De laatste foto's van Rose

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

De laatste foto's van Rose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 20:40

Zoals de meeste van jullie misschien wel weten hebben we Rose 13 dagen na de geboorte verkocht. Het was de bedoeling dat ze op dat adres zou blijven en ook ingereden zou worden etc, maar een paar weken terug is ze opnieuw verkocht. Gelukkig kregen we al snel het telefoonnummer van deze mensen, waar we vanmorgen zijn komen kijken Lachen Twee uur rijden maar dat hadden we er wel voor over Knipoog
De mensen die haar gekocht hebben, zijn supergoed voor de paarden en hebben heel veel land, waaronder 3 hectare voor de paarden. Er zijn twee kuddes: een met 13 paarden, en een met een merrie + veulen, een shetje en Rose. Ze is op dit moment wat ingevallen, omdat ze na 4 maanden al van mams is weggehaald (nee dat was niet mijn keuze…)

Afbeelding
Leuk hoor, foto’s maken van een veulen dat alleen maar wil eten…

Afbeelding
Ze wordt al een echte quarter Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Spelen met de hond, beetje wazige foto..

Afbeelding
Rose is de linker, de rechter is haar nieuwe vriendinnetje Haha!

Met Dolly gaat het ook goed, ze staat nu op een manege in Gouda, lekker veel aandacht dus (al schijnen sommige mensen daar te denken dat ze zomaar d’r stal in mogen enzo, als ik er niet ben Scheve mond). Ze loopt nog steeds niet helemaal goed met linksachter, dus ik denk dat ik er binnenkort maar weer een fysio bij haal. Op de foto’s is het nauwelijks te zien, maar zodra je erop stapt wel, ze heeft er geen pijn aan maar het ziet er simpelweg niet uit Knipoog

Afbeelding
Dikke buik Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik heb de zeldzame gave de mooiste foto’s te verpesten door afgehakte lichaamsdelen te creeeren…

Afbeelding

Dat was het dus, misschien dat ik het ooit nog voor elkaar krijg een stuk film online te zetten, of de eigenaren hier foto’s te laten plaatsen, maar daar ga ik niet van uit Knipoog

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 20:45

Die laatste foto is leuk!! Mooie paardjes Haha! fijn dat ze het goed hebben daar!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 20:51

Het is en blijft een schitterend dametje! Jammer dat ze binnen 4 maanden al aan d'r 3e kudde eigenaren moet wennen, ideaal is anders. Wie heeft trouwens de keuze voor jou gemaakt om haar met 4 maanden van haar moeder te halen??? Is moeders weer opnieuw drachtig? Ze fokt ergggg mooi, Lachen.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 08:58

Lief hoor! Rose krijgt echt al een quarterkontje *LOL* En super om te weten dat ze het goed heeft bij haar nieuwe baasjes.

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 13:45

Rose heeft echt een sprekend hoofdje heel lief!
en dolly vind ik ook een leuk paard Knipoog

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 14:43

Wow Jess, ik zei t ook al op MSN, maar wat een prachtpaardje is dat aan het worden zeg, echt een beauty! Jammer dat ze nu al weg is, hoop dat je toch een beetje op de hoogte wordt gehouden van dr vorderingen, altijd leuk natuurlijk Knipoog

En wat ziet Dol er weer lekker uit, blijft een beauty! Hopen dat ze binnenkort weer helemaal rad is, schiet niet op zo! Scheve mond

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:12

Damn wat is ze veranderd!!

Ze is echt een gaaf kleurtje aan het krijgen Haha!

En Dolly, nou ja, Dolly ziet er natuurlijk weer fantastisch uit Pling

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 19:19

Dank jullie allemaal Lachen
FlyingHigh: ze is niet opnieuw gedekt, dit was gewoon eenmalig, zodat ze evt op latere leeftijd nog veulens kan krijgen zonder veel problemen, als wij ooit besluiten haar te verkopen.

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:13

Wat super lief koppie dat veulentje echt super

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:20

Het blijft een supermooi veulentje, echt een mooi 'fokproduct' om het zo maar even te noemen Knipoog

Super dat ze zulke fijne nieuwe eigenaren heeft En Dolly blijft ook een geweldig paard, dat hoofdje is gewoonweg om van te kwijlen Kwijl

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:46

zo die is enorm gegroeit !
en die is veulen af zeg !!
wel nog steeds een pracht beestje !!