slechtwedstrijd terrein kampioenschap vlaardingen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nelis

Berichten: 4936
Geregistreerd: 02-10-03

slechtwedstrijd terrein kampioenschap vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 16:26

ik moest de 14e kampioenschappen rijden bij die flardingha in vlaardingen.
nou ben ik niet snel een zeikerd maar ik heb echt zelden een spring ring mee gemaakt waat het water achter de triple op de landingsplek nog staat

daarom heb ik nadat ik 10 mensen in de b heb zien glibberen mezelf terug getrokken uit het L springen.
aangezien er nog een stuk of 40 combi er over dat parcours moesten

wat vinden jullie daar nou van ?
riskeren jullie op dat moment je paard of trek je je terug?

en is de organisatie niet verplicht om te zorgen dat de ondergrond veilig is?

How many husbands have I had? You mean apart from my own?
:+


Niffie
Berichten: 460
Geregistreerd: 15-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:31

Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je je terugtrekt. Ik zou ook mijn paard z'n benen sparen voor een zo'n kampioenschap.

Ik weet niet of de organisatie daar verplicht voor is. Vast wel om te zorgen dat het een normaal bereidbaar stuk land is en dat er geen grote kuilen e.d. in het land zitten. Maar volgens mij kun je tegen heftige regenval weinig doen. Behalve dan de wedstrijd aflassen.

* Dream As If You'll Live Forever *
~ Live As If You'll Die Tomorrow ~

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:33

nelis schreef:
en is de organisatie niet verplicht om te zorgen dat de ondergrond veilig is?


Ik denk dat dit nogal moeilijk lag omdat het de Regiokampioenschappen betrof. Ze moeten toch mensen afvaardigen naar de Hippiade.
Maar ik ben met je eens dat het terrein er niet uit zag, wij vroegen ons al af hoeveel paarden na deze wedstrijd in de stop zouden komen

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:35

Niet alleen bij jullie was het een regelrechte ramp. Ook de kampioenschappen van Overijssel zijn in het water gevallen.

Soms is't niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad heilige Anthonius
Rust zacht lieve Eldi.......

nelis

Berichten: 4936
Geregistreerd: 02-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 16:37

van de 10 in de b die ik heb zien lopen zijn er 5 rondgekomen waarvan 2 foutloos terwijl er een eerlijk parcours stond.
ik kan me nog herrineren dat in utrecht een keer het regio kampioenschap van houten naar bunschoten is verplaatst wegen s te slechte bodem.
ik baal er gewoon van ook omdat ik 7.50 euro kwijt ben en dat ik niet heb kunnen rijden.

How many husbands have I had? You mean apart from my own?
:+


nelis

Berichten: 4936
Geregistreerd: 02-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 16:38

dus overijssel was ook een zooitje?

ik had hier het idee dat het hele parcours zeg maar een open sloot was Knipoog

How many husbands have I had? You mean apart from my own?
:+

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:03

Het was inderdaad echt een zooitje. Ik heb alleen vijdag in het L1 gestart, zaterdag was het B en L1 afgezegd.
Probleem bij de andere rubriekn is dat het een kwalificatie wedstrijd was voor de Hippiade. En die kun je gewoon niet zomaar afzeggen, het is dus aan jezelf om te beslissen of je wel of niet start. Ik denk persoonlijk dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Maar ik vind ook dat je in zo'n geval geen startgeld zou moeten hoeven betalen. Maar aan de nadere kant kan de vereniging hier ook niksaan doen en ze hebben echt wel hun best gedaan om alles nog een beetje in goede banen te leiden.

<3 Trotse eigenaar van Emmylou (Uphill x Krack C) <3
Theeleuter :9k

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:24

Na Almelo ben ik wel wat modder gewend Lachen
Maar In Almelo heb ik mijn paard toen ook teruggetrokken. Ik start ook liever niet dan dat ik risico neem.

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:27

Ik spring dan niet, maar volgens mij was het springterrein ook niet al te best in Raalte. Het dressuurterrein was in ieder geval een ramp, zowel bij het inrijden als de ringen.

Soms is't niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad heilige Anthonius
Rust zacht lieve Eldi.......

Tazz

Berichten: 986
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:36

Ik vind dat je slim bent geweest om je terug te rtekken, echter de vereniging is al de hele week vooraf gaand aan het kampioenschap met de baan bezig geweest. Er is heel veel werk en tijd in gestoken om het terrein zo goed mogelijk te houden. Aan deze weersomstandigheden kon natuurlijk niemand iets doen. Het verplaatsen zal wel onmogelijk zijn geweest anders hadden ze dat zeker gedaan.

http://www.galgolovefoundation.nl
http://www.charmeur.info
Theeleuter :9k

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 13:24

Het veld ligt er normaal super bij, maar aan het weer kan nĂ­emand wat doen.
Vorige maand stond het veld totaal onder water en was het riool zelfs gesprongen zodat een deel van de wei niet bruikbaar was.

Natuurlijk is het vervelend, maar ik vind niet dat jullie dit naar de vereniging kunnen schuiven. Moesten ze dan een maand van te voren alvast een tent neerzetten zodat het veld droog bleef??
Misschien had die hindernis een meter verplaatst kunnen worden, maar dan had je ook door die plas gemoeten...

Hier in de regio was niets anders geweest om het te verplaatsen.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:53

Vora schreef:
Niet alleen bij jullie was het een regelrechte ramp. Ook de kampioenschappen van Overijssel zijn in het water gevallen.


Wat dachten jullie van Friesland een week terug.... toen de eerste verschrikkelijke buien vielen.....

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 08:01

Zo krijgen we een spannende afvaardiging naar Ermelo! Nu dus al 3 provincies waar er geen sprake is van een normale selectie! Ik had gehoopt dat de dressuurwedstrijden naar de avond zouden gaan. Dan kon het veld nog drogen maar helaas het werden wedstrijden moddertrappen( net zoiets als zwientje tikken maar dan zonder varken)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Daantjuh88, Flip00, GrapeshotBot en 32 bezoekers