Hengstenshow Beilen 23-03

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Hengstenshow Beilen 23-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 01:11

Ja, alweer een hengstenshow in beilen, ik geloof zaterdagavond maar precieze tijd kan ik wel achter komen als mensen interesse hebben.

Het is van de Drentse Bond van Hengstenhouders dus er moeten veel hengsten komen als het goed is (preciezere info hierover is ook aan te komen, hoop ik). Bij de Stroomruiters verwachten ze iig nog meer mensen dan vorige week bij die show van Veninga!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 04:03

Helaas.. ik kan er niet bij zijn.. heb het te druk met verhuizen. Eigenlijk heb ik al niet eens tijd voor de boktrit, maar ja... ik kan moeilijk weg blijven van een meeting die ik zelf heb georganiseerd. *LOL*
Onderstaande info vond ik overigens op Stegen.net.


Beilen (nhp), 19-03-2002

De Drentse Bond van Hengstenhouders organiseert op zaterdag 23 maart a.s. een hengstenshow in de manege van de Stroomruiters in Beilen. De avond begint om 17.30 uur.

Getoond worden de hengsten van de leden van de Drentse Bond, die ook in Drenthe gestationeerd zijn. Aanwezig zullen o.a. zijn de KWPN hengsten: Cavalier, Mistral, Koriander, Houston, Optimist, Jumbo Jet, Perion, Elcaro en Jacorde. De Welsh K- hengsten: Orchard Limb Lopper en Easter El Nino. Tevens zullen de Arabisch volbloeds Djurango en Maraquesch akte de presence geven. Ook is er voor het eerst een draverhengst aanwezig nl. Dialect. Bovendien worden de Drentse fokkers van de in 2001 goedgekeurde KWPN hengsten Reflex M, Roy M en Redford in het zonnetje gezet.

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 22:11

Oh, goed idee. Misschien kom ik wel ff kijken. Raar dat dat zo dicht achter elkaar is. En weer Houston. maar goed, 't is wel leuk!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 01:00

Hmm, als dat alles is......heb ik wel wat beters te doen.
Ik dacht dat er ook Friezen zouden komen? Maargoed, ik zie nog wel even!