Knie kapot en pijn gevolg: zes tot twee weken niet rijden.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Knie kapot en pijn gevolg: zes tot twee weken niet rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 20:14

Wel, het zit zo. Ik ging naar de dokter omdat mijn knie na de tennis zeer doet en omdat ik maandag ook al zeer deed.
Allemaal ofeningen moest ik doen. Dit deed pijn.
Bekijkt de dokter de resultaten en zegt: twee tot zes weken geen sport. Werd ik bijna woendend Boos! . Misschien mag ik binnen twee weken niet op ponykamp en ik leg juist mijn a-brevet of wandel brevet af. Ik ontplof zowat. Maar ja, het doet wel erg veel zeer, mijn spier van mijn knie is ontstoken. Doe ik niet en rust ik veel kan het rap overgaan, anders een jaar niet sporten en dit betekend dan ook niet paardrijden. Ik ben zo kwaad hé. Het gebeurt altijd bij mij. Frusty Frusty Het is werkelijk om van te Misselijk Kwijl Kwijl .
ik ga wel naar de manege tot zo ver ik kan en help met voeren en strooien.


Groetjes Celine

. . .
. . .
. . .


Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 21:32

Wat kl*te voor je zeg !!
Beterschap, en ik hoop dat je heel snel weer te paard kan!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 21:45

beterschap
weet hoe je je voelt, ik heb 2 jaar lang met ontstoken en "foute" knieen gelopen, als je slim bent,... paar weekjes rust!
Bij mij zeiden ze doodleuk: ach: groeipijn!
Daardoor liep ik wel mooi met ontstoken pezen...! Daardoor heb ik wel zwakke knien gekregen enzo!
Dus wees slim, paar weekjes rust, en je bent weer verlost!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 08:38

idd, wees slim en houd je even in. Wat is 6 weken nu op een levenlang paardrijden Haha! . Ik moet zelf ook 6 weken thuiszitten nadat ik een ruggewerveltje heb gebroken en ik zit nu op de helft. Geniet voor zover het kan van je gedwongen rust en ga daarna weer paardrijden met dubbel zoveel plezier Knipoog
Enne, beterschap natuurlijk

Niets zo charmant als een paard in her land.

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 08:41

die 6 weken zijn zo voor bij Lachen (hoop ik Pling )
nouja beterschap met je knie en ik hoop dat je snel weer kan ridjen Party!!

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 10:20

Echt, hou je daaraan hoor! Ik had ook zoiets een jaar geleden, en ik ben wel gaan sporten en rijden e.d. Ik heb nu constant last van m'n knie, echt niet leuk. Eigenlijk zou ik nu zelfs een speciaal zadel moeten hebben, maar dat zit er voor een werkloze student met een irri-verzekering niet in. Echt waar: neem rust! Anders kom je er nooit meer vanaf.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 17:26

Ja, echt rust nemen hoor! Die 6 weken zijn zo voorbij!
Ik heb veel te lang doorgelopen met 2 ontstoken achillespezen....met als gevolg dat ze nu chronisch ontstoken zijn! Heeeeeel pijnlijk, helaas zal ik ermee moeten leven....!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 18:05

Pfff,wat naar zeg!
Veel beterschap,en WEL rusten he'!!!!!!

Annika

Berichten: 52
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Meedhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 19:34

Ik weet wat het is heb ook last van mijn knie
Maar echt balen Frusty Frusty
nou ja veel beterschap
kuss Annika Clown

love and peace to u to be happy


Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-02 21:08

Ethelate schreef:
beterschap
weet hoe je je voelt, ik heb 2 jaar lang met ontstoken en "foute" knieen gelopen, als je slim bent,... paar weekjes rust!
Bij mij zeiden ze doodleuk: ach: groeipijn!
Daardoor liep ik wel mooi met ontstoken pezen...! Daardoor heb ik wel zwakke knien gekregen enzo!
Dus wees slim, paar weekjes rust, en je bent weer verlost!

Bij mij zeiden ze ook groeipijn.
En ik rust, maar ik ben wel naar de manege geweest en weetje, een stom kl*t wijf die me altjd pest vroeg aan de lesgeefter om buiten te rijden, het leukste, en vroeg om te springen, en dat hebben ze allemaal gedaan. Bloos Nog niet zo erg maar dat ze dan tegen mijn beste vriedin zegt die er nog niets van weet dat het niet erg is en dat ik gewoon maar een beetje mak. Bloos Boos! En dat is helemaal niet waar. Ik ga mijn benen eens met die van haar omwisselen. Dan zal het eens vwat anders zijn( ik zal wel niet met haar benen passen want die zijn veel te dik voor me Lips are sealed Schijnheilig Schijnheilig Lips are sealed Lips are sealed ) Iedereen heeft dus veel problemen, ik kan me wel rustig houden maar dat ik binnen twee weken op ponykamp ga en mijn wandelbrevet afleg, nee. Maar als het niet gaat gaat het niet.
Maar ik moet wel rusten of ik mag een jaaar niets doen. En nu doet mijn andere been zeer omdat ik veel met dat been moet steunen.
Ik wordt gek en het is nog maar de tweede dag.
iedereen die iets heeft veel beterschap want het is echt niet leuk. Kwijl Frusty

Celine

. . .
. . .
. . .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kamsel, Tinkermuts en 45 bezoekers