Meeting (Veluwe Trail)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Meeting (Veluwe Trail)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 21:02

Hallo allemaal,

Ik ben Lisette en ik ben 17 jaar ik heb helemaal geen vriendinnen ofzow en ben ook heel verlegen dus dit is een grote stap voor mij dus hopelijk reageren er mensen!

Ik sta met mijn paard op een pensionstal in Wolfheze (dat is vlakbij arnhem daar woon ik zelf). Bij die pensionstal zit een VeluweTrail daar kun je met je paarden enzo overnachtten! En dan overdag tochten maken over de veluwe...er zijn speciale routes aangegeven van de veluwe trail vanuit daar. Het lijtk me leuk om dat met een group te gaan doen je bent de hele dag tussen de paarden en bij die stalling van de trail zit ook weidegang. Kijk maar eens op www.henriettehoeve.nl de prijzen van het logeren zou ik dan nog een keer moeten aanvragen als het echt zeker is dat er mensen serieus interesse hebben, moeten jullie maar even kijken! En je kan zo met de trein naar arnhem dus als we met groep leuke meiden zijn kunnen we zo naar arnhem de stad in duiken! En overdag lekker urenlange bosritten maken! We moeten wel rekening houden met de paarden want mijn paard moet hoe dan ook voorop anders word hij ramgek in draf en stap kan het nog wel maar in de galop haast niet ligt aan zijn bui dus moeten wel rekening dr mee houden dat de rang goed is tussen de paarden en we geen problemen daarmee krijgen!

Hopelijk hebben er een paar meiden van mijn leeftijd interesse zodat we misschien ook gewoon vriendschapsband met groepje kunnen opbouwen!

We kunenn een weekend doen of gewoon een week in vakantie want je kunt zo naar arnhem en zit vlak bij de dierentuin enzo het lijkt mij wel heel gezellig!

#FriezenGek 1#
L1 + 13 Met Neelke de Super Fries....
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=63&t=752593&hilit=


Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:16

Leek me heel erg leuk,en ik heb ook niet zoveel vriendinnen,en ik ben ook verlegen Bloos ..maar helaas,m'n haffie is nog te jong om mee te rijden,misschien kan ik volgend jaar van de partij zijn,maar ik hoop voor je dat d'r mensen reageren,en dat jullie veel plezier zullen hebben daaro *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 79 bezoekers