Zoek de veulens van mijn merrie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacqui

Berichten: 57
Geregistreerd: 19-08-04

Zoek de veulens van mijn merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 17:22

Ik ben op zoek naar twee veulens van mijn merrie Greco (HBRB9101581.91 geboren 10-04-1991 (Roepnaam is Jacqui). De vader van mijn merrie is Gambit x, vv is Gagson Wimborn x. De moeder heet Pamela, vm is Garant.
Mijn paard is gefokt in Dalfsen, maar heeft tot ongeveer 2 jaar terug altijd in Dedemsvaart gestaan. Daar zijn, ik denk zo'n 8 tot 10 jaar geleden twee veulens bij haar gefokt. Helaas weet ik niet van welke hengsten. Ik weet alleen dat de eerste dressuur gefokt was en de tweede spring gefokt. Het zou kunnen dat de laatste van de hengst Quidam was, maar dat weet ik niet zeker. Ik zou het leuk vinden te horen wat er van deze veulens terecht is gekomen en waar ze staan. Ook info over de hengst Gambit x is welkom.

Ruchet

Berichten: 836
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:25

De hengst Gambit is van mijn buurvrouw geweest, ik denk dat ze jouw paard gefokt heeft, zij weet vast wel meer over die veulens.

Ik zal het haar straks even gaan vragen.

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 03:30

bij het KWPN kun je met het stamboeknr van de merrie een uitdraai krijgen van nakomelingen en hun sportprestaties e.d., misschien is dit een optie?

Jacqui

Berichten: 57
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 09:34

luxje schreef:
bij het KWPN kun je met het stamboeknr van de merrie een uitdraai krijgen van nakomelingen en hun sportprestaties e.d., misschien is dit een optie?


Ze is ingeschreven bij het NRPS, daar heb ik al navraag gedaan, maar nooit reactie op gekregen. Kan ik dit evengoed doen bij het KWPN?

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 02:47

nee, als ze bij het NRPS is ingeschreven, moet je daar de info vandaan halen
maar misschien moet je gewoon (nog) eens bellen

Ruchet

Berichten: 836
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 13:14

Gambit staat hier 50 meter vandaan lekker in het land te grazen.

Jacqui

Berichten: 57
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 13:19

Ruchet schreef:
Gambit staat hier 50 meter vandaan lekker in het land te grazen.

*LOL* Hoe ziet hij eruit? Kun je mij misschien een foto mailen op ericmaas@zonnet.nl? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn. Is hij nog steeds van de zelfde eigenaar (fokker van mijn paard?) Hebben zij dan ook de moeder Pamela?