Prikpil

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Prikpil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 12:55

Zijn er hier bokkers die de prikpil halen of hebben gehaald? Wat zijn jullie voor en nadelen ervan?

ThnX Tadano

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl


nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:12

na de zwangerschap ben ik met de rpikpil begonnen (was al heel snel weer ongesteld) een maand later nog een en een maand later nog een
ik bleef ongesteld en begon ondertussen te halucineren door een overdosis hormonen (was wel grappig)
bij mij ging het dus niet zo goed en vond de prik ook vrij pijnlijk
ben toen weer "gewoon"begonnen met de pil en dit werkte prima
(was gelijk niet meer ongesteld muv de daarvoor bedoelde periode)

een vriendin van mij had m de ongesteld heid bleef bijna helemaal weg
maar had meer (pijn) last van de periodes en kwam ook flink aan

(anderen hebben dat weer met de pil)

persoonlijk denk ik dat alle opties bij iedereen net ff anders werkt je moet gewoon kijken wat t beste bij jou past

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:30

nickyu schreef:
een vriendin van mij had m de ongesteld heid bleef bijna helemaal weg




maar dat is ook de bedoeling bij de prikpil!
dat de bloedingen helemaal wegblijven!

bij mij werkte het helaa ook niet,was aan één stuk door aan het bloeden!!
toen weer over gestapt op de "slikpil" ,maar bleef nog bloeden,toen bleek dus,dat het daar helemaal niet aan lag!
OEPS Bloos!
hormoonhuishouding was helemaal van slag!
na medicijnen,alles weer oké!
dus wil nu weer de prikpil gaan proberen,want in principe vnd ik het een fijn voorbehoedsmisddel!
maar één keer in de 3 maanden om een prik,die overigens bij mij,helemaal geen zeer doet(je krijgt hem in je bil,en daar zit genoeg "spek" bij mij Bloos )
nooit meer ongesteld OK dan! .
maar..als je van plan bent om nog kinderen te nemen,zou ik het niet gebruiken.
de prikpil staat erom bekend dat het daarna lang duurt voordat je zwanger raakt!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:33

Ik was altijd aan de 'gewone'pil,totdat ik ineens trombose in m'n been kreeg,wat bleek;ik mocht de gewone pil nooit slikken,omdat ik dus aanleg heb voor trombose..Dus sindsdien ben ik aan de prikpil,ik vind het best wel handig;want je hoeft nu niet elke dag om de pil te denken ,om 'm in te nemen,ik ga nu gewoon om de 3 maanden naar de huisarts voor 'n injectie van de prikpil...en ik word niet ongesteld meer;vond ik in het begin best wel raar,en ik vond het eerst best wel eng om de prikpil te nemen,maar me huisarts heeft me gerustgesteld,hij zei dat het helemaal niet ongezond is ofzo..en dat;als je weer met de prikpil stopt,wel gewoon weer gauw ongesteld word...Volgensmij ben ik wel wat aangekomen door de prikpil,maar nou ben ik vanmezelf niet stevig aangelegd ofzo,en valt het bij mij niet zo op,maar ik kan het wel zien,als ik op de weegschaal sta Verward

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:38

gehad en na 9 maanden mee gestopt. Kreeg een opgeblazen gevoel in mijn onderbuik als ik eigenlijk ongestelt had moeten worden en ik snauwde alles en iedereen in mijn buurt af, bij mij verging zelfs de zin in sex......... Na goed overleg met mijn vriend gestopt en ik voel me weer een stuk beter. Ik ben zelfs blij dat ik 1x per maand ongestelt wordt, klinkt misschien gek, maar ik voel het zo. Slik sinds 2 maanden weer de gewone pil en dat bevalt mij eigenlijk prima!


Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 13:41

Ik heb nu al een paar x dat ik gewoon ziek ervan ben. Niks helpt, dit is meestal de eerste dag en dan is het wel over, maar het doet zo'n zeer...

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:44

Tadano schreef:
Ik heb nu al een paar x dat ik gewoon ziek ervan ben. Niks helpt, dit is meestal de eerste dag en dan is het wel over, maar het doet zo'n zeer...


tja, daar helpt een prikpil ook niet tegen volgens mij hoor!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 13:47

Ik weet het niet, maar iig wil ik even weten wat het allemaal te wee brengt zo'n prikpil. Het lijkt mij namelijk ideaal (ja nu omdat het dan elke x zo'n zeer doet) om niet ongesteld te worden

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie