MaxH

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

MaxH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 20:33

Hoi,
Ik voerde mijn paard altijd Biotin, maar nadat dat een tijd geleden opraakte en ik het niet meteen nieuw had gekocht had ze dat dus een dikke drie maanden niet gehad.
Nu heb ik MaxH gekocht, en ik wou graag weten wat jullie reactie's op dat spul zijn.
Tot nu toe ben ik erg tevreden, ze zit lekker in d'r vel!
Maar.. ik ben benieuwd..

Marije_jiplover

Berichten: 25316
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 18:34

Duvel heeft ook MaxH gehad, in totaal geloof ik anderhalve pot. Ik weet niet of het nou echt geholpen heeft. De eigenaar heeft hem dat gegeven omdat hij bij zijn vorige eigenaar niet zo heel lekker in zijn vel zat. Nu zitie dat wel, maar of dat aan MaxH ligt of gewoon aan het feit dat hij nu veel meer aandacht krijgt en vaker uit zijn box komt? Ik heb er iig geen last van gehad en ik vond het zelf vooral lekker ruiken.

Kelan

Berichten: 1626
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 11:34

Ik geeft mijn paard sinds bijna twee weken MaxH op advies van de dierenarts. Mijn merrie is lang ziek geweest, heeft twee maanden in Utrecht gestaan enwas ontzettend mager geworden. Ze kwam ook slecht van het winterhaar af.
Op dit moment zie ik al duidelijk resultaat; de ribben steken niet meer zo uit, er zit al weer een dun laagje vet op. De vacht is ook duidelijk verbeterd, glanst weer iets meer.
Tot nu toe ben ik dus erg tevreden erover.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 14:04

Lois krijgt het ook en die doet het er goed op. Hij was altijd nogal suf en dromerig maar hij is nu net een jonge hond. Schijnt ook goed te zijn voor de vacht.