Strenger geworden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Strenger geworden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 14:46

Ik ben best streng maar ben ook snel tevreden gesteld. Afgelopen maandag had ik les en was na 20 minuten rijden misselijk, ik had nl vantevoren teveel kwark gegeten. Dus ik ga stappen en mijn instructrice zei dat ze er wel even op wilde. Nou dat was dus even vet kwijlen. Daar kwam de echt Andalusiƫr eruit de knieetjes en zijn achterhand eronder. Kwijl En spontaan kon meneer alles travers schouderbinnenwaarts etc. Mijn instructrice vindt Barb sowieso errug leuk dus ze was ook helemaal aan het genieten. Dus na een half uurtje ben ik erop gegaan en heb ik van haar tips gekregen hoe ik dit voor elkaar moest krijgen en jahoor hij liep net zo fantastisch bij mij. Ik moest wel flink drijven maar het was super. En natuurlijk proef op de som dinsdag had ik hem weer zo lopen. Echt fantastisch, ik zal snel eens foto's maken als hij zo loopt. Maar nu merk ik dat ik gewoon veel te makkelijk ben en met meer aanpakken heeeel veeeel meer bereik en naar mijn idee vindt Barb dit ook veel leuker,tja een echte showbal is het. Lovers

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 16:13

Maar goed dat ze er even op gezeten heeft!
Veel mensen zeggen dat het heel verhelderend kan werken om ff je instructeur op je paard aan het werk te zien.
Niet alleen wat-ie allemaal zou kunnen, maar ook waar de lastige puntjes nog op de i moeten worden gezet...
Kon je instructrice ook eens voelen waar 'm de kneep zit haha.

En ja misschien iets 'standvastiger' rijden zou kunnen helpen.
Komt me heel bekend voor, moet waarschijnlijk bij ons ook grinnik...