Denk je ze goed uit elkaar te houden en dan.......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Denk je ze goed uit elkaar te houden en dan.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 17:25

Ik heb dus twee honden Molly een teefje van 3 en Nemo een reutje van 8 maanden. Nu werd mij teef dus zo'n vier weken geleden loops en heb ik ze vanaf die tijd gescheiden gehouden. Teef in de huiskamer, reu in de gang. Kom ik dus vorige week zaterdag thuis van de Tinkerkeuring en ojee reu heeft de huiskamer deur open gekregen (en ik had de klink al naar boven gezet) en liggen ze gezellig samen op de bank. O jee wat zal daar die middag hebben afgespeelt. Lovers Ik dus gelijk de dierenarts gebeld of er geen morning after pil voor honden bestaat, en ja die zijn er wel (dan spuiten) maar de kans op baarmoede ontsteking is heel groot. Of ik moet de teef gelijk laten steraliseren maar dat kost me een vermogen (wat ik nu echt niet kan missen)

Dus heb ik besloten maar af te wachten en zo snel mogelijk laten onderzoeken of ze werkelijk drachtig/ zwanger is. Mocht dat dus wel zo zijn dan krijgt mijn teef dus met de herfst vakantie (gelijk maar even op mijn werk ingepland) puppy's. Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden, en ik weet eigen schuld.

Hier even een foto van misschien toe komstige Mams en Paps.

Afbeelding
MAMS

Afbeelding
PAPS

Gr Trea

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:27

zijn wel mooie beesies!!
Naja, ik hoop voor jou dat er niks is gebeurt !

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:30

Dat is niet bepaald een verstandig besluit van je
Gezien het uiterlijk van je teef, gaan de pups onder de pitbullwet vallen, en mogen ze niet in NL geplaatst worden.
Kruising stafford of pitbull.
Met andere woorden, als je ze verkoopt en ze lijken op ma, kunnen ze elk moment van de trotse nieuwe eigenaar afgepakt en ingeslapen worden, omdat ze niet voorzien zijn van een stamboom.
Je bent dus niet erg slim bezig nu.

Bianka02

Berichten: 536
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:31

ben beniwud wat er uit komt laat ej het dan nog wel even weten

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:32

ik vind het wel mooie honden.. als ze straks toch zwanger zou zijn (of hoe je dat bij een hond noemt Verward) ben ik benieuwd wat voor puppies eruit komen! Maar ik hoop het niet voor je

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:33

Hoezo eigen schuld ? Ik vind niet dat het jou schuld is je hebt je honden gescheiden gehouden, dat paps nou toenvallig
de omhoogstaande deurklink open heeft gekregen tja... domme pech, kan gebeuren.

Ik hoop voor jou van harte dat er niks aan de hand is. Het zijn wel scheetjes van honden hoor Lachen

Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 17:41

Billy schreef:
Dat is niet bepaald een verstandig besluit van je
Gezien het uiterlijk van je teef, gaan de pups onder de pitbullwet vallen, en mogen ze niet in NL geplaatst worden.
Kruising stafford of pitbull.
Met andere woorden, als je ze verkoopt en ze lijken op ma, kunnen ze elk moment van de trotse nieuwe eigenaar afgepakt en ingeslapen worden, omdat ze niet voorzien zijn van een stamboom.
Je bent dus niet erg slim bezig nu.



Nee nee mams is geen van beide. Ja haar moeder was een Xengelse stafford(dus ook al geen volle stafford) en haar vader een rotweiller. Dus zijn is al een kruising van een kruising. En de vader van deze (waarschijnlijk pups) is al helemaal niet te achterhalen wat daar in zit. Ik heb dit bij de dierenarts geinformeerd en volgens hun mag dat geen probleem meer opleveren.