Verena is nu een echte peuter!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Verena is nu een echte peuter!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 14:14

Mijn nichtje heeft een paar dagen bij ons gelogeerd, en die heeft gister geoefend met Verena in loslopen. En nu kan ze dus zeker een stap op 8 helemaal los zetten. Wel wat wiebelig, en niet helemaal in een rechte lijn, maar ons babytje is nu dus echt een loslopend peutertje!!!! OK dan!

Iedereen waarschuwd me dat het er niet makkelijker op wordt, maar ik vind het toch zo leuk! Lovers


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 14:56

Zo lekker vlot hoor......leuk he.
Johan is wat dat betreft een beetje lui......die heeft pas 2 stapjes los gezet.......komt denk ik omdat hij razend snel kan kruipen en het allemaal wel best vind.

Gaat alles goed met Verena?
Gaat snel he?

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:42

Hoe oud is ze nu dan?
Be awared, want vanaf nu is alles anders Haha! Die kleine monsters vliegen van hot naar her en het fenomeen nee of luisteren zit er nog niet zo geautomatiseerd in, hehe. Lief is dat he? Die kromme pootjes.

Jurrian is nu 1 jaar en 10 maanden en loopt een maand ofzo...Maar wel heel snel helemaal los en rennen. Lachen Ik heb me er lang zorgen over gemaakt, al dat gezeur dat hij "lui" zou zijn of weet-ik-wat. Ik denk dat hij net als Johan dus gewoon een slimmere manier had om zich voort te bewegen dan lopen, hij zag er niet zo het nut van in, haha !
Maar ik heb al geleerd voor de tweede dat ik de omgeving maar laat kletsen, je kind ontwikkeld zich toch zoals het komt.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:17

precies en hou dat voor ogen pauline, het ene kind is het andere niet. al die stomme statieken waar je kind net niet bij zit. De een loopt nu eenmaal vlotter als de andere. Sharissa me dochter liep met 11 mnd, echt geen pretje hoor, ze liep zo onder de tafel door, was een echte handebinder, en dennis me zoon, die kon kruipen als de beste, dus dat duurde wat langer

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 14:47

Verena is nu bijna 13 maanden, ze is er dus lekker vlot bij. En dat als je bedenkt dat ze pas met 11.5 maand kroop. Daar was ze dus erg traag mee, maar lopen en staan vind ze al heel erg lang leuk. Vaak zat ze in haar loopstoel, en daar kon ze echt snel mee overweg! Als ze nu kruipt dan gaat dat op 1 voet en 1 knie en 2 handen, ze probeert wel op 2 voeten en 2 handen, maar da's nog wel erg moeilijk.
Het lopen doet ze overigens wel van persoon naar persoon, ze heeft nog niet de moed om van de tafel naar de bank te lopenl, dat kruipt ze liever. Wel oefenen we dagelijks een poosje met haar met stappen.
Verena is verder een echte klauterkont. Onze box heeft een la waar zij (volgens haar) op kan staan. Ze trekt zeg dan aan de rand omhoog (als ze buiten de box staat) en klimt met haar voeten op de la. En dan hangt ze daar, want eraf is errug moeilijk.
Buiten moeten we ook erg opletten, aangezien ze tegen het hek opklimt. Marc heeft haar ook al een 2 planken hoog af moeten halen. Gelukkig hebben we de traphekjes al wel staan, anders was het helemaal gevaarlijk.
Jacqueline: het gaat echt heel snel he, als je dan op tv of naar de video ijkt naar pasgeboren kindjes dan kun je je haast niet meer voorstellen dat zij ook zo is geweest... Praat Johan trouwens al? Verena zegt niet veel meer als Paard en poes.... Wel heel belagrijke dingen natuurlijk, hoewel ze nu ook wel eens mama mag gaan zeggen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BETUWE, Boheme, Charlottemv, Dennenboom, Edisons, Eliana, friendly, IASCrawler, Inney, Lalladidoo, Leukertje, Lucia88, maaikemuis, MissJeanny, Patriesje, Plus_en_Min, ReneeMonty, Roosch, Stybba, Suky en 180 bezoekers