Mijn pony's verhuisd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Mijn pony's verhuisd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 22:08

N.a.v. dit topic [VMR] Ik moet kiezen.. Help! Tong uitsteken

Ik had toch besloten om voor optie 2 te gaan, wat ik eigenlijk al wel wist voordat ik dat topic plaatste. Bloos De planning was om Kyra en Sammy 1 september te verhuizen, maar daar is toch wat meer haast achter gezet. Bij mijn oude wei ben ik namelijk twee dagen genegeerd en ze had allemaal prikkeldraad gespannen op een hele gevaarlijke manier. Ik had er zo genoeg van dat ik ze vandaag weg heb gebracht.

Eerst vanmorgen alle spullen weg gehaald, een gedeelte had ik gisteren gedaan. En toen de pony's gebracht. Lopend.. Scheve mond Gelukkig was het maar vijf kilometer en we waren er in een uur en een kwartier.

Tot nu toe hebben ze het wel naar hun zin op de nieuwe plek. Nog wel een beetje wennen natuurlijk, en de andere paarden mogen niet te dichtbij komen. Lachen Maar dat komt wel goed!

Nu moet ik alleen mijn kast en drie balen hooi nog verhuizen, maar dat komt nog wel. Er staat nu een kist met de hoognodige spullen, de rest staat thuis. Voorlopig red ik me. Dus als iemand zich geroepen voelt om mijn spullen te vervoeren, ik ben nog op zoek. Haha!

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:10

hopen dat je paardjes zich gauw thuisvoelen

Forestmeisje

Berichten: 711
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Velp GLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:32

k hoop dat kyr en sam zich snel thuis gaan voelen..
Baal dak ze nie meer ken zien en kyr nie meer kan inrijde.. maar ben blij voor jou dat je van het gezeik af ben.. Stom mens was dat zeg..

Suc6 daar Lachen e

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 23:18

Fijn voor je dat je ze al overgeplaatst hebt, wel jammer dat ze zo vervelend tegen je deden en je negeerden!
Als ik in de buurt woonde...had ik je graag geholpen....!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 23:52

het was zo een grappig gezcht dat ze de wei in gingen!
sammy schrok zichtbaar van de grote paarden Haha!

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 11:03

Ja, was echt schattig. Ga vanmiddag kijken of ze nog heel zijn Tong uitsteken

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 12:34

hoe kanm het dat mijn reactie weg is :S?

nou hier nog maar een keer dag. leuk dat je bent verhuist en hoop dat ze het daai fijner hebben als bij je andere weitje. maar dat weet ik haast wel zeker !!