guido bijna over mn neefje heen gewalsd...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

guido bijna over mn neefje heen gewalsd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-02 22:42

ik dacht vandaag eens lekker te gaan longeren... lekker zonnetje, aangenaam temperatuurje... Pling

ja hoor, komen mn 2 nichjes (5 jaar oud) en mn neefje (9 jaar oud) weer gezellig kijken Koe
de hele tijd rennen en gillen om ons heen, maar gelukkig trekt guido zich daar niets meer van aan Slapen
kevin (neefje) moest carmen (nichtje) natuurlijk weer ff flink pesten (ja wat wil je, broer en zus he Haha! )
carmen komt naar mij toe rennen (terwijl ik aan het longeren ben in een redelijk harde draf...) en ik roep nog; nee r*t op hier!!! maar kevin zat nog steeds achter haar aan en schrok van mij omdat ik zo gilde }> dus die struikelde over zn eigen benen geloof ik Koe maar wel in mijn longeercirkel waar guido net met volle vaart aan kwam!!
kevin viel en guido kon hem nog maar net ontwijken door half over hem heen te springen en weg te spurten want die schrok natuurlijk ook!! Extreme duivel

guido had ik gelukkig al weer snel rustig en kevin had een beetje een modderbroek dus ik ben blij dat het goed afgelopen is.... als guido daadwerkelijk over hem heen had gewalsd was het vrees ik vreselijk afgelopen.....

volgende keer blijven ze maar lekker op een veilige afstand... binnen ofzo Schijnheilig

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**



Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 00:14

Ja, lekker binnen spelen.

Wees blij dat het zo afgelopen is, wat je zelf zegt, het had ook anders kunnen gaan!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 10:41

Dat is nou precies de reden waarom ik niet longeer met mijn jongste in de buurt. Kinderen zijn onberekenbaar en zien geen gevaar.

Gelukkig maar dat het goed afgelopen is, ze zullen zelf ook wel flink geschrokken zijn.

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-02 01:24

Percy schreef:
ze zullen zelf ook wel flink geschrokken zijn.


ja dat zijn ze zeker!! maar dat vind ik helemaal niet erg, nu blijven ze voorlopig wel uit de buurt als ik aan het longeren ben!! Haha!

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, Cjuan, Esther_r20, herous, Ik_is_Ik, Knorretjee, MallyBelly, Milow2018, mingming, Roihi, Sababber, Utixo, Vagabondo, YvonneV en 92 bezoekers