 1 van jullie misschien of het beide avond dezelfde voorstellingen zijn of beide avonden iets anders? Anders ga ik namelijk woensdag ook.
Ik hoop dat iemand dat voor me beantwoorden kan! Enne, misschien tot vanavond, als ik iemand zie met een boktpetje spreek ik diegene wel aan!

Doei doei! En groetjes Linda

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 16:15

Ben gisterenavond geweest, was echt mooi, Coby niet gezien, maar wel Marlies en enkele andere ruiters uit de stal van Hienemann.''t was wel super koud in de hal ondanks dat er wel zo'n 1000 man/vrouw zat. Super bedrijf met leuke mensen aan het roer.
En wat waren die veulentjes super klein en lief hé

Gratis af te halen mooie jonge katten

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 16:32

wij van de vereniging waren 'very impressed' door Feinsinn, wat een lekker dier....

Maar ook Tangelo, erg indrukwekkend. Net als de 'oudjes' Calvados en Burggraaf.
ik vond de schimmel uit Don Primaire x ? erg mooi. Jammer dat Joyce Heutink de hengst Don Primaire zo strak gehouden voorstelde, ikd enk dat als ze hem wat mee ruimte had gegeven, de show echt heel cool zou zijn geweeest....

Super show, geweldige ontvangst, ook na afloop show.
Helemaal TOP was het hengstenbal...(die muziek ook!) ....kon je al die paarden gewoon opgesteld in de bak aaien. ik heb geaaid Roman Nature, die vond ik het mooist, Calvados (en die was lekker zacht!) en Burggraaf, het mega grote kanon, wat een hoeven!
Zo van heel dicht bij zie je werkelijk hoe groot die hengsten werkelijk zijn....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 22:32

Hoi

Ik vond de opening zo grappig! Johan op die grote brede knol!!!
Ik moest echt lachen! Wat ik ook heel grappig vond was dat veulentje die zijn eigen weg maar ging! Alle kanten op, viel telkens bijna! Echt schattig!
Ik ben niet helemaal tot het eind gebleven, want ik had geen gevoel meer in mijn benen en voeten, ik had het zo koud!!! Echt niet normaal! Ik vond het wel jammer om te gaan, maar ik kon niet meer! Om kwart over 10 ben ik gegaan... ik weet niet hoelang het nog doorging, ik weet wel dat er nog een springonderdeel moest komen....

Groetjes Linda


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers