wat zouden jullie doen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

wat zouden jullie doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 20:19

ik rijd elke week op orlando en het gaat elke week beter! ik ben dus ook helemaal in luv. nu rijd een vriendin van mij ongeveer op hetzelfde niveau op romy (orlando's mama). volgende maand is er een pas de deux wedstrijd. we willen graag samen meedoen maar orlando en romy liggen elkaar niet zo. en we kunnen maar 1 keer per week oefenen en heeel soms 2 keer. wat zouden jullie doen? en als jullie het zouden doen, hoe zouden jullie het dan oplossen?


Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 12:39

Gewoon gaan oefenen, hebben jullie ook veel lol aan!!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 14:12

Als je pas de deux doet hoef je niet echt veel naast elkaat te rijden dus dat moet niet zo´n probleem zijn. Hou tussen de 2 paarden in een halve meter afstand zodat ze elkaar niet kunnen verwonden.

Gewoon zoveel mogelijk oefenen en doorrijden niet wachten totdat ze boos gaan doen tegen elkaar hou het voorwaarts en negeer de booshied van die 2.

succes heb je al een proef ??

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 14:16

wat prisca zegt.. dus een proef waarbij je niet veel naast elkaar rijd.

Ik heb met kerst ook een pas de deux gereden met een vriendin, maar onze pony`s vinden elkaar dus een beetje te lief. flair luisterde dus niet meer naar mij als we naast elkaar reden ze ging op de andere pony lopen hangen en dat was ook niet echt bevorderlijk voor onze proef.

Succes..

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-02 16:37

we hadden al besloten om samen die proef te rijden, want ik wil meedoen op orlando en zij op romy dus we gaan gewoon keihard oefenen. het is niet echt dat ze meteen naar elkaar gaan schoppen maar als we te dichtbij komen wel.....we mogen zelf onze proef maken dus daar zijn we al mee begonnen, maar als jullie nog iets leuk weten zodat we niet te vaak naast elkaar moeten rijden.....? Verward

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

je paard opsluiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 18:04

je paard opsluiten tussen je benen wil ook nog wel eens helpen.
Als je voelt dat orlando of romy wil gaan trappen, even wat meer kuitdruk geven. Zo heb ik dat bij Remy ook gedaan en na een paar weken wist hij al dat hij niet hoeft te proberen te trappen omdat het hem toch niet lukt omdat hij dan meer druk krijgt.

Veel succes en maken jullie foto's???

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-02 18:27

we gaan zekerste wetren foto's maken maar het is pas 21 april geloof ik (het is 90% zeker dat het doorgaat). het zijn mamsie en zoon en ze lijken ook erg op elkaar. ik laat jullie nog weten of het doorgaat maar als jullie nog iets leuks weten voor een b-proefje....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, joyce83 en 5 bezoekers