Toch Tammy maar even in de gaten gehouden.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Toch Tammy maar even in de gaten gehouden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 10:17

Tammy onze shet is uitgerekend rond 30 maart maar gisteravond ging ze languit liggen, ik heb toen voor het eerst toch de tv die aangesloten is op een camera in haar stal mee naar boven genomen. Vanacht ook weer een paar keer gekeken en ze lag weer languit. Haar uier was vanmoren erg vol, dus wie weet is dit wel een veulentje wat op tijd komt. Of, hij maakt het zijn moeder gewoon erg zwaar !!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 11:11

Spannend joh!
Lijkt me leuk om het op de tv te kunnen volgen.
Ik heb alleen een birth alarm om bij de merrie, dus ik word vanzelf wakker gemaakt als ze plat ligt.
Gebeurt de laatste dagen ook wat vaker, ze slaapt wel onrustig nu.
Copper is morgen aan de tel, maar ik denk dat het wel na het weekend wordt. Al kan het natuurlijk allemaal snel veranderen.

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 13:59

Mijn moeder vertelde me net dat ze weer languit ligt. Kan dit kwaad dat ze zoveel languit gaat ? Ik ben extra voorzichtig Tammy is een ShetxMini en bij die kleintjes gaat het nog wel eens fout.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 16:11

Als er iets is zal ze waarschijnlijk erg onrustig worden.

Het kan best zijn dat deze houding nu het lekkerst ligt voor haar. Dat zie ik bij Copper ook.
Vanmorgen ging ook het alarm af en lag ze helemaal gestrekt op haar zij. Ik dacht echt dat er wat ging gebeuren, maar later stond ze op en stond uitgebreid te gapen... ze was gewoon lekker een tukkie aan het doen Lachen

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 16:37

HE!!!!!!!!!!!! Je vertel me ook niets. Als ze echt wat gaat doen blijf ik vanavond wel hoor!!!!!!!!! Al moet ik er de hele nacht naast zitten.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 16:40

Zorg je er wel voor dat je genoeg nachtrust krijgt met de keuring voor de boeg en Tammy die haar veulen moet krijgen?

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 16:42

HAHA Ciksa heeft denk ik niet voor niet de stal helemaal uitgemest ze is er toe in staat naast Tammy te gaan slapen.

Nu is alles rustig de stal is helemaal overhoop gehaald, vanavond maar weer verder kijken.

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 16:50

Maar dit is echt NIET goed voor m'n zenuwen! Ik ben de hele dag al hyper en kan niet stil zitten. En net las ik dit en spring nu helemaal bijna van m'n stoel af. D'r zijn er al in mijn klas die gek van me worden(met praktium de hele tijd op en neer gelopen op niets af).
Je houd me wel op de hoogte als er ook maar IETS gebeurd hoor! Heb m'n mobiel bij me dus ik ben berijkbaar.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 15:57

Hoe is de tussenstand? Haha!
Al wat veranderd? Ik ben erg nieuwsgierig hoor Knipoog

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 19:06

Alles is nog rustig, ze ligt de hele nacht languit maar heb het idee dat ze dat nog wel even volhoud zo.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 19:13

Ik ken dat...