[fb] Gevangen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

[fb] Gevangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 11:16

Oké, ik doe eigenlijk nooit aan foto's bewerken enz..Omdat ik geen digi heb, alleen een webcam waar ik nog net wat foto's mee maken kan. En ik totaal niet goed ben in bewerken van foto's en het verzinnen van orginele dingen.
De foto in zijn geheel is ook niet echt gelukt, maar toch heb ik eens wat geprobeert. Heel graag commentaar, maar aub niet te negatief Knipoog

Afbeelding

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:42

Ik vind het wel grappig, ik weet niet of je dit bewust hebt gedaan, maar: Rechtsboven valt het witte ietsje weg achter de lichte achtergrond, en helemaal links valt het zwarte ietsje weg. (met 'witte' en 'zwarte' bedoel ik dus die lijnen, sorry voor de vaagheid Bloos) Ik vind dit een leuk effect hebben, ik moest iig eerst even goed kijken voor ik doorhad dat er twee lijnen waren, volgde de ene en toen zag ik ineens alleen zwart, terwijl er links geen zwart te zien was (op eerste gezicht, als je goed kijkt natuurlijk wel). Nou ja, beetje vaag commentaar van mij Bloos, maar ik vind het wel leuk! Simpel, daar hou ik wel van.. Lachen

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 11:44

Snap wat je bedoel! Het is opzich niet expres gedaan, al viel het me wel op. Ik wou er eest alleen een zwarte rand om doen, maar dat vond ik afgezaagd. Vandaar dat ik zwart en wit heb gedaan (met paint nog wel Tong uitsteken).

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 19:41

Misschien dat zwart/wit of sepia mooier was...

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:38

Ik vind hem niet erg origineel, maar wel mooi uitgewerkt Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:47

Ik vind hem juist wel origineel Haha! Hoevaak vind je nu een foto van een omheining? Tong uitsteken Je gaat niet naar buiten om een foto van een omheining te maken. Ik vind hem wel grappig. Ziet er leuk uit voor een foto gemaakt met een webcam en bewerkt met een gammel programmatje als paint Tong uitsteken

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 10:18

Paint EN photoshop he! Tong uitsteken Maar idd, ik ben er totaal niet goed in Scheve mond

De orgineelheid maakt me niet uit, ik wil gewoon wat beter worden er in Lachen

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 20:36

ik vind het wel arpart!!
leuk plaatje!!