Vinden jullie dit normaal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MeiaLuna

Berichten: 1211
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Aalst(België)

Vinden jullie dit normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 13:28

Hai,
Ik wil even mijn verhaal kwijt en zou er graag jullie mening over hebben.
Bij ons op de manege is het heel moeilijk om een tamelijk grote wei te verkrijgen.Ik heb er na 3jaar eentje weten te bemachtigen Haha! waar ik ook in de winter mijn paardjes kan oplaten.Er is deze winter een nieuw meisje aangekomen en die heeft een stukje paddock gehuurd op de manege(hier mogen ze enkel 's zomers op en het is 150€ voor 5 maanden)Ik vond dit zielig voor dat meisje en bood haar aan om voor een tijdje op mijn wei te staan voor 10€ p/maand.(ik sta een paar maanden ergens anders)
Nu hebben zij en haar vriendin sinds de eerste dag mijn draden verhangen(terwijl die wei al superafgespannen is!) zetten ze er zonder mijn weten er ook andere paarden op ,...
Dus ik was het beu en zei haar dat ik mijn wei vanaf september terugneem,word ze boos omdat ik gezegd had dat ze er voor een paar maanden op mocht!terwijl ik er wel bij gezegd heb dat ik per maand het geld wilde ontvangen omdat ik nog niet zeker wist hoelang ze erop mocht.
Vinden jullie dit normaal?Ik probeer iemand te helpen en dan krijg je dit...
Graag jullie mening want ik zit er al heel de dag aan te denken... Scheve mond
P.S.Sorry dat het zo lang is! Bloos

I'm 98% beautiful and 2% crazy...or is it the other way around...?


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:31

het is nog altijd jouw wei dus jij hebt recht van spreken, wil je haar eraf hebben?dan heeft ze maar te gaan vind ik. de afspraak was misschien voor een paar maanden, maar in die afspraak mocht zij ook niet jou draden verhangen en andere paarden erop zetten, dus zij heeft zich niet aan de afspraak gehouden, dus hoef jij je ook niet aan de afspraak te houden van die paar maanden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:33

idd!

MeiaLuna

Berichten: 1211
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Aalst(België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 13:35

oef,een buitenstaander die ook mijn mening deelt.De mensen op de manege vinden dit ook maar normaal,maar toch vind ik het vervelend.Ik probeer voor iemand goed te doen en dan krijg ik dit.De mensen die vanaf het begin niemand op hun weide wouden,dat zijn dan de goeie...Krijg er de kriebels van!Nog een geluk dat ik haar per maand heb laten betalen.

I'm 98% beautiful and 2% crazy...or is it the other way around...?

_Margarita_

Berichten: 2332
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:42

het is jou land dus jij mag er mee doen wat jij wil!!
des noods zeg je tegen haar, dat ze haar paard nog een maandje bij je mag neerzetten zodat ze wat anders kan zoeken, maar dan is het gewoon over!
jij heb goede bedoelingen, maar als zij je gewoon in de 'zeik' neemt, is het jammer en helaas voor jou.
jij bent de baas over dat stukje, want zij huurt het van jou.. dus als jij haar zat ben, en je heb duidelijk goede redenen, dan moet ze dus gewoon weg... jij heb nog altijd het laatste woord!

Margarita & Zalinda op de eeuwige paardenweide...
Roos mennen dressuur: ZZ+15
vaardigheid: ZZ+14

fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:44

Meid stuur die griet toch weg, hier heb je alleen maar problemen mee en die €10 per maand schiet ook niet echt op!
Je hebt groot gelijk als haar wegstuurt!

Buur's Palusha: kleinste Lichte Tour NRPS pony van Nederland!
Loopt nu Intermediaire 1, al 65,39% gescoord!!
http://www.stalbuur.nl
BUUR'S PALUHSA NATIONAAL KAMPIOEN NRPS 2011!
ONZE SPONSOR: MB RUITERSPORT!!

Barvrouwke
Berichten: 3706
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:45

Zeg wat je dwars zit, en dat ze alles in oude staat moet terugbrengen.
Daarnaast vind ik 150 euro voor 5 maanden paddox niet veel. Voor mijn merrie kost een padoxlandje 50 euro de maand!

MeiaLuna

Berichten: 1211
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Aalst(België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 13:47

Ten eerste heeft ze al een paddockje(op de manege zelf) en ten tweede mag ze op de wei van mijn vriendin(die vlak naast de mijne ligt) staan,maar ze vind het gras daar te hoog...Ik was allang blij toen ik eindlijk een weide had op de manege!

I'm 98% beautiful and 2% crazy...or is it the other way around...?

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:50

Gewoon eraf kicken die griet! Het is jouw weide en als ze gaat zeuren heeft ze pech. Moet ze maar een ander land gaan zoeken.


MeiaLuna

Berichten: 1211
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Aalst(België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 13:51

Fresco:dat is het hem juist!ik wek vast,dus die 10€p/m is niet echt waar ik het voor deed,maar dat snapt ze blijkbaar niet...
Barvrouwke:Die 150€ komt nog eens bovenop je pensiongeld erbij.Knipoog

I'm 98% beautiful and 2% crazy...or is it the other way around...?

Elvi

Berichten: 18
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 14:02

Nee absoluut niet. Als ze toch niet aan jouw regels kan houden is het bye bye wei, toch? Vertel het haar hoe je het wilt hebben en dat je haar best wil helpen maar dat jij regels hebt en jij bepaalt hoelang ze die wei mag huren!

MeiaLuna

Berichten: 1211
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Aalst(België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 14:10

echte regels zijn er niet gemaakt,juist over de prijs en dat het per maand betaald wordt,maar ik dacht dat het nogal evident was dat je niet aan de omheining begint te prutsen(terwijl hij echt super afgemaakt is) en er vreemde paarden bijzet Verward

I'm 98% beautiful and 2% crazy...or is it the other way around...?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GoogleAdsense, lovelance, Paardengek81, posje, RvT, Thami en 75 bezoekers