GSM.... beste bereik ?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

GSM.... beste bereik ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 20:39

Ik ga toch maar weer eens een mobieltje aanschaffen Lachen

Ben een beetje aan het rondkijken , wil een Pre-payd toestel omdat ik toch bijna nooit bel. Zijn best leuke aanbiedingen van leuke toestelletjes bij de verschillende aanbieders , maar ik vraag me af welk netwerk er nu inmiddels het beste bereik heeft ?

Hebben jullie goed of minder goede ervaringen met bepaalde aanbieders ?

Als ik bvb kijk bij mijn collega's , de ene kun je opsluiten in een metalen kist en heeft nog bereik Tong uitsteken , de ander moet buiten de loods gaan staan omdat hij anders niet kan bellen Scheve mond

En zo ook met bepaalde plekken in het land....

Wat is het meest betrouwbare netwerk , en welke juist niet ? Lachen


Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:43

Ik zou in ieder geval geen vodafone nemen, dat heb ik nu en heb amper bereik. Zelfs niet rond mijn huis terwijl ik echt midden in de stad woon, en buiten de stad kan ik het al helemaal wel vergeten om te gaan bellen Boos!
Dus heb nu ook aldoor mijn oude toestel bij me met van hi, daar heb ik wel bereik mee...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:44

T-Mobile is echt in één woord Kl0te!
Ik heb dus T-Mobile en heb echt heel slecht bereik. Op stal heb ik geen bereik, ligt afgelegen.. Maar verder heeft altijd iedereen bereik. Ik moet helemaal naar de weg lopen wil ik daar een beetje bereik hebben.
In sommige discotheken heb ik ook geen bereik. Scheve mond

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:44

ik heb T-mobile.. En ik heb echt overal bereik. Het grote voordeel van deze aanbieder vind ik dat je belminuten hebt. Dus of je nou overdag of 's avonds belt het gaat gewoon van je minuten af en je zit dus niet met piek en dal tarief...

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:46

Ik heb ook T-Mobile en het bevalt me prima, ik heb vrijwel overal bereik, maar ik bel dan doorgaans ook niet in discotheken Haha!
Ik moet trouwens wel mijn abonnement opschroeven, want 75 minuutjes zijn toch wel te weinig. Kan dan beter een iets duurder abonnement nemen met meer gratis belminuten want nu betaal ik de extra minuten ook dubbel en dwars.

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:49

Neem maar geen t-mobile , heb het ook en in brielle heb je in geen 1 gebouw bereik.. (weet niet of je ooit in brielle komt, maar waarschijnlijk komt het dan ook in oostvoorne voor Tong uitsteken )

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 20:49

Hihihi , grappig , dat blijft ook erg raar he !

Ik heb dus ook 2 collega's met hetzelfde abonnement , de ene zit constant te klagen dat hij geen bereik heeft en de ander is super-tevreden omdat hij in elk gat vol bereik heeft Haha!

Dat is toch ook raar...?

Misschien dat het dan aan het toestel ligt ofzo ?

Ik zie dat er nu ook mobieltjes zijn van Tele2... geen idee of dat wat is Lachen

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:41

raar joh... bij mij op de afdeling heeft ook niemand bereik... Boos! maar goed, je hoort ook niet te bellen onder werktijd Tong uitsteken

Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:41

ik heb KPN, prima nog nooit problemen gehad

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:44

Ik heb ook T-Mobile....goed bereik

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:47

Ik had T-mobile en sinds een paar maanden Vodafone. Over allebei ben ik wel tevreden, goed bereik en ook in het buitenland Lachen

Gamble

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:54

ik heb nu t_mobile, opzich goed berijk. alleen op mn werk heb ik geen begrijp, en daar word je soms helemaal gek van.
alle hoekjes van de personeelskamer rondgaan in je pauze om genoeg berijk te hebben voor het versturen van een smsje....
en om is je pauze Boos!

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:56

T-mobile! Ik heb er nooit, en dan ook echt nooit problemen mee gehad! Ja, in Duinrell had hij maar 1 streepje bereik, maar verder nooit.
In Praag had ik zelfs gewon super bereik (wel een praags netwerk maar goed). Organge heb ik met mijn andere tel. en daar heb ik echt bagger bereik mee... In stal heb ik echt 0,0 bereik... MAAR, mijn vriendin heeft ook Orange en heeft wel gewoon overal en ook in stal mega goed bereik.

Denk dat het dan ook iets te maken heeft met de telefonomischien Verward

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 21:57

Bij ons dus ook in de pauzes Haha!

Mijn ene collega zet altijd z'n erg luxe GSM dicht tegen het raam , in de hoop gebeld te kunnen worden *LOL*

Als hij ook z'n GSM in z'n hand heeft , verschilt het bereik per halve meter waar hij staat Clown

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:01

Ik heb orange.
Ik ben er wel tevreden over,altijd beruik nooit geen problemen mee gehad.
Als ik jouw was zou ik geen telfort nemen.
Mijn moeder heeft dus telfort en die heeft dus echt bijna geen bereik.

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:22

Nathalie schreef:
In sommige discotheken heb ik ook geen bereik. Scheve mond


in discotheken heb je het toch niet echt nodig? of ben ik nu ouderwets? Haha!

kpn vind ik trouwens ook wel goed, heb ik voor T-mobile jaren gehad/...

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:05

Nathalie schreef:
T-Mobile is echt in één woord Kl0te!
Ik heb dus T-Mobile en heb echt heel slecht bereik. Op stal heb ik geen bereik, ligt afgelegen.. Maar verder heeft altijd iedereen bereik. Ik moet helemaal naar de weg lopen wil ik daar een beetje bereik hebben.
In sommige discotheken heb ik ook geen bereik. Scheve mond


Ik heb met t-mobiel juist PRACHTIG bereik, heb haast nooit dat ik met minder dan 4 streepjes zit (van de 8)

Het ligt een beetje aan de regio waar je zit zeg maar. Hier waar ik zit, is t-mobiel zelfs beter dan kpn of vodafone, maar in andere streken is juist kpn oid weer beter.. ik zou gewoon even bij een gsm winkel binnen lopen en vragne hoe het zit met het bereik in jullie buurt.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:07

Saskia008 schreef:
ik heb nu t_mobile, opzich goed berijk. alleen op mn werk heb ik geen begrijp,


WHAHAHA toch best lastig als je op je werk geen begrijp hebt Knipoog wat zal jou baas tevreden zijn Knipoog

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131844
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 07:38

Ik heb Orange en dat bevalt prima

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 09:49

Shiloh schreef:
WHAHAHA toch best lastig als je op je werk geen begrijp hebt Knipoog wat zal jou baas tevreden zijn Knipoog


haha, nee in mn pauze he.. Knipoog
onder mn werk zelf heb ik hem boven in de personeelsruimte, kom er verder niet aan, tja, behalve in mijn pauze Haha!
(baas zelf loopt wel altijd rond met zn telefoontje.. Boos! wij mogen niet, raar he Tong uitsteken Haha! )

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 09:56

Als tip geef ik je: Telfort! Ik heb superbereik, iedere derde minuut bellen is gratis, je voicemail is gratis en sms kost tijdelijk 4 ct per bericht (dit wordt 8 cent)

Niets meer dan lof voor telfort!


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:46

Saskia008 schreef:
in discotheken heb je het toch niet echt nodig? of ben ik nu ouderwets? Haha!

kpn vind ik trouwens ook wel goed, heb ik voor T-mobile jaren gehad/...


Jawel, ik word wel eens gebelt zo van "Waar ben je?" of dat ik ff naar een andere discotheek moet komen ofzo.. Tong uitsteken
Dusja, ik vind t altijd wel fijn als ik bereik heb met uitgaan.

Maarja, zo te lezen ben ik de enigste die zo slecht bereik heeft met T-Mobile. Scheve mond

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:49

Het bereik ligt niet alleen aan de provider.
Ook je toestel heeft hier veel invloed op. Ik heb een tijdje een Mortorola gehad en dat bereik was altijd slecht, terwijl ik met mijn oude Nokia en nieuwe Siemens (m65 Tong uitsteken ) nergens last van heb.
Zelfde provider (orange), zelfde plaatsen.

(Maar in de disco heb ik het nog nooit geprobeerd Haha! )

Navragen is beter dan afvragen.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:55

Volgens mij heeft T-Mobile nog steeds op sommige plekken geen bereik. Ik zou voor KPN of Vodafone gaan.

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:55

Ik heb Vodafone en heb praktisch overal prima bereik. Verder speelt je telefoon ook nog een rol. Mijn ervaring is dat de telefoons van Nokia het beste bereik hebben.

If you change the way you look at things, the things you look at change. (Wayne Dyer)

Op zoek naar leuke handgemaakte producten? MooiVanMo


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Arlette1991, dierenfan, Gianti, haffiefreak, lenaa_tje, Lestria, meniekske, Miesemuisje, Nanu, Nathalie18x, supertammy, Unit, Wescha, XxLMMxX en 48 bezoekers