Okki weer gezien en Xara in de trailer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Okki weer gezien en Xara in de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 17:41

Zaterdag was er een Barokke wedstrijd in Wassenaar en mijn vriend gingen heel eventjes keken. Zie ik achterin een schimmel lopen die verdacht veel op Okki leek. (Okki heb ik bijna een jaar bijgereden, maar ik kon hem buiten niet meer aan en ik kon niet wennen aan z'n hengstengedrag). Ik keek dus even op de startlijst en ja hoor, het was hem! Ik er snel heen gelopen en toen bleek dat ze gelijk daarna haar tweede proefje moest rijden. Hij liep niet echt denderend, maar ze gaf zelf ook toe dat ze het te warm had en geen puf meer had om er veel uit te halen. Scheve mond

Daarna moest Okki even wachten, omdat z'n eigenaresse zich even om moest kleden en moest vragen of het secretariaat haar protocol apart wilde houden als ze niet op tijd was voor de prijsuitreiking. Okki was heel erg druk en liep de hele boel bij elkaar te roepen. Je wilt niet weten hoe blij ik was dat ik hem niet meer bijrijd. Het blijft een mooi paard, maar dat hengstengedrag, daar wen ik echt nooit aan. Er zijn hengsten die zich keurig kunnen gedragen, maar van Okki zou ik helemaal gek worden. Hij blijft echt bezig. Z'n eigenaresse ze ook al dat ie zo druk was. Als ie van mij was, dan zou ik het wel weten... ballen eraf! Lachen

Daarna zijn m'n vriend en ik nog naar Xara geweest. (Xara is mijn jaarling die in de opfok staat.) Toen we aankwamen waren ze net bezig de merries vanaf de wei terug naar de stal te brengen. Ze stonden daar tijdelijk op die wei, omdat er bij de stal te weinig gras was. Er stonden nog 4 paarden, waaronder Xara. Ik kon Xara zo pakken en ik stond haar een beetje te aaien. Die andere paarden wilden de trailer niet aan. Toen vroeg een vrouw die hielp of ik Xara er makkelijk in kreeg. "Ja hoor", riep ik gelijk. Terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet zo zeker wist, ze had er bij mij maar 1x in gestaan en toen was ze nog zo klein dat ze er half in getild is. Maar gelukkig liep ze er vrij makkelijk in. 2x moest ze even om zich heen kijken en toen stond ze er in. Ik was natuurlijk hartstikke trots, weer een pluspuntje voor kleine Xaar. Haha!

xjessiex

Berichten: 715
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: wkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:13

Leuk joh dat je okki weer had gezien!
Stoer or dat xara zo de trailer in liep!
Gelukkig maar want ik denk dat je anders wel n btje voor banaan had gestaan Haha! Knipoog

Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:30

Wat zal je trots geweest zijn op je kleine meisje OK dan!

Goed dat je Okki weer gezien hebt op de manier die je niet zo leuk vindt.
Zo heb je wel weer de bevestiging gekregen dat je in die tijd de juiste beslissing hebt genomen

Off-topic: ik vond het leuk om je vorige week nou eens i.r.l te zien Haha!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:47

Goed joh, dat Xara er zo gemakkelijk in ging.
Wij hebben Xantha er toen de eerste keer ook zo in getild, ook zij is nu superbraaf met inladen!!

Effe off topic, ben benieuwd hoe het straks weer samen gaat!!

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:43

Wat doet je kleine meid het goed heb je per toeval geen foto's genomen op de barokke paarden wedstrijd?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 11:46

orban schreef:
Wat doet je kleine meid het goed heb je per toeval geen foto's genomen op de barokke paarden wedstrijd?


Nee, ik heb zelf geen digi, helaas.

@Jolynn; ik denk dat het wel weer goed zal gaan bij de opfok. Ik hoop dat ze de rangorde nog niet vergeten zijn, anders zal Xantha nog even moeten strijden voor haar plaatsje.

CaptianJoe
Berichten: 66
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:34

Mevrouw hoef je me niet te noemen hoor.
Maar ik moet zeggen gewoon met vol vertrouwen, juist als je gaat twijfelen lukt het niet.
En hij liep er toch keurig in met je.

Groetjes Jacqueline (de mevrouw)

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 17:57

CaptianJoe schreef:
Mevrouw hoef je me niet te noemen hoor.
Maar ik moet zeggen gewoon met vol vertrouwen, juist als je gaat twijfelen lukt het niet.
En hij liep er toch keurig in met je.

Groetjes Jacqueline (de mevrouw)


Ik moest het eerst even 3x lezen, maar nu weet ik wie je bent. Haha!
Welkom op bokt trouwens.

CaptianJoe
Berichten: 66
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 10:37

Tessebes schreef:
Ik moest het eerst even 3x lezen, maar nu weet ik wie je bent. Haha!
Welkom op bokt trouwens.



Dankje wel,

En ik ben gister nog geweest en ze liep er lekker bij in de groep.
En misschien zie ik je nog wel een keer als je weer bij je paardje komt kijken.

Jacqueline

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 11:29

Leuk dat je Okki weer hebt gezien *LOL* Braaf van Xara dat ze zo de trailer inging!