Helderheid omtrent hart

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Helderheid omtrent hart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 19:42

Boos als ik was ben ik vandaag naar de huisarts gestapt. Eerder deze week had ik al opgebeld, maar het schijnt dat je half dood moet zijn om wat sneller aan de beurt te komen.
Het ging de laatste paar dagen echt niet goed. De druppel was dat ik tijdens de hond uitlaten onderuit ging. Gelukkig kwam ik vrij snel weer bij mijn positieven, maar ik was me echt kapot geschrokken. Net zoals een bejaard echtpaar die achter mij liep. Kon ze er gelukkig nog van weerhouden om allerlei hulpdiensten in te schakelen. Thuis had ik een harstlag van 210, weer een record. Dus vandaag kon ik dan eindelijk terecht bij de huisarts. Ik heb zo ongeveer alles verteld wat mij dwars zat en was op dat moment echt mijzelf niet. Van een rustig meisje veranderde ik in de devil herself! Extreme duivel De huisarts zat dan ook met een diepe frons in zijn stoel en na afloop zei die: Het zat je zeker wel dwars? Zacht uitgedrukt. Hoe dan ook mijn huisarts stond wel achter mij en vond dat de cardioloog zich ook wat vreemd had uigedrukt. Kun je wel stellen ja.. Nu heb ik dan eindelijk pillen die mijn hartslag verlagen en die hopelijk ook die slopende vermoeidheid wegneemt. De oorzaak is nog steeds onbekend maar ik heb ook absoluut geen zin meer in verder onderzoek. De huisarts denkt dat het om een aangeboren aandoening gaat, een storing in de prikkels van mijn hart. Ik ben in ieder geval blij dat ik nu eindelijk ben gehoord, dat er iets aan gedaan wordt. Hopelijk merk ik snel resultaat zodat ik mijn oude leventje weer kan oppakken.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 20:26

Pff, ik zou me ook kapot schrikken als ik zo pats boem plat ga. Ik heb ook al een keer zo bij de huisarts gezeten (paar maanden geleden). Heeft uiteindelijk niet echt gewerkt Scheve mond .

Ik hoop maar voor je dat het nu gauw beter gaat. En dat je er toch nog achter komt wát het is, scheelt nl al een hele hoop!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:26

En hoe gaat het nu met je?
Heel veel sterkte he, ik denk dat je gewoon even rustig aan moet doen, dat helpt denk ik wel.

Ik wens je nogmaals veel sterkte en beterschap!

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 22:45

Het lijkt wel of je tegenwoordig gewoon brutaler moet worden. Ook dus naar hulpinstanties...die dokter zit er voor jou, niet andersom, ja jij voor zijn loon.
Maar aan je verhaal kwijt kunnen, voelt wel fijn, maar ben je daar ook mee geholpen? Pillen slikken is ook niet alles...daar los je alleen de syptomen mee op.
Zo he, een hartslag, zo hoog!? Was dat je hartslag of bloeddruk?
Pas op meid, kan wel eens fout gaan. Ik weet natuurlijk niet hoelang en hoeveel last je hebt, dat zul je zelf beter weten, maar het is allemaal zo betrekkelijk he. In ieder geval succes met de onderzoeken enzo.
Sandra