Veulentje!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Veulentje!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 17:42

Mijn lieve verzorgveulentje Tinky Winky kan meelopen aan het halstertje...Na zolang oefenen is het eindelijk gelukt...Super goed van Tinky!!! OK dan! Ze vond mensen eerst altijd doodeng...want ze heeft pas voor het eerst in haar leven een mens gezien toen ze twee maandjes oud was... Ik vond het wel goed van haar


_Frazer_

Berichten: 250
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 17:52

ja heey wat leuk voor je

het is natuurlijk ook wennen voor zo'n veulentje

Lovers Er bestaan Sweety bOys Lovers

lautjuh85

Berichten: 2182
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:15

Dat gaat helemaal goed komen!!
Als je maar geduld hebt!
Super Haha!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn als je maar beter bent dan de rest!

Samy

Berichten: 11075
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:24

Aaah wat lief! Maar waarom pas sinds ze 2 maanden was voor het eerst een mens gezien? VA er nooit bij in de buurt geweest toen ze net geboren was?

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 19:52

Misschien is er wel ooit eens een mens in de buurt geweest...bij de geboorte ofzo. Maar toen die pony's kwamen...kon je niet bij ze komen. Ze waren helemaal in de war enzo en je kon ze niet pakken. Kwam ook doordat de merrie die er al langer stond de nieuwe merrie steeds bij mij weg probeerde te houden:?
Maar met heel veel geduld is het gelukt...en nu zijn ze beide zo mak als een lammetje:D
Dat veulentje Tinky keek ook altijd naar het andere veulen waar ik wel alles mee kon doen...dat helpt ook al!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, carina, estell__, fransje23, GoogleAdsense, Maanon_, onpaard, rien10, Rijsa, StonedRomy, Symke, xRooss en 76 bezoekers