fotowtjes ponykamp! (1tje is nogal gestoord!)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Calice

Berichten: 9824
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

fotowtjes ponykamp! (1tje is nogal gestoord!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 16:20

ik was van de zomer op ponykamp was heel gezellie!!
tom waar ik op reed was een kruising haflinger fries Haha! was een heel pittig beesje.(wou altijd maar hard Pling had al een keer gevraagt of er geen stop knop op zat Haha! )
ben helaas de laatste dag van me knollie gevallen en had toen 2 dinge in me rug gebroken dus word tot nieuwjaar niet paardrijden Verdrietig .
maar hier toch nog wat leuke foto's die ik met jullie wil delen Haha! .

kusjeeeee!! Lovers
Afbeelding

nog een foto van een halve tom en een stukje ringo Tong uitsteken
Afbeelding

wedstrijdje wie heeft de grootste kont!!(helpp ik win Bloos ) tom wou z'n edele kontje "ahum" niet in beeld en deed dus maar ffies een stapje op zij.
Afbeelding

en hier tom nog helemaal(wil erruhg graag poseren) *LOL*
Afbeelding

al met al was het een super gaaf ponykamp OK dan! !!(minder eind maar dat bederft de rest van alle goeie herinneringen niet) onze kamer was echt een hele close groep met meiden dus ik heb er ook nog 6 topvriendinnen aan over gehouden Haha!

en wat vinden jullie van de foto's?? Bloos Tong uitsteken [/img]
Laatst bijgewerkt door Calice op 19-08-04 16:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:28

haha grappig!
die laatste *LOL*

Calice

Berichten: 9824
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 16:30

haha ja Clown ik schaam me voor m'n kont Bloos maar kon t niej laten hem r op te zetten want ik vond die foto zo grappig Tong uitsteken heb er ook nog eentje bij gezet van tom helemaal al die pony's en paarden waren naar stripfiguren vernoemd was echt grappig

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:18

leule foto's maar hoort dit niet bij bokt internatiaal

Calice

Berichten: 9824
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 19:13

uhh niet dat ik weet.... omdat t ponykamp foto's zijn?

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 19:34

hahahahaha ik heb de foto's gemaakt Tong uitsteken

heeee ilse waar is henkie? mocht die r niet op Boos! Tong uitsteken
en t is maar goed dat mijn kont er niet op staat, dan is de foto gelijk vol Haha!

sorry voor de slecht kwaliteit, ik mocht alleen de oude digi meenemen Lachen

edit, oja henkie zn kont staat erop en ja dit hoort bij international Haha!

Calice

Berichten: 9824
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 19:39

mag tie alsjeblieffft hier blijven staan??? Schijnheilig
want ondanks dat tom me r af heeft gegooid hou ik wel van m Bloos vond t heel erg dat ik geen afscheid kon nemen heb m voor t laatst gezien toen ie doorrende toen ik tegen die boom lag Bloos
Laatst bijgewerkt door Calice op 19-08-04 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 19:41

hahaha ik heb m nog zien racen in het bos, en jou horen gillen, voordat ik zelf verder racete Haha! tot die scherpe bocht... Tong uitsteken

Levi93
Berichten: 50
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 19:42

leuk zo'n ponykamp!
lieve paardjes ook Lachen

Calice

Berichten: 9824
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 19:45

jah ze zijn super lief had m ook nog een keertje ingevlochten en toen was t me bruidspaardje. was bijna naar de eigenaar van de manege gegaan om te vragen wat ie voor m wou hebben. op t begin klikte t niej zo goed maar ineens hadden we elkaar door en toen ging ie netjes lopen h'e tamaar *LOL*

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 19:45

Bah wat een naar einde van je kamp zeg Lips are sealed Hoe kwam het dat je viel?
Leuk paard om te zien! Alleen erg jammer dat het shabrak wat eronder zit niet past (bij allemaal niet) Hier krijg je toch drukplekken van?
Waar is dit eigenlijk?

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 19:50

in dit topic legde ik het uit:

[VvdD] dramatisch einde ponykamp

het zijn geen shabrakken, kussenslopen met stro, past prima en worden elke avond gewassen zodat ze schoon zijn en geen schimmel vasthouden, en het is zeer schokdempend

en ja hij liep mooi

Calice

Berichten: 9824
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 19:54

is in noord brabant loont op t zand...(wil de manege niet zwart maken want het is er wel super Schijnheilig ) het zijn dekjes gevult met hooi die dekjes worden elke dag gewassen dus wel hygienisch en ze krijgen er geen drukplekken van hoor.
nou paardje was op hol (uhh allemaal Schijnheilig )
en toen in de bocht week ie uit voor ander meisje was op t pad lag en toen ging ik vliegen Bloos .
ambulance zij dat r nix aan de hand dus ik de auto naar de manege en toen nog naar zoetermeer kreeg telkes meer pijn dus wij maar naar t ziekenhuis. bleken er 2 uitsteeksels van me onderste ruggewervels gebroken te zijn Scheve mond .
mogt toen naar huis (na 2x flauwvallen) zondag ging t heel slecht dus toen maar weer naar t ziekehuis en ben toen opgenomen.maandag meteen een MRI scan gemaakt want ze dachten dat er iets mis was met m'n zenuwen viel gelukkig mee .
mocht woensdag gelukkig weer weg Haha! .heb nog zeker wel 3 weken heel veel pijn gehad maar toen ging het telkens beter. en nu ist bijna 6 weken geleden en t gaat al stukken beter maar word waarscheinlijk dus tot nieuwjaar niej paardrije Huilen . en dat was t verhaal wel...(ben nu dus bokt verslaafd geworden heb neit echt iets anders te doen Bloos Schijnheilig )
Laatst bijgewerkt door Calice op 19-08-04 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 19:57

calice schreef:
is in noord brabant(ga de manege niet zwart maken want het is er wel super Schijnheilig ) het zijn dekjes gevult met hooi die dekjes worden elke dag gewassen dus wel hygienisch en ze krijgen er geen drukplekken van hoor.
nou paardje was op hol (uhh allemaal Schijnheilig )
en toen in de bocht week ie uit voor ander meisje was op t pad lag en toen ging ik vliegen Bloos .
ambulance zij dat r nix aan de hand dus ik de auto naar de manege en toen nog naar zoetermeer kreeg telkes meer pijn dus wij maar naar t ziekenhuis. bleken er 2 uitsteeksels van me onderste ruggewervels gebroken te zijn Scheve mond .
mogt toen naar huis (na 2x flauwvallen) zondag ging t heel slecht dus toen maar weer naar t ziekehuis en ben toen opgenomen.
mocht woensdag gelukkig weer weg Haha! . en nu ist bijna 6 weken geleden en t gaat al stukken beter maar word waarscheinlijk dus tot nieuwjaar niej paardrije Huilen . en dat was t verhaal wel...(ben nu dus bokt verslaafd geworden heb neit echt iets anders te doen Bloos Schijnheilig )


en nadat zij ging vliegen racete ik nog even door tussen een groep paarden zonder ruiters (die waren ze al verloren Schijnheilig )
maar toen kwam de laatste scherpe bocht mér modderplas en ik had mn teugels al gebroken, dus daar ging ik met paard en al Haha! daarna bestond de plas niet meer, die hing in mijn kleren Schijnheilig

Arvensis

Berichten: 2304
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:06

leuke foto's!! die Tom is ook mooi!! ik heb een keer een kruising tussen een haflinger en een Fries gezien!! egt mooi.. iets donkerder dan een palomino kleur.. en met zwarte manen, sokken en staart!! egt een schitterend paard om te zien.. !!

Calice

Berichten: 9824
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 20:10

jah hij heeft een hele dikke staart en ook best donkere benen maar ze knippen z'n sokken is echt jammer.... want hij heeft de manen staart en sokken echt van een fries (ook z'n borst trouwes) Tong uitsteken

Calice

Berichten: 9824
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 20:29

ik was dus dat meisje van dramatisch einde ponykamp....maar het ponykamp was verder super gaaf we hebben echt heel veel lol gehad enzo en alles word nu gewoon geregeld(was aangesloten by fnrs dus alles word met de verzekeringen geregeld *LOL* ) en bedankt voor alle beterschapjes Ach gut
(kan ondertusse weer redelijk lopen,ziteen,liggen,trapje op trapje af,paardje poetsen!!(is nog t belangrijkst Tong uitsteken ) en ik ga zeker weten weer rijden.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:54

Ik heb je topic verplaatst naar Bokt International.

Calice

Berichten: 9824
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 21:01

ok is goed *LOL*

Calice

Berichten: 9824
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 21:05

wel jmmr ik von t altijd zo gezellie bij itp Scheve mond