Goedkope vakanties?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Goedkope vakanties?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-04 09:38

Hallo....

we hebben echt geen grootse wensen: strand, zon en vliegtuig... Dat is het zo'n beetje. En niet te duur. Moet toch kunnen lijkt me, als je 3 september weg wilt voor 8 dagen. Griekenland, Spanje, Italie, Portugal, dat maakt ons niet uit. Maar ik vind echt niets op het net voor minder dan 300 euro?!

Wie weet waar te zoeken? Het moet toch goedkoper kunnen?

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 09:43

Eeehm.. ik heb hier geen ervaring mee, maar heeft Peter Langhout niet iets? Of sunweb.nl? Ik zou gewoon een beetje gaan googlen, dan kom je vast wel van alles tegen

alexxxandra
Berichten: 186
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 10:52

Misschien D-reizen? En anders een lastminute, op lastminute.pagina.nl Maar moet zeggen dat ik 300 euro ook niet echt duur vind voor het aantal dagen en de bestemming waar je naar toe gaat. Als je appartement/hotel met vliegreis erbij doet, zit je denk ik toch snel aan dit bedrag.
Alvast veel plezier!

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 10:56

Als je richting Turkije gaat, is 300 euro denk ik wel te doen. Maar aan de andere kant is het nu wel hoogseizoen... Weet niet of je afhankelijk bent van schoolvakanties, maar in september is het daar ook warm en zijn de prijzen al een eind gedaald.
Op www.neckermann.nl staan er ook een flink aantal aanbieding naar het zonnige zuiden.

_Jis_Ka

Berichten: 424
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Land van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 11:23

Ik zou gewoon bij een reisbureau je wensen doorgeven en dan zoeken ze het helemaal voor je uit, tenminste het reisbureau waar ik stage liep wel..
Ze zochten alle gidsen en aanbiedingen na en kijken gelijk na of het beschikbaar is. Op i-net heb ik zelf de ervaring als je wat leuks gevonden, hebt na oneindig lang zoeken, dat t niet beschikbaar is of de vlucht is niet beschikbaar.. En dan kun je weer opnieuw beginnen.. Bij veel reisbureau's liggen mappen met aanbiedingen of aanplakbiljetten, misschien dat daar wat leuks bij hangt.. Succes met zoeken!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 12:24

Dat wordt denk ik heel moeilijke, veel reizen nu erg prijzig.
Wat je zou kunnen doen is richting het vliegveld gaan en daar hebben ze super last minutes, maar ook deze vallen zeer tegen qua lage prijs

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 20:21

Oke... "Zoekt en gij zult vinden" was het toch? Thanks voor jullie replies!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132039
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 22:11

Ik heb je topic verplaatst naar Bokt International.

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:29

Gogo tours (gogo.nl)! Althans daar ben ik geslaagd voor 8 dagen zon zee en strand voor net 300 euro de man inclusief luchthavenbelasting.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 13:35

Op een camping in spanje of iets dergelijks moeten er echt wel reizen zijn voor 300 of minder. kijk eens op www.gogo.nl Zelfs daar kun je ze vinden! Istrie is ook heel erg leuk en goedkoop!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:55

Ik ben een tijdje terug naar Portugal geweest voor 6 dagen. Zaterdag geboekt en woensdag weg, was met luchthavenbelasting enzo iets van 190 euro. Via http://www.sunweb.nl geboekt. Heb er net even gekeken, er staan wel een paar dingen. Wil je het echt goedkoop hebben dan denk ik dat je toch nog even moet wachten en dan een week voordat je weg wil gewoon allerlei site's afzoeken en dan online boeken (hadden wij ook gedaan).

http://lastminute.pagina.nl

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 12:24

Ik ben vorig jaar ook met sunweb naar Corfu geweest, het enige jammere was dat het hotel langs een doorgaande weg lag. Dit jaar ben ik met www.vakantiediscounter.nl naar Rhodos geweest.

secricible

Berichten: 25695
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 12:30

Met de reis kan ik je niet helpen, maar met het onderdak misschien wel. Er zijn organisaties die doen aan zogenaamde "huizenruil". Dit betekend dat er mensen voor een tijd in jou huis komen en jij in dezelfde tijd in hun huis. Je onderdak is dus gratis. Wij doen dit al 10 jaar (dit was 10de jaar) en hebben pas 1 wat slechtere ervaring gehad, namenlijk Ierland (ruil dus nooit met ierland, want dit komt vaker voor!). Vaak moet je dit wel een hele tijd van tevoren met die mensen regelen, met email enzo en je moet jezelf ook inschrijven in die gidsen, maar het werkt echt heel goed.