Update, werken en wonen op de Vloeiweide ....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Update, werken en wonen op de Vloeiweide ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 11:55

Ik werk en woon inmiddels alweer ongeveer 3 weken op de Vloeiweide en het wordt alleen maar leuker en leuker Haha!
Zit inmiddels aardig in mijn ritme,wordt 's ochtends zelfs al vooor de wekker wakker ( Haha! ) en heb in het werk al aardig mijn draai gevonden.
Ben de laatste tijd rond 3 uur 's middags klaar met het werk en rommel dan een beetje aan, rijd mijn eigen paard of zoals gisteren, les gehad op een lichte tour paard,waarvan het de bedoeling is dat ik die tijdens mijn diensten ga rijden.Over een tijdje moeten er meer paarden worden bereden.. Ik heb er gisteren dan ook enorm van genoten en ook een les kan nooit kwaad natuurlijk...Ik ben dan ook stiekem aan het hopen dat ze wat vaker in het midden van de bak gaat staan Haha!

Ik begin nu pas te beseffen hoe een bofkont ik ben..Zoals van de week,loop ik voor dat gebouw en kijk naar mijn appartement..Hoe "jaloers" was ik vroeger wel niet op die meid die op de manege woonde!! Cool Of als ik 's avonds uit het raam kijk en achter de weilanden de zon zie onder gaan...

Dan is er nog onze " Adriaan " .. Het beruchte veeg-wagentje Haha! Sinds eergister weet ik hoe het ding werkt en heb er dan ook 'al' 2 keer op rondgecrosst..Wel een boxdeur geramd, wat muurtjes en zelfs bijna voorover de bak ingereden Bloos! Maargoed,vegen is nog nooit zo leuk geweest Haha!
In de gangen ben ik alvast aan het straatje keren, eind september zal ik er toch aan moeten geloven...Autorijden Haha! En nu kan ik vast mooi oefenen. Ook het achteruitparkeren krijg ik al aardig onder de knie...Ik heb het er dus onwijs naar mijn zin, evenals Xena die zich er inmiddels ook helemaal thuis voelt!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:07

He wat leuk zeg, fijn dat je het er zo naar je zin hebt,zou ik ook hebben als je zo de weide over kan kijken vanuit je raam, haha. Ik heb denk ik je andere topics gemist over de Vloeiweide, dus ik vraag het maar even(ben een blonde brunette) wat is De Vloeiweide, een dressuurstal oid?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:14

Hey wat leuk een update!
Klinkt super En fijn dat jullie het daar zo naar je zin hebben!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:18

Klinkt helemaal TOP!

Leuk hoor dat je het zo naar je zin hebt en je paard ook!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:18

Haha, het klinkt inderdaad als een soort 'droomparadijs', als ik het zo hoor! Lachen Erg leuk dat je het zo naar je zin hebt daar, en ik kan me voorstellen dat dit een droom is die uitkomt!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:27

Leuk dat je ons op de hoogte houdt! De tijd zal wel ontzettend snel gaan. Fijn dat je ook nog wat tijd voor jezelf hebt. Dat is bij veel paardenbedrijven ook niet. En zo'n les is helemaal leuk. Haha!

Ach en dat vegen gaat helemaal goed komen.

yatoucha83

Berichten: 150
Geregistreerd: 19-08-04
Woonplaats: goeree overflakkee (onder rdam zuidholland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:44

hoi kelly,
gisteren nog bij jullie op de stoeterij geweest bij nicole kop die beneden naast remi woont!daar geslapen en met nicole gepraat over adriaantjes *LOL* uit de discotheek en hangwangen Haha! dat klonk ritmisch nou ja goed, doe collie de groetjes van me had haar lang niet gesproken ze woonde eerst bij mij op dorp . ik ben ook een vriendin van haar zus chantal die heb je vast nog niet gezien.
maar in ieder geval werkse hahahaha en leuk he die bak in lopen ja ik pleurde ook bijna een halve meter naar beneden kijk ook nooit waar ik loop hahaha. *LOL* OK dan! Vingers aflikken Haha! Scheve mond

maar doe nicje de groeten van me en reem en florance ook.

gegroet, leonie en yatoucha

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 17:23

Goed dat j ehet zo naar je zin hebt!!! Gelukkig kan jouw paardje wel wennen.
Maar om 3 uur al klaar?
Ik was al blij als we 10 uur 's avonds haalden.
Maar toen waren we met z'n tweeën, als ik het zo hoor zijn de gelederen aardig versterkt.

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:17

Wij moeten toch eens vaker sms-en .......was daarstraks in Roosendaal om boodschappen te doen Boos! .....en daarna heb ik...alleen...de wei afgezet Haha! een heel grote open vlakte is het nu van meer dan 1 hectare + de andere wei natuurlijk, gras staat tot m'n knieen heb ff tijdelijk een paard of 10 nodig zodat die van mij straks weer hele dagen in de wei kunnen Scheve mond

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:23

Hey dan ben je bijna een buuf van mij Knipoog Als je iemand op een zwarte Forester voorbij zie crossen met een westernzadel dan ben ik dat mss wel Haha! Ik ga wel eens rijden in de vloeiweide

@kimberley77 De vloeiweide is een stoeterij

ben benieuwd hoe lang je het er houdt daar, er zijn er nogal wat gekomen en gegaan daar....

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 20:21

Wat een reacties Haha! Bedankt!!

Yatoucha,wat leuk dat je Nicole ook kent! Ik heb jullie wel even zien lopen,maar zat net even te eten geloof ik Knipoog Zal je vast nog weleens zien he!

Stennisje,ik werk in mijn eentje.. We zijn met zijn 3-en,maar de ene Nicole werkt er eigenlijk niet,maar helpt (nouja,werkt) wel vaak mee..De andere Nicole werkt op de dagen dat ik vrij ben en andersom.

Ja hoor Rianne Boos! Ik heb ook boodschappen gedaan vandaag.Had alleen nog wat andere verplichtingen,anders had ik je echt wel gebeld !
Ach,je moet maar zo denken,je weide is nu in ieder geval wel af..En beter gras teveel,dan te weinig..Kun je niet een paar schapen ergens lenen? Tong uitsteken

Liberty,ik zat inderdaad te denken ja, jij werkt op stal Sintels he? Ook heel erg mooi daar! Heb daar 2 (of 3 Verward ) jaar geleden eens een wedstrijd gereden. Zie regelmatig aanspanningen bij ons voorbijkomen,komen die ook bij Sintels vandaan?
Zoals het er nu uitziet ga ik het er zeker een behoorlijke tijd volhouden,maar zeker weten doe je natuurlijk nooit Knipoog

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:28

KellyenXena schreef:
Stennisje,ik werk in mijn eentje.. We zijn met zijn 3-en,maar de ene Nicole werkt er eigenlijk niet,maar helpt (nouja,werkt) wel vaak mee..De andere Nicole werkt op de dagen dat ik vrij ben en andersom.


Zijn er dan minder paarden ofzo?
Ik bedoel voeren, de jonge paarden longeren, merries met veulens van en naar de wei, heel veel stallen uitmesten, rijden.

Welk appartement had jij nou? Ik zat van voor het gebouw gezien linksboven.

Staat Pavarotti er nog? Die vond ik zo leuk, erg cool voor een jonge hengst.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 20:31

Stennisje schreef:
Zijn er dan minder paarden ofzo?
Ik bedoel voeren, de jonge paarden longeren, merries met veulens van en naar de wei, heel veel stallen uitmesten, rijden.

Welk appartement had jij nou? Ik zat van voor het gebouw gezien linksboven.

Staat Pavarotti er nog? Die vond ik zo leuk, erg cool voor een jonge hengst.


Binnen staan er nu 16 paarden (er zijn er nu 2 weg) en buiten staan er 6,die hoef ik alleen 's avonds te voeren. Een paar longeren, een paar in de paddocks en weide's,uitmesten en het is inderdaad de bedoeling dat we er meer gaan rijden.

Dan zit ik in hetzelfde appartement..Linksboven,met dat raam bij de slaapkamer Knipoog

Pavarotti staat er niet meer Kan het misschien zijn dat je Picasso bedoeld?

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:32

Oow geweldig mooie stoeterij is dat zeg!!
Ik ben er vaak langs gereden toen ik naar mn "bijrijdpony"ging.
Maar het is altijd zo rustig daar..

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:33

Jammer van Pavarotti.

Gaaf uitzicht daar bovenin he? De eerste nacht had ik prachtig zicht op bliksemflitsen.

Zit dat gat nog in de muur om de hoek bij de deur....
M'n klok wou niet blijven hangen...

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:36

Is Picasso ook een schimmel?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:11

KellyenXena schreef:
Liberty,ik zat inderdaad te denken ja, jij werkt op stal Sintels he? Ook heel erg mooi daar! Heb daar 2 (of 3 Verward ) jaar geleden eens een wedstrijd gereden. Zie regelmatig aanspanningen bij ons voorbijkomen,komen die ook bij Sintels vandaan?
Zoals het er nu uitziet ga ik het er zeker een behoorlijke tijd volhouden,maar zeker weten doe je natuurlijk nooit Knipoog

Ik ben van Sintels Haha! Sommige aanspanningen kunnen van ons zijn ja Lachen

Ach, we komen elkaar vast nog wel een keer tegen Knipoog

yatoucha83

Berichten: 150
Geregistreerd: 19-08-04
Woonplaats: goeree overflakkee (onder rdam zuidholland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 01:06

hey kelly,
ja dat zou weleens kunnen, kwas met een blauw busje.

enne ja ik zal je vast nog weleens zien.
ik help col zoeken naar een pony waar zij altijd op heeft gereden. wil je tegen haar zeggen:

dat ik naar een manege in klaaswaal die kant op heb gebeld maar dat ze daar niet staat maaar dat ik ook nog andere maneges weet daar en dat we daar wel een keertje langs kunnen gaan.
ik hoop echt voor haar dat we haar vinden, zou het heel fijn voor haar vinden.

oke het is laat ik ga slapen.

groetjes en werkse.

xxxies leonie

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 08:26

jaloersssssssssss

wat fijn voor je klinkt helemaal te gek

acg ik droom nog ff verder

jubeltje
Berichten: 924
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 08:52

Echt super dat je het zo naar je zin hebt, klinkt heel erg leuk.