Producten Paardendrogist

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Producten Paardendrogist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 11:57

Misschien hebben hier mensen al eens producten van de paardendrogist gebruikt, of gebruiken ze dagelijks.
Wat ik graag zou willen weten is: heb je er baat bij?
En wat geven jullie precies? (voor degenen die het altijd gebruiken)

Greetz, Danielle

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 12:14

Mijn paard krijgt Knoflook, en dat helpt goed. Verder Equiflexion voor de gewrichten (uit voorzorg, ze heeft geen last) Ik ben tevreden over de producten, en de levering is snel en correct.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 12:51

Ik ben zeer tevreden over de service echt een dikke 10 en de kwaliteit van de producten en advies.

Ik (nou ja mijn paardje) krijgt D-Ty (tegen spierbevangenheid) en Vit. E+Selenyium+Lysine (ook voor de spiertjes en vitamientjes).
Mijn paardje doet het er super op.

Viv

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 13:14

Ik gebruik de Foeneknof van de Paardendrogist en nu voor Fleur (ivm White Line Disease) ook Hoef & Zool.

De levering is heel snel, de service uitstekend. Ook als een produkt van hun niet afdoende is zullen ze dat zeggen en het niet toch willen verkopen. Je kan er ook terecht voor advies.

Mijn ervaringen: ook een dikke 10!

Hartje
Berichten: 1939
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 13:18

Ik gebruik inderdaad ook de vitamine E en sylenium (eventueel ook appel azijn). Ze blijven hier lekker soepel van in de spieren. Tevens voeren we zeewier en hebben we voor de oude ruin de senioren vitamines en biotine voor de hoeven.

Simpel te bestellen, goedkoper dan de paardenwinkels, makkelijk te betalen, snel geleverd en een prima service. Pling

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 14:04

Ja perfect ook een 10!! Ik gebruik D-ty, knoflook en Performax, voor mijn zieke paardje had ik Opkikker.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 14:12

Ja, ook ik geef ze een dikke 10! Prima service en goede spullen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 14:37

Even off-topic:

En volgens mij komt er een nieuwe catalogus aan. Ik heb net op stal foto's gemaakt van de DA die bloed aan het prikken was bij een paard. Hij had die foto's nodig voor zijn zusje(waarvan de paardendrogist is) en ze moesten morgen al bij de drukker liggen.
Dus als jullie binnenkort een foto in de catalogus zien staan van een paard waarbij bloed wordt afgenomen dan is dat het manegepaard Goldy Lovers . Maar ik weet niet of de foto's goed zijn aangezien ik de camera niet kende Pling .

Bo
Berichten: 61
Geregistreerd: 11-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 14:58

Citaat:
En volgens mij komt er een nieuwe catalogus aan.


De nieuwe catalogus (2002, in euro's) is er al even hoor. Ze versturen wel regelmatig folders met aanbiedingen dus daar zal het wel voor zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 15:03

Bo schreef:
De nieuwe catalogus (2002, in euro's) is er al even hoor. Ze versturen wel regelmatig folders met aanbiedingen dus daar zal het wel voor zijn.


Dat zal wel voor zo'n losse folder zijn ja. Ik vond het ook al erg snel na de vorige dikke gids.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 18:48

zelf gebruik ik elke dag zeewier is goedkoper als je het daar besteld dan dat je het los koopt.En een likit+houder is ook echt een aanrader.
ik ben ook erg tevreden over de paardendrogist

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 19:53

ik koop daar "altijd" foeneknof met zeewier; likstenen, verzorgingsprodukten a la betadine en niet te vergeten de lijnzaadolie.
Goede klant dus.... Haha!
Ook ik vind de service goed, snelle gratis levering en fijne produkten

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 20:26

ik bestel er regelmatig en een vriendin van mij haar paard is er weer totaal van genezen, die was dampig en door een aantal middelen is dit helemaal over.

ze geven ook goed afdvies...

mijn oude merrie met artrose krijgt 3 poeders en een massage middel er vandaan (opkikker, msm zwavel en nog iets???).

dan heb ik nog een merrie die erg veel hengstig is, die krijgt ook een kruidje...

dan een pony met zomereczeem, die krijgt ook 2 kruidjes...

en dan nog appelazijn, foeneknof en zeewier.
lijnzaad haal ik gewoon bij de supermarkt!

dus ook een goede klant en ik ben zeer tevreden!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 21:27

Heb een tijdje geleden wat gekocht bij de Paardendrogist.
In het begin toen ik Cerise pas gekocht had was ze nog vrij onrustig op stal.
Ze is een paard dat snel gaat lopen/weven als er iemand de stal binnen komt lopen. Gelukkig doet ze het niet uit verveling, maar meer omdat ze aandacht wil of wat lekkers.
Ik heb een Lik-it liksteen gekocht bij de Paardendrogist, die kun je ophangen en daar kan ze aan likken en mee spelen. Smaakt lekker volgens haar want hij is alweer bijna op!
Het beviel goed, want als iemand nu zijn/haar paard op stal staat te poetsen, gaat Cerise al gauw weer rustig in haar stal staan, ff likken aan de steen, ermee wiebelen etc. Afleiding dus.
Weven doet ze nu nauwelijks meer!