Lowlands

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kuikzz

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-01-03
Woonplaats: Tilburg en Ossendrecht

Lowlands

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 21:47

Wie gaan er nog meer?
Weet iemand misschien nog hoeveel je mee mag nemen aan drinken enzo? Zat er ook een beperking aan het meenemen van pakken? blikjes en flessen wel weet ik...

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:55

Ik zou wel willen, maar het is me tegenwoordig echt te duur. (ben 97, 98, 99 3n 2000 geweest). ook al komen de white stripes....

Volgens mij zit er geen beperking op pakken hoor Knipoog blikjes was geloof ik 6 en geen glas mee. En reken er maar op dat ze je tas doorzoeken *zucht*

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:02


Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:13

Ynzo, ik hoop dat het slecht weer word en dat je naar huis moet en dan naar de Keijzer komt Tong uitsteken Dan ga ik hard lachen als ik je daar zie Haha!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:25

De broer van mijn vriend ging heen om daar in de catering te werken Lachen.
M'n neef zal er ongetwijfeld ook zijn, maar heb niet gehoort of hij zou gaan.

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 02:54

Ik ga heen!

Caira
Berichten: 26064
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 09:08

Nouuuuuuuu ik wil zoooooo graag weer heen, maar mijn financien laten dat echt niet toe! Misschien iemand hier geld over?

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 09:10

mn zus gaat er over 2 uur heen Tong uitsteken lekker rustig hierow Tong uitsteken

Soris

Berichten: 583
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: OM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:07

Ik ga ook, maar dan om te werken
Heb er wel heel erg zin in........

Je mag inderdaad 12 blikjes bier per persoon mee, of 1,5 liter drank. Als alles maar niet in glas zit, dat mag er helemaal niet in. Dus ook geen potten pindakaas of appelmoes.
Pakken drinken mag je zoveel meenemen als je wilt, op de camping tenminste.

Veel plezier allemaal!
Welke bands gaan jullie naartoe?

Lon
Berichten: 886
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:37

Die regels, daar moet je gewoon creatief mee omgaan. Tactisch inpakken helpt. De security voelt over het algemeen en zeker als het wat drukker is aan de zijkant van je tas en kijkt misschien even wat je bovenop hebt zitten. Dus als je potje pindakaas ergens halverwege in een baal sokken zit, is de kans groot dat die gewoon mee het terrein op komt. Hetzelfde verhaal voor sterke drank en weet ik wat veel niet meer. Denk er wel aan dat je vaak langer dan een uur (of twee) in de rij staat en je je tas dus niet zo vol laadt dat je m niet meer kunt tillen Lachen

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 13:26

Mijn man is er op dit moment!
Maar ja, dan wel om op te bouwen. Haha!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 13:27

collega van mij gaat er ook heen!!echt toppie lijkt me dat

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 13:33

ben er ook een keer of 4 geweest, kan met niet herrinneren dat ik ooit gecontroleerd ben.

Zou lekker je sterke drank in een plastic fles doen, en de rest pakken meenemen!

En pindakaas van Fred&Ed (in een tube)

Oja, waar ik wel altijd erg baat bij heb gehad is een gasbrandertje met een klein fluitketeltje. En dan oplos-espresso... Liters heb ik verslonden... Scheelt weer in de red bull 's morgens Haha!

Veel plezier!

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:28

Weet trouwens iemand of je 's nachts aan kunt komen op de camping??

Ik zou vanavond om 11 uur weggaan, en dan ben ik rond 1 uur 's nachts daar, maar ik ben bang dat ze dan zeggen van: kom morgenochtend maar terug vriend, en daar heb ik geen zin in natuurlijk Tong uitsteken

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:35

Ik ga er ook heen!
Ik vertrek morgenochtend en vrienden van mij hebben mijn tent al opgezet!
Woeeh ik heb er echt zin in!!! (gehe ben benieuwd of ik nog bokkers tegen kom Tong uitsteken maar dat zal wel niet)
Je mag idd maar 12 blikjes mee en geen glas...

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:13

Ik zou er wel heen willen gaan maja....geen geld Rolleyes

De moeder van een vriendin van mij heeft die bandjes gemaakt. Ik vroeg toen of ze er niet 2 voor mij kon maken maar dat kon helaas niet Clown

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:47

's avonds gaan is geen probleem, als je nu aankomt is de kans groot dat je morgenvroeg ergens het terein opkan door de wachtrij voor de ingang Haha! Ik ga morgenvroeg ergens, hopen dat het niet al te druk is dan en vooral hopen dat het een beetje droog blijft de komende dagen... Heb er wel zin in Haha!

BTW glas meenemen is een erg slecht plan, zwaar klote als dat op het camping terein terecht komt. Gewoon overgieten in een plastic fles, meestal doen ze niet echt moeilijk als je wat meer meeneemt dan officieel toegestaan zolang er maar geen glas bij zit.

Overigens mag je 12 blikjes en een 1 plastic literfles meenemen.

http://www.lowlands.nl/_media/LOWLANDS2 ... REGELS.pdf

Have fun iig! Party!!

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:49

BartVB schreef:
Overigens mag je 12 blikjes en een 1 plastic literfles meenemen.


En is dat nou ook op de camping dat je alleen dat mee mag nemen?

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:51

Ik wou gaan,
maar helaas wouden me ouders neit sponseren en vondn me te jong!
echt poedersuiker.. ik kreeg nogwel zo een goede bescherm mensen Tong uitsteken

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:23

Op het festival terein mag je zo goed als helemaal niets meenemen, zeker geen drinken in een verpakking. Al het drinken dat je bij je hebt kan je bij het binnenkomen van het festival terein overgieten in (open) plastic bekers. Een flesje water krijg je over het algemeen ook niet mee naar binnen.

Op zich ook wel logisch aangezien er van die *@(#@& zijn die het leuk vinden om dat soort flesjes bij een concert flink hoog de lucht in te gooien. Niet leuk als je een flesje met een halve liter water of bier op je hoofd krijgt Scheve mond

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:10

Aaaah, Ynzo heeft een probleem!

Er werd op Lowlands namelijk de hele tijd 'gezocht' naar Theo, maar ik heb volgens mij gemist waar dit over ging! Echt heel erg vervelend, aangezien ik de hele zondag allemaal mensen met "THEO" op hun shirt, broek of zelfs been zag... Dus, is er iemand die ook op Lowlands is geweest die mij kan vertellen wie Theo is of was??

Rainbowgirl

Berichten: 519
Geregistreerd: 02-07-04
Woonplaats: Hijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:32

Ynzo schreef:
Er werd op Lowlands namelijk de hele tijd 'gezocht' naar Theo, maar ik heb volgens mij gemist waar dit over ging! Echt heel erg vervelend, aangezien ik de hele zondag allemaal mensen met "THEO" op hun shirt, broek of zelfs been zag... Dus, is er iemand die ook op Lowlands is geweest die mij kan vertellen wie Theo is of was??


Theo is gewoon een doodnormale jongen die werd gezocht door een paar dronken/stonede kirrulties...Die jongens riepen over heel camping 2 te schreeuwen: Theeeooo???? Nou dat moest na gedaan worden, en zo riep op een gegeven moment heeeel Lowlands Theo...Pfft, en sindsdien haat ik de naam Theo Tong uitsteken

Wat vonden jullie trouwens van Lowlands? Welke bandjes gezien, en welke de leukste???

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:48

Ja, maar ik had ook A4-flyers gezien met "Theo gezocht" erop enzo, en als je hem dan vond kreeg je een kaartje voor Lowlands 2005 enzo Rolleyes

Maar goed, het is dus niks om me druk over te maken Tong uitsteken

Ik vond Lowlands geweldig, zondag lekker van 1 tot 6 in het zonnetje gezeten/gelegen bij de Alpha tent, super gezellig en fantastische muziek was er toen. Verder vond ik van de [voor mij] onbekende artiesten Rude Rich and the high notes en Teddybears STHLM erg goed! Ik ben ook nog naar Guido Weijers geweest, is een stand-up comedian, en die was ook erg grappig

Volgend jaar is Ynzo er weer Tong uitsteken

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:54


Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:45

Gehe idd dat irritante theo geroep Haha!
Verder was het wel vet, de white stripes vielen mij alleen erg tegen....