Boktcaps groep Amsterdam (noord), reageer ff

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Boktcaps groep Amsterdam (noord), reageer ff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-02 09:34

Ik heb de boktcaps ontvangen alleen is er nog niet afgesproken hoe we het e.e.a. regelen zodat jullie je caps kunnen ontvangen.

Nu kunnen we het volgende eventueel afspreken;

Op di,wo & do zit ik op me werk vlakbij Z-O (Amstelstation/ Arena), jullie kunnen eventueel langskomen om ze hier op te halen (voor 18:00 uur).

Iedere dag in de avond (na 18:00 uur) (op ma, vrij & weekend overdag) in Abcoude (bij ouderkerk a/d Aemstel) ben ik bij me paard. Ook hier kunnen we afspreken (en me Lovers drachtige merrie Lovers bewonderen).

Of voor de mensen die wat verder dan Amsterdam wonen is het mogelijk om de caps te versturen (Pb me met je adres)

Ps. het gaat om de volgende personen:
Caballo
Cassidy
Jasmijn
Jet
Jura
Paintje
Sibold
T@nj@
vikki
Xandra/Wouter

Als je zelf nog ideeen heb, schrijf het maar hieronder. We vinden vast wel een oplossing zodat jullie z.s.m. jullie caps mogen ontvangen.


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 10:03

Hallo! Mijn knollie staat in Mijdrecht, dus als ik bij haar geweest ben wil ik jouw drachtige dame wel komen bewonderen, is toch redelijk in de buurt. Knipoog (ik woon in Amsterdam z.o.) Ik wil graag mijn eigen pet en die van Caballo (die breng ik wel ff naar haar toe *grinnik*) en die van Jasmijn. Enige gekke is dat Pris ook zou zorgen dat de petjes voor Orri en New Forest bij jou zouden belanden omdat ik volgende week toch weer bij Or ben, maar ik begrijp uit jouw bericht niet dat je die hebt... Verward En met ga ik als het goed is (even gauw Ina bellen! hihi...) 30 maart Krimh weer even bewonderen, dus...wanneer ben je vrijdag of in het weekend bij je paard en hoe kan ik er komen met het OV??? Als ik haar mag komen bewonderen tenminste...enne...ben jij ook al zo enthousiast de foalcams hier en daar aan het volgen in afwachting van je eigen grut? Haha!

Nog even in het kort, ik zou petjes willen hebben van de volgende personen:

vikki
caballo
jasmijn
orri
new forest

dus wat je hier van hebt ontvangen kom ik graag halen. maar goed...ik heb het vermoeden dat er wellicht not iets anders is geregeld voor Orri en new forest...

Groetjes, Jasja

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-02 10:07

Je kan mij paardje niet echt bereiken met het OV, maar we kunnen wel een tijd afspreken zodat ik je ergens in de buurt kan ophalen met mijn rode ferrari (lees: ouwe nissan micra).

Ik zal zo nog ff kijken of ik ook de caps heb van die anderen.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 11:30

Heb je die van mij ook gekregen??? Ben benieuwd...
Ik weet denk ik vanavond de tijden van de wedstrijd zaterdag, dus als je nog zin hebt om te komen kijken??

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 11:33

Von op verzoek van je is deze per post verzonden daarom sta je er niet bij ?

Dit zijn alleen de mensen die NIET voor verzending hebben gekozen.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 12:39

Dus het is weer anders dan hoe het zou gaan. Maar goed, ik kan misschien volgende week bij je langs komen want als ik van mijn werk (Amstelveen) naar huis (Purmerend) rij, dan kom ik praktisch langs jou.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 12:52

Klopt maartje ? Sorry maar ik heb helaas komende weken geen tijd om naar Breukelen te gaan. En dit leek me even een betere oplossing anders zou het nog zeker 3 a 4 weken duren voordat ze daar waren.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Jet

Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 13:11

Pregini, wil je mijn petjes dus opsturen? Ik heb ze vandaag niet met de post ontvangen, maar als je ze al gestuurd hebt, zal dat wel morgen worden. Ik wacht het rustig af, als het goed is heb je mijn adres via PB gehad. Je had dacht ik ook al gePBt dat mijn caps opgestuurd had, maar ik akn het mis hebben... Groetjes in elk geval en ik wacht rustig af!

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 13:37

Kun je Jura de petjes voor Paintje, Sibold en Cassidy meegeven? Dan kan ik ze bij Jura ophalen en ervoor zorgen dat de rest ze krijgt.

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beauty1love, Fayyah19, FennaK, Kairos, Lanoca, marjan19, nimbletje, Plonspony, Roosch, roosjenat, Ubermetrics en 52 bezoekers