Ook wel eens een kat kwijt geraakt?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Ook wel eens een kat kwijt geraakt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 08:17

Zijn jullie ook wel eens een kat kwijt geraakt?

Onze kater Ludo is nu al precies een week weg, soms bleef hij wel eens 2 dagen weg, maar kwam dan altijd terug. Nu duurt het ons eigenlijk iets te lang. Dinsdag hebben we overal a-4tjes opgehangen in de buurt met een foto en beschrijving, en hebben we zelfs bij de huizen hier vlakbij kleine strookjes in de brievenbus gedaan. Er zijn al heel veel blaadjes weggehaald De buurman zegt dat hij hem maandagavond en dinsdagavond nog heeft zien lopen hier voor het huis, hij wou hem pakken maar hij rende weg. Vandaag heb ik gelukkig een vrije dag, dus ik ga straks weer de hele buurt door om te kijken of hij ergens is...



Verdrietig

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 08:20

Bel ook even naar AmiVedi..

Paar weken geleden is onze poes ook een poosje weg geweest.. Ze is uiteindelijk wel weer terug gekomen.. Lachen

Gewoon ff zoeken, veel naar hem roepen, wie weet zit hij ergens opgesloten.. Lachen Roepen en goed luisteren of je hem hoort miauwen.. Lachen

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 08:22

ja ik ben er ook een kwijt geraakt een keer
en na 2 weken hebben we dr gelukkig teruggekregen!! (dus er is hoop!)
ze was aangereden door een mevrouw en die heeft goed voor dr gezorgd. toen zag ze onze advertenties en heeft ze dr eerlijk teruggebracht.
De vrouw had er moeite mee om dr terug te geven..

Succes ermee !!

Ik miste mijn ex ;( volgende keer schiet ik raak

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 08:24

Amivedi is ook ingelicht
Fijn dat jullie kat weer teruggekomen is, Tallie

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 08:26

Meyke schreef:
ja ik ben er ook een kwijt geraakt een keer
en na 2 weken hebben we dr gelukkig teruggekregen!! (dus er is hoop!)
ze was aangereden door een mevrouw en die heeft goed voor dr gezorgd. toen zag ze onze advertenties en heeft ze dr eerlijk teruggebracht.
De vrouw had er moeite mee om dr terug te geven..

Succes ermee !!


Gelukkig zeg!

Ja waar ik een beetje van baal is dat ze het hier in de buurt grappig vinden om mijn blaadjes van de lantarenpalen e.d. af te halen Boos!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 08:26

Een van onze katten is wel eens weggeweest maar die is ook niet meer terug gekomen. Dat is nu wel 2 jaar geleden dus veel hoop heb ik niet meer....
Die andere blijft gerust een dag of 4 weg, dus....

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 08:27

Dat is inderdaad heel erg banketstaaf!
je kan het ook op teletekst plaatsen wist je dat?

heel veel succes! ik weet hoe rot je je voelt als je je diertje kwijt bent...

Ik miste mijn ex ;( volgende keer schiet ik raak


serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 08:27

Ben nu sinds een week mijn kater ook kwijt.
Ik weet hoe je voelt je, je word er helemaal radeloos van.

Alleen nu het ergste, ik heb hem misschien zelf aangereden.
Zie het dus heel somber in dat hij weer terug komt, maar hoop nog steeds wel dat hij zo weer voor de deur staat nauurlijk.
Heb ook naar de dierenartsen hier in mijn omgeving gebeld en de dierenbescherming, maar tot nu toe niks.

Hoop dat je katertje snel weer terug is Summertje. Ach gut

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 09:03

@Fonnie: Ik ben al eens eerder een kat kwijtgeraakt, dat was ook zo'n 2 jaar geleden. Die is ook nooit meer teruggekomen helaas...
@Meyke: Misschien dat ik een advertentie ga plaatsen op NieuwsTv, van hier uit de buurt
@Serena: Wat erg voor je! Ik hoop voor je dat hij weer terugkomt!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Leo

Berichten: 50037
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 09:31

Wij hadden vroeger een kat die heel de zomer wegbleef en 's winters terugkwam. Nu hebben we er een die ook wel eens eventjes weg is, maar dan weer terugkomt..

Succes!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 09:42

Belde net een vrouw hier in de buurt die ook dieren opvangt, wel een zwartwit gevlekte kater gevonden, maar het was hem niet. Was heel tenger en nog maar 8 maanden oud. Helaas.. Maar ik ga verder zoeken Lachen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 09:51

ja, wij wel. de allereerste kat, Blackey (de liefste die we gehad hebben) is doodgereden, ze was pas 2 jaartjes. de 2de kat, Mickey, is weggelopen...ze bleef dagen weg. m'n vader heeft op het werk bij oce, allemaal advertenties gekopieerd met foto etc, en die hebben we overal in dorp opgehangen en in regionaal krantje geplaatst. hebben aantal telefoontje gehad...maar helaas is ze nooit teruggevonden...misschien is ze ergens doodgereden, misschien...

ik hoop iig dat je hem snel zal terugvinden veel succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 09:55

Ïk ben een keer de jongste (toen een jaar) vier dagen kwijt geraakt. Dat was toen het zo stormde rond dierendag. Wij briefjes opgehangen en toen zijn we gebeld. Zat ie op het dak van een bedrijf en durfde ie er niet meer af.

En een paar weken geleden ben ik mijn poes van 18 een week kwijt geweest. Een week lang geroepen en ineens stond ze voor de deur...

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 09:59

Ja, onze katten kwamen allebei geregeld een nacht niet thuis. Maar toen Binky 2 dagen wegbleef, zijn we gaan zoeken en hebben we de dierenambulance gebeld: Hij was doodgereden.. Afgelopen maandag en dinsdag is Nozem niet thuisgeweest en ook hem zijn we gaan zoeken. We vonden hem in de berm: Doodgereden..

Twee jaar achter elkaar, twee jonge katten (net een jaar), we hebben er niet veel geluk mee gehad..

Hopelijk heb jij meer geluk en vind je hem terug Ach gut

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:02

Ben sinds twee dagen een poes kwijt (naar buiten geglipt).
Ik hou nog hoop dat ze terug komt.

Off-topic;
Verder is mijn bescheiden mening dat ik vind dat je een kater moet castreren als je hem buiten laat; er zijn al zoveel katten.......
Iedereen heeft een beetje plicht om om de nestjes/zwerfkatten binnen de perken te stellen.
Weet wel dat mensen met een poes dan maar moeten steriliseren, maar en zijn zat katten buiten zonder baas of die op straat gezet zijn.

My imaginary friend thinks you have serious problems!

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:03

Wij zijn 2 keer een kat kwijtgeraakt.........Eerst wonende we in een flat en de kat mocht niet naar buiten,toen mijn moeder jarig was is hij toch naar buiten gegaan en schijnbaar van 6 hoog naar beneden gesprongen Verward 2 maanden later is ze terug gevonden en konde we haar ophalen bij het asiel.......................................Onze 2 de kat hebben we niet terug gevonden,ergens vorige jaar was er best wel storm en de kat was naar buiten gegaan en veel was toen overstroomd bij ons en toen zijn we haar kwijtgeraakt en niemand enzo kon haar meer vinden.

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 10:04

Wat erg zeg! Sterkte Djesseka.

Ik hoop dat mijne ook weer gauw voor de deur staat, vind het eigenlijk wel een beetje erg lang duren nu Scheve mond

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:07

was ie niet gecastreerd dan? heeft ze toch niet over gehad??

onze kater is in de zomer ook wel veel weg. mooi weer----> vrouwtjes--------> muisjes!!
dus tja, maar goed gewoon asiel bellen, en alle buren vragen of ie gezien is, kaartjes ophangen in supermarkt. en alle kranten na speuren voor gevonden katten.

succes

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:08

Ik heb een kat, (gecrasteerd dat wel) die wel eens 2 dagen weg blijft.
Maar vorig jaar was ie 1 week weg, we maakten eigenlijk geen zorgen want kans dat hij zou worden aangereden is heel erg klein, erg rustig dorp. We hebben niet geroepen. Na 1 week kwam hij met opengesprongen abces terug.
Dus hou hoop!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 10:20

Wie zegt dat hij niet gecastreerd is Verward
maar goed Lachen

M'n zusje en ik gaan dadelijk in de regen weer verder zoeken, we houden hoop!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:54

Mijn moeder is haar kat regelmatig een paar dagen kwijt. Hij is een allemans vriend en als mensen hem dan wat te eten geven (goed bedoeld natuurlijk), dan blijft hij rustig een paar dagen of zelfs een paar weken weg.

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:57

Onze kat is in de zomer vaak rond een maand weg; maar nu is hij al al ee paar máanden weg Scheve mond

Dus ik ga uit van het ergste..

Huilen

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:59

wij zijn er in de loop der jaren al 8 kwijt geraakt
maar nu weten we zeker dat er een kattenmoordenaar zit in de buurt
want de laatste kat was gechipt en had een onwijs lelijk opvallend knalrood bandje met diamantjes om, met daaraan een kokertje met adresgegevens
kunt mij niet wijsmaken dat ook hij gewoon is weggelopen

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:01

[quote="Summertje"]Wie zegt dat hij niet gecastreerd is Verward
maar goed Lachen
quote]

Sorry, bij "kater" ging ik er vanuit van niet Bloos! Haha!

My imaginary friend thinks you have serious problems!

Esperanza

Berichten: 3272
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Ramsau am Dachstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:04

Hey Summertje,
Heb je je kat alweer gevonden? Ik hoop het zo voor je.

Je moet ook even bellen met asiels en de dierenambulance. Daar komen gevonden katten immers vaak terecht. Ik heb een poes gehad die nooit weer terug gekomen is. Dat is niet leuk, je weet nooit of er iets ergs met haar gebeurt is of niet.

Mijn kater is ook eens een week weg geweest. Hij zat verderop in de schuur van mensen en die waren een week op vakantie. Dus je weet het maar nooit.....

I don't care what they say, I'm gonna do it anyway...
https://www.haus-bernhard.at/


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amanda_T, dasalijn, IASCrawler, Ik_is_Ik, inge_romeo, Lalidan, Milando, Saranghea, swatch, xrobbiee, xRooss en 56 bezoekers