vandaag naar ziekenhuis geweest voor heup

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

vandaag naar ziekenhuis geweest voor heup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-02 16:59

ik ben vandaag dus naar t ziekenhuis geweest voor die heup. moet nu 16 april een botscan Huilen ben dus doods bang voor dat onderzoek want je moet een tunnel in en het foto apparaat komt tot 3 cm boven je lichaam over je heen. je word er dan steeds een stukje verder doorgeschoven. bij de vorige botscan raakte ik helemaal in paniek. vandaar dat ik nu dus al bang ben. maar wat moet dat moet. misschien kan ik een heel klein roesje krijgen dat ik wat rustiger blijf want vorige keer moest het steeds over omdat de foto bewogen was.


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 17:02

he wat vervelend zeg Boos!

en heb je last van claustrofobie?

ik zou ook dat apparaat niet in durven, echt niet.

veel sterkte!

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 17:17

hey, het gaat allemaal goedkomen Pling
alvast heel veel sucses.
xxxRenate

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 17:56

mm niet echt fijn als je daarvan in paniek raakt. Ik hoop voor je dat het goed gaat en dat er niks ernstigs uit komt! SUcces!

:evaw:


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 18:28

he getver das geen leuk nieuws. als wij nou eens allemaal heel hard voor je gaan duimen dat je niet in paniek raakt komt t vast wel goed he???
en gewoon vragen of ze je een beetje duf willen maken en uitleggen wat er de vorige keer is gebeurd snappen ze vast wel

sterkte
knuf

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 18:29

Sterkte meid! misschien wat valeriaan?

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 19:05

Ahh wat balen zeg,komop he,gaat wel goedkomen..
succes!!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 19:31

Waarom ben je er zo bang voor? Ik moest er ook een paar x in en het werkte in het begin idd een beetje benauwend. Ik heb toen mijn ogen dicht gedaan en mijn verstand op nul gezet. Er kan echt niks gebeuren in zo'n ding. Ik zou proberen om me er niet te veel druk om te maken daar heb je alleen maar jezelf mee (warschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan). Ik hoop dat het lukt om er rustig onder te blijven. Heel veel sterkte!

Jet

Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 00:37

Veel sterkte in elk geval als je weer in dat apparaat moet. Je zou het kunnen proberen met rustgevende homeopatische druppeltjes of korreltjes, die je een paar dagen van te voren in gaat nemen. Verder je ogen i.d.d. dicht doen en proberen aan allemaal fijne dingen te denken. Aan iets dat je de laatste tijd hebt gedaan bv. dat heel fijn was om te doen, of aan je lieve Nina, of aan een fijn plekje waar je heel graag bent. Dan kan je vaak wat beter ontspannen en gaat het vast beter dan de vorige keer. Probeer niet te veel het gevoel op te roepen dat je toen had, nu al niet, dan wordt het steeds moeilijker voor je om weer in dat apparaat te gaan. Het is bedoeld om te kijken wat er met je aan de hand is, en om er dan zoveel mogelijk aan te kunnen doen om al je pijn weg te krijgen. Dit is waarschijnlijk de enige manier, dus ik ben bang dat je in elk geval geen echte keuze hebt. Nogmaals heel veel sterkte en laten we hopen dat de uitkomst van dit onderzoek heel positief is! Ik duim in elk geval voor je...

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 08:29

Lonneke, heel veel succes! en wees niet al te bang, ze kunnen je met deze scan heel goed helpen en een juiste diagnose stellen!

Kun je niet aan je huisarts vragen je wat rustgevends kan krijgen Verward
Is het tegenwoordig niet zo dat ze een muziekje afspelen als je erin ligt Verward dat had namelijk een vriendin van mij, kun je gerust naar vragen!

Toi, toi, toi Knipoog

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 11:02

Ik kan me voorstellen dat je dat eng vindt!
Ik ben zelf heel erg claustrofobisch en ik hoop nooit door zo'n scanner te hoeven.

misschien kun je inderdaad een roesje krijgen. Zulke dingen zullen ze toch wel vaker aan de hand hebben?

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 14:13

Hoe lang moet je er in liggen?
Het inderdaad zo dat je je over MOET geven, je lichaam ontspannen, voelen vanuit je tenen tot je hoofd, via je buik ademen en letten op je ademhaling.
Het belangrijkste vind ik altijd ( als ik iets moet ondergaan in het ziekenhuis) dat je er zelf beter van word. Ik denk dan ook aan de mensen die ernstig ziek zijn of niks meer kunnen, dat verzacht iets.
Je kunt inderdaad wat gebruiken, bijv valeriaan-pillen (op tijd mee beginnen).
Rustig aan en bedenk dat het voor JOUW gezondheid is.
Sandra


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Emmaa_92, GoogleAdsense, Zebrastreep en 7 bezoekers