Bokkesprongen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iris14

Berichten: 63
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Wolphaartsdijk

Bokkesprongen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 15:49

Hey allemaal! Vanmorgen ging ik met mijn zusjes naar Carla toe (en mijn oma bracht ons en ging ook mee). Dus eerst borstelde ik haar en we wilden gaan rijden alleen er waren 2 mensen aan het longeren in de bak, die er wel een uur inbleven...Dus toen hebben we haar nog even laten grazen en erop zitten voor de foto (je kan er zo op springen, blijft rustig staan ) en we hebben de stal nog even uitgemest. En toen konden we eindelijk gaan rijden, dus we zadelden haar op en naar de bak. Ze was behoorlijk fel door de wind en was dus lekker voorwaarts. Ik heb haar maar flink laten draven, zodat de energie er lekker uit kon (wat uiteindelijk niet helemaal gelukt was Knipoog ). En toen ging ik galopperen en hoppa, mevrouwtje nam een sprintje! Bloos! Gelukkig kreeg ik gaar makkelijk weer terug . En toen ging ik dus weer verder galopperen en hoppa, beentjes de lucht in! Knipoog Ze had duidelijk energie! Daarna heb ik haar een beetje laten stappen en toen ging mijn zusje. Ze wilde liever niet galopperen vanwege de fratsen die ze bij mij uithaalde. Knipoog Maargoed, ze heeft haar nog even zonder zadel uitgestapt en toen lekker op stal gezet. Ze mag moregn met Storm, een Haflinger hoog in rang in de kudde, in de bak. En ze moet met zoveel mogelijk paarden kennismaken dus van de andere mensen hebben er al een paar toegestemd dat hun paard er wel eens bij mag in de bak. Dit alles omdat ze nog niet op de grote wei kan met heel de kudde (Ze staat er nog maar 2 weken natuurlijk). Dus dan kan ze alvast een beetje wennen. En 's nachts staan de andere paarden ook op stal dus dat vindt ze wel gezellig. Groetjes Iris.

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 16:14

leuk, achja, je moet je paard ook niet leeg rijden Knipoog

xxNimboxx

Berichten: 83
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Ergens in Brabant...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:11

Ik had het gisteren met mijn oudje Pandora.
Ze maakte wel een stuk of 5 bokken achterelkaar, daardoor viel ik eraf..
En natúúrlijk moest mijn man het weer zien Haha!

Iris14

Berichten: 63
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Wolphaartsdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 18:42

Haha blunderrr!;) Je hebt je toch geen zeer gedaan? Groetjes Iris.

xxNimboxx

Berichten: 83
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Ergens in Brabant...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 12:33

haha nee, gelukkig niet Knipoog