angst klein beetje overwonnen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

angst klein beetje overwonnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 14:02

Ik heb gisteren voor het eerst sinds mijn ongeluk met Iduna in september weer een normaal sprongetje (oxer van ongeveer 60cm) gesprongen.
Daarvoor alleen nog af en toe een klein kruisje geprobeerd.

Ik had het nooit gedacht, maar zo 'n ongeluk kan je onbewust flink wat angst bezorgen. Dan moet je ook nog uitkijken dat je dat dan weer niet uitstaalt naar je paard, door te gaan klemmen bijvoorbeeld.

Nou ja, als er 1 paard is wat mij kan helpen mijn angst te overwinnen is het mijn jumpertje Noppes wel Lovers


marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 15:44

wat goed mariska!
en is Noppes al wat minder enthousiast met springen?
hij scheurt er toch overheen?
het is zo'n leuk paard!

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

veel succes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 18:16

gefeliciteerd!!

doe lekker rustig aan, als je niet durft niet doen want daar maak je jezelf en je paard alleen maar onzeker mee
doe lekker op je eigen tempo, dan komt alles wel goed en zul je zien dat je binnen de kortste keren weer superhoog springt!!

succes en sterkte ermee!

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 18:32

ehm sorry, maar mag k ff vragen wat er dan gebeurd is?wat voor n ongeluk Verward

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-02 12:12

Ik ben in september vorig jaar tijdens het springen zonder paard over de hindernis gevlogen.
Ik heb toen mijn elleboog gebroken, waarna ik door een chirurgische fout 5 maanden in de ziektewet heb gelopen Frusty


Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 12:46

huh? misschien een blonde opmerking, maar dat bedoel ik niet zo, maar hoe kun je nou springen zonder paard? er staat namelijk dat je bij het springen zonder paard.............nogmaals ik bedoel het niet sarcastisch ofzo. Maar hartstikke goed van je dat je het weer aandurft!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 13:14

Ze bedoeld dat ze tijdens het springen, zonder paard over de hindernis vloog, kortom paard weigerde, zij beland aan de andere kant van de hindernis zonder paard Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 14:07

ooow zo, sorry. sjeetje, dan zul je wel een lelijke smak gemaakt hebben!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 16:02

oh aha nu weet ik het. wat naar! wel heel goed dat je het weer hebt geprobeerd!!! Lachen suc6!

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnetteFlame, nick_en_ik, stal_HD, Titsia, Vagabondo, xVerax, Zinzi_jewel en 90 bezoekers