even van me afschrijven

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

even van me afschrijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 22:12

Ik ben even echt helemaal overstuur en er is niemand om tegen aan te praten. Het gaat eigenlijk om helemaal niks.
Mijn vriend en ik hebben deze avond een ruzietje gehad, het ging erover hij gaat dit weekend dus weg en ik blijf alleen achter.
Hij gaat met de Trekkertrek mee en daar zit het hem dus niet in.
Hij is ook al eens eerder mee geweest en daarvoor zei hij van: Ik ga 1 keer een weekend mee en dan ben ik er mooi het hele jaar van af, maar nu gaat hij komend weekend weer mee, en dat is het probleem niet. Alleen ik had hem graag nog even willen zien gewoon even met zijn tweeen zijn, dus hij belde vanavond en ik was natuurlijker van overtuigd dat hij wel zou zeggen nou kom nog maar even langs. Maar nee dus, hij ging nog bij de mannenvan de trekkertrek langs, dus ik kon niet komen.
Ik ben er echt sneu over, morgen moeten we naar mijn opa's verjaardag dus zijn we weer niet samen.
Ik snap ook wel dat hij ook naar die mannen toe moet, maar ik had hem echt nog even dichtbij gehad.
Ik moet zaterdag om 7 uur al werken anders was ik dnek ik wel blijven slapen.

Oh ik weet dat ik nu over kom als een hele zeur en misschien zelfs wel bezitterig, maar dat ben ik dus niet. Hij mag van mij best daar heen, maar hij moet mij niet vergeten vind ik.

Ben echt helemaal over mijn toeren, heb natuurlijk weer dingen gezegt waar ik spijt van heb enzo.
Weet ook niet waarom ik nou zo overstuur ben, want feitelijk is er maar weinig aan de hand. Maar ik weet gewoon even niet waar ik het zoeken moet. Verdrietig

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:20

Niet zo aanstellen hoor, jij kan toch ook wat leuks doen dit weekend !!!!
Een relatie blijft leuker als ieder zijn eigen ding kan blijven doen.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:22

Er is idd niks aan de hand nee, ik denk dat je jezelf toch moet dwingen om hem wat vrijer te laten. Apart van elkaar op stap kan helemaal geen kwaad!

Geef gewoon toe tegenover je vriend dat je overdreven gereageerd heeft en probeer je er een volgende keer wat minder druk over te maken.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 22:25

Ja ik zeg ook dat ik hem met alle plezier laat gaan hoor, maar het gaat er om dat hij eerst helemaal niet meer mee zou gaan en wij ook op bezoek zouden gaan naar de verjaardag van mijn broer. Dat hij weg gaat vind ik niet erg, hij vind da leuk dus moet hij dat doen.
Maar ik zou hem toch graag nog wel even willen zien en willen spreken en dat gaat nu dus niet lukken. Hij heeft voor het volgende weekend en het weekend daarop ook al gezegd dat hij wel kon werken. Kijk dat vind ik helemaal niet erg, maar het is zo dat als ik iets afspreek dat ik er dan altijd rekening mee hou dat mijn vriend er ook nog is en dat ik die ook graag wil zien. Hij denkt dat dus helemaal niet. En dat doet echt wel pijn hoor.
Hij vind dat zelf ook wel fout van zichzelf alleen doet hij er maar weinig mee.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:30

Het was idd wel leuk geweest natuurliojk als jullie nog even samen konden zijn....ik snap je wel...
Ik zoui me ook rot voelen , je wilt gewoon nog even bij hem zijn...knuffelen even nog je armen om hem heen en lekker samen in de bank zitten...
Ik ou zoiets ook hebben en snap best dat je je hier rot over voelt..
Wel jammer dat je dingen hebt gezegt waar je spijt van hebt(ik herken mezelf in jou Haha!) geeft een rot gewvoel vooral nu je neiot meer nog even samen bent...
Kop op het is maar even ...het is zo weer voorbij....dan kun je weer lekker samen afspreken

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:31

Advies van een man Lachen

Laat het gaan Haha!

En ik vind je wel beetje bezitterig , maar das mijn mening Knipoog Hou de lol erin, dan komt alles goed.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:32

Hij wil jou vast ook wel zien, maar hij ( en mannen in het algemeen ) zetten daar niet alles voor aan de kant.
Wat maken 1 - 3 weekendjes op een heel jaar dan uit ?
Laat die jongen lekker werken en er een weekendje op uit gaan met zn kameraden, het is daarna alleen maar leuker om elkaar na een hele tijd weer te zien. Heb je meteen weer wat meer over elkaars belevenissen te praten

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 22:39

Nou hij gaat dus neit op stap met vriendenm hij gaat 3 weekenden achterelkaar werken en dat terwijl hij al 60 tot 70 uur in de week werkt.
Ik weet dat hij heel erg veel voor mij doet, maar ik mag hem niet aan zijn werk of vrachtauto komen en is het dan zo heel erg raar dat als ik me rot voel, wat ik me voel de laatste dagen, dat ik hem nog even wil zien??
Maar goed het is verder opgelost ik ga morgen wat vroeger heen zodat we nog even samen kunnen zijn en hij denkt dat hij zondag wel een beetje op tijd terug zou zijn.
Daarkomt bij dat ik net ben uitgenodigd voor een Spaans feest van een vriendin die straks een jaar weggaat. Dus het is allemaal al wel weer een beetje klaar.

Ik moet toegeven dat ik heel erg snel iemand mis, dat kan zelfs een collega zijn. Ik wordt dan echt triest en haal me de gekste dingen in mijn hoofd.

Sanex jij weet ook dat ik mezelf helemaal gek kan maken terwijl er eigenlijk niks aan de hand is. Hier heb ik heel erg hard aan gewerkt dat ik wat makkelijker zou gaan denken, me minder druk zou maken. En ik moet zeggen ik heb eht heel erglang volgehouden, maar nu heb ik even een terugslagje.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:43

Ik denk dat je hem toch iets teveel claimt, maar wel goed dat je eraan werkt om je minder snel druk te maken om niks.

Idd wat Sanex zegt, straks zie je hem weer na een tijdje en dan is het alleen maar leuker om weer bij elkaar te zijn. Elkaar niet zo vaak zien houdt je relatie wel spannend!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:46

Ik weet idd dat je je heel druk kan maken, en daarom reageer ik zo nuchter. Als ik en anderen jou er ook nog in bevestigen dat het sneu voor je is e.d helpt het ook nietwant dan denk jij alleen maar dat je gelijk hebt en ga je je nog drukker maken en nog meer twijfelen.

Ik heb meerdere topics van je gelezen, verder nooit gereageerd, maar als ik eerlijk ben zie ik ook in die topics geen verandering en blijf jij je druk maken om niks.

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:54

Wat jouw vriend heeft met zijn vrachtwagen heb ik met mijn paard,mijn vent weet ondertussen dat hij daar niet teveel over moet zeuren.
Het zit in mijn pakketje Knipoog

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 23:11

Ik denk niet dat je daar over kan oordelen over het internet SANEX, jij hebt mij al een hele poos niet gesproken of gezien. Ik plaats idd soms wel eens een topic maar dat doe ik alleen maar als ik me echt rot voel hoor, dan wil ik graag weten hoe andere mensen daar mee omgaan, zodat ik daar weer van kan leren en kan denken: Oh ja zo kan ik het ook oplossen, want ik zit nou eenmaal nu in een fase dat ik dat nog heel erg vaak niet weet en me dus weer ga lopen opfokken.
Het is echt niet zo dat het van de ene op de andere dag klaar is hoor, dat je dan ineens weet hoe je er wel goed mee om kunt gaan, dat is een hele lange weg, en je moet het helemaal zelf doen. Je kan altijd adviesen opnemen van iemand anders, maar de oplossing blijft bij jezelf en daar ben ik heel erg hard naar opzoek en dat gaat weleens met de nodige tegenslagen, en zo'n tegenslag zit me nu gewoon even in de weg.

zonnebloem18

Berichten: 24834
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:18

Mijn vriend gaat vaak meerdere dagen weg om te kanoen hij heeft zijn ding ik heb mijn ding.
Als je elkaar niet vrij kan laten in die dingen zit het niet goed tuurlijk zou ik hem daarvoor graag even willen zien maar kan dat niet jammer dan.
Zolang hij af en toe even belt is er toch niks aan de hand.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 23:22

Nee dat weet ik ook wel, maar ik zeg ook dat ik er mee bezig ben en nu ben ik ook zo weer rustig. We hebben ook ieders onze eigen dingen, probleem bij ons is wel dat onze dingen heel erg samengemolten zijn en we dus veel samen doen. Maar goed ik ga het hem morgen wel vertellen en hij weet ook wel dat ik het wel leuk voor hem vind dat hij weggaat hoor en hij weet ook zeker wel dat ik hem dat gun, als ik zou willen mocht ik zelfs mee, maar helaas ik kan dus niet.
Het is allemaal klaar en we hebben eht uitgesproken. Ik kan hem wel vrijlaten in die dingen, dat heb ik al meerdere malen gezegd, maar het is voor mij meer het gevoel van gemis een enorm gemis en dat is jammer genoeg een gevoel/emotie die ik neit nog onder controle heb.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:29

SAKKIA schreef:
Ik denk niet dat je daar over kan oordelen over het internet SANEX, jij hebt mij al een hele poos niet gesproken of gezien. Ik plaats idd soms wel eens een topic maar dat doe ik alleen maar als ik me echt rot voel hoor.


Als jij zegt dat het een hele tijd goed gaat, plaats je ook geen topics..
Toch staan er vaak topics over jou en je vriend ( noem geen naam ) en dat jij je dan weer druk maakt.
Maakt me verder niet uit, maar daaruit kan ik wel via internet opmaken dat je er nog niet in veranderd bent.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 23:36

Ik heb niet gezegd dat het al een hele tijd goed gaat het is misschen nog maar 2 maaanden hooguit 3 dat is dus van nadat ik van school of ben gegaan, en dat is de beste beslissing geweest die ik ooit gemaakt heb. Ik zeg toch ook steeds dat het veel beter gaat, maar dat het ook nog niet helemaal goed zit en dat ik daar toch ook mee aan het werk ben. Veranderingen gaan niet van de een op de andere dag en dat kun je ook van niemand verwachten lijkt mij. En zo vaak plaats ik geen topics meer omdat ik liever reageer en als je eens naar die reacties kijkt zie je dat het juist wel heel erg goed gaat.

Lante

Berichten: 11385
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Frl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:31

Sakkia, je hoeft jezelf helemaal niet te verdedigen, je weet zelf het beste hoe je je voelt, maar probeer elkaar wel los te laten hoor meid, ga lekker je eigen ding doen! Is eerst wel moeilijk misschien, maar als je hem telkens met een schuldgevoel weg laat gaan, gaat je relatie op den duur kappot. Als jij hem zijn dingen gunt, dan is hij ook sneller geneigt iets extra's voor jouw over te hebben, zoals mee gaan naar de verjaardag van een familielid of zo.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:38

Maak je niet zo druk over die paar weekenden joh... Ik heb al 5 jaar een weekendrelatie en sinds een paar maanden werk ik op de zaterdag- en zondagavond. Ik kom op zaterdagavond laat bij mijn vriend aan, gaan meteen naar bed, slapen uit en om half 4 moet ik weer weg. En ik kan niet zeggen dat mijn relatie er slechter op word, alleen al omdat hij nu iedere zaterdag met zijn eigen dingen bezig is. Kop op, wat zijn die paar weekenden op een mensenleven? Helemaal niets...

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 19:07

nee dat is ook niks en dat weet ik nou ook wel, maak me er verder ook niet meer druk over nu. Ik had gewoon zelf bedacht dat we elkaar nog wel even konden zien donderdag, dat was niet zo dus was ik best telleurgesteld, dat hij weggaat maakt me verder helemaal niet uit. Hij vind dat leuk dus moet hij dat gaan doen, ik vind er niks aan dus hoef ik ook niet mee. Ik heb hem nooit verboden om te gaan en dat zal ik nooit doen. ik had me er gewoon te veel op vastgepind dat ik daar donderdag nog wel even zou zijn. Dat ging dus niet door omdat hij andere afspraken had, tja ik voelde me toen, volledig onterecht trouwens, gepasseerd.

Dit gevoel had ik dus eerder veel vaker, dat ik telleurgesteld was omdat ik hem niet kon zien, meestal zeg ik er dan niks van, maar nu dus even wel omdat hij mij toen nog niet verteld had dat het de volgende weekeinden maar om een paar uurtjes gaat, hooguit 3 uur, dat wist ik toen nog niet.
En hij mag elke zaterdag doen wat hij wil hoor, ik sta hem daar niet bij in de weg, alleen viel dit gewoon even verkeerd, buiten zijn schuld en ik heb hem daar ook netjes mijn excuses voor aangeboden en beloofd dat ik de volgende keer wat volwassener zal reageren.