nieuwe regeling grijs kenteken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

nieuwe regeling grijs kenteken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:20

Er is een nieuwe regeling gekomen betreffende grijs kenteken.

Vraag mij af of ik nu binnenkort het volledige bedrag moet gaan betalen voor mijn vrachtwagentje met B-rijbewijs die volgens de RDW is goedgekeurd voor het vervoer van paarden. Betaal dus niet het wegenbelastingbedrag voor een bestelauto, maar stukken minder.

Weet iemand hoe het zit voor dit soort auto's? Het wegenbelasting bedrag is al ineens zomaar flink verhoogd. En nu dit weer!!! Boos!

Zucht, soms vind in Nederland niet zo leuk meer



Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:24

Ik weet het ook niet precies, maar het zou zijn vanwege misbruik ofzo. Maar dat kunnen mensen met een eigen bedrijf dan weer terugverdienen door lagere vennootschapsbelasting??? (weet niet zeker ben niet zo thuis in die dingen)

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:50

Ik hoorde op het nieuws dat het dan wel iets goedkoper bleef als de 'normale' wegenbelasting.. Scheve mond
-als goedmakertje ofzo- Verward

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:52

De regeling is er nog niet door hoor! Wij zijn namelijk nu nog bezig met de koop van een nieuwe auto op grijs kenteken en zijn dus druk in de weer om precies uit te zoeken hoe het zit met die nieuwe regeling die ze in willen voeren.

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 18:05

Wees gerust hoor... als je nu een auto wilt kopen op grijs kenteken zal de verkoper heus niet gaan zeggen dat het binnenkort gedaan is met de pret! Zodra je 'm hebt aangeschaft heb je gewoon binnenkort pech...

Zo gaat het denk ik...

... zelf ook bezig met een andere auto...

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 18:06

kijk eens hier, een hele discussie over grijs kenteken:
[AM] Voordeel grijskenteken afgeschaft: wat nu?

ik heb de afgelopen 15 jaar al 2 x hals-over-kop een auto met grijs kenteken verkocht omdat er zulke geluiden waren, maar dit keer doe ik dat dus niet.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 bezoekers