PvdA vs. PF

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Cer

Berichten: 30124
Geregistreerd: 22-10-01

PvdA vs. PF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 17:25



Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 17:38

Oeps....

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 17:52

Zeker oeps!

En dan vinden sommige mensen PF erg.......

Nulla tenaci invia est via

Cer

Berichten: 30124
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 17:56

Nou ja, op zich kletst ie zich er leuk uit, maar dat het in eerste instantie niet uitgezonden werd omdat het niet relevant zou zijn vind ik niet helemaal juist....

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 18:35

weet je wat me erg opvalt? Hoeveel allochtonen je overdag ziet lopen overal, nu ik thuis zit en even geen werk heb......

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 18:51

Nogal wiedes Prima. Bussum ligt vlak bij Crailo en die mensen moeten ook boodschappen doen/rondlummelen.
En dat doen ze meestal niet in Laren Haha!

Nulla tenaci invia est via

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 20:58

hebben jullie 'het vervolg' op 2 vandaag ook gezien? Daarin zei ie dat de uitspraak sloeg op een zekere groep marokanen in Amsterdan en dat het dom was geweest van hem om dat zo uit te drukken. Hij vind juist het feit dat door die het slechte gedrag van die groep marokanen de meeste marokanen in Amsterdam over één kam worden geschoren vervelend. Dat hij dat zelf ook doet met die opmerking was volgens hem niet de bedoeling

(...)

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 00:27

Margreet schreef:
Nogal wiedes Prima. Bussum ligt vlak bij Crailo en die mensen moeten ook boodschappen doen/rondlummelen.
En dat doen ze meestal niet in Laren Haha!


heheheh, vroeger in de metro van amsterdam. In de spits 80% blank. Buiten de spits 80% allochtoon.......

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 00:32

Prima"]
[quote="Margreet schreef:
Nogal wiedes Prima. Bussum ligt vlak bij Crailo en die mensen moeten ook boodschappen doen/rondlummelen.
En dat doen ze meestal niet in Laren Haha!


heheheh, vroeger in de metro van amsterdam. In de spits 80% blank. Buiten de spits 80% allochtoon.......
[/quote]

En dat geldt nu nog steeds, in ieder geval in de metro van Rotterdam. Haha!
Inderdaad oeps...het is niet juist om alle marokkanen over één kam te scheren, maar de rest van het artikel baseert wel op werkelijkheid, zeker in mijn omgeving (Rotterdam). De meeste marokkanen vragen meteen "Wat kijk je?" als je even hun kant op kijkt...hoogstens irritant...ik heb ogen gekregen, en mag daarmee kijken, naar alles wat beweegt en rondlummelt Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 00:34

Prima schreef:
heheheh, vroeger in de metro van amsterdam. In de spits 80% blank. Buiten de spits 80% allochtoon.......


Ik zal er eens op letten. Je kon best wel eens gelijk hebben! (weet het wel zeker eigenlijk, alleen nooit bewust bij nagedacht)
Hoe komt dat toch vraag je je dan af. Schijnheilig

Die mensen uit Crailo mogen niet werken om allerlei redenen en je moet toch wat doen om de dag door te komen (Nederlands leren?).

Nulla tenaci invia est via

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 00:44

vele hebben wel een krantenwijkje. Die komen dan langs gesjokt op een mopet. En ze zijn erg traag. Zelf die brommers zijn traag. Maar ik ben wel altijd erg aardig tegen ze, want zij kunnen er ook niets aan doen dat ze hoogst waarschijnlijk economische vluchtelingen zijn. Had ik ook gedaan.
Veel drama daar trouwens altijd. Ze vinden altijd veel lege portomonees en fiesten. Er staan permanent 2 agenten toegeschreven aan dat asielcentrum. Frapand is ook dat flat 1, 4 overvallen heeft gehad en flat 2, waar ik woon, geen 1. Waarschijnlijk omdat flat 1 dichter bij dat centrum ligt en betere vluchtroete heeft naar dat centrum.....puur speculatief natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door Prima op 20-03-02 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 00:56

Waarom zou je je haasten als je verder vrij weinig te doen hebt die dag, de weinige bezigheden die je hebt moet je zoveel mogelijk uitsmeren dan.

M'n moeders fiets was gestolen en die heb ik daar weer terug gevonden in een stoere bui. Compleet met gegraveerde postcode. Was even schrikken toen ik die aanwees. M'n moeder heeft nu d'r fiets wel weer terug. (Na tussenkomst van de politie) Je moet toch wat als je niets te doen hebt.... Puur speculatief natuurlijk.

Kort na de komst van Crailo kwam er bij ons een buurtpreventie project omdat het aantal inbraken ineens nogal toenam. Nu rijdt er bewaking rond en dat scheelt een stuk. Je moet toch wat als je niets te doen hebt..... Puur speculatief natuurlijk.

Ben je trouwens wel eens wezen kijken bij Crailo? Ik wel, rondleiding gehad zelfs (toen ik op zoek was naar die fiets }> ) van een erg aardige vrouw die d'r Nederlands graag wou oefenen want dat kon ze nauwelijks met de andere bewoners...... Is echt een dorp op zich! En van met z'n 6en in zo'n caravan wonen word je echt niet vrolijk, kan me voorstellen dat je dan liever in Bussum rondhangt of andere bezigheden zoekt.
Het stonk er wel zeg! Ik rook de andere culturen!

Nulla tenaci invia est via

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 01:08

Het opeen hopen van parasieten is een broeinest van doffe ellende!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 01:18

Ik wil ze zeker niet allemaal parasieten noemen, verre van dat. Maar de enkeling die dat wel is zorgt voor de slechte naam en verpest het zo voor de rest. Hij komt in het nieuws, de rest niet. Daardoor ontstaan ook de vooroordelen.
Die vrouw was bijvoorbeeld echt superaardig. Heeft nog getolkt toen ik mijn gefiets gevonden had bij een parasiet.

Neemt niet weg dat ze de parasiterende types wat mij betreft keihard aan mogen pakken. Ze weten verdorie wie de daders zijn, stuur ze dan lekker het land uit. Opgeruimd staat netjes. Een beetje de gastvrijheid misbruiken.

Nulla tenaci invia est via

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 01:31

nee ik wil ze ook niet allemaal een opeen hoping van parasieten noemen. Maar het blijft een opeenhoping van parasieten met een paar goeie er tussen. Dus dat scheelt weer.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 09:04

Vinden jullie nou zelf niet dat jullie uitspraken een beetje te ver gaan?

Cer

Berichten: 30124
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-02 09:47

hotdog schreef:
Vinden jullie nou zelf niet dat jullie uitspraken een beetje te ver gaan?


Volgens mij spreken Prima en Margreet uit ervaring, waarom zouden ze dat niet mogen zeggen? Gaat de waarheid te ver? Je lijkt wel een politicus....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 09:51

Neem me vooral niet kwalijk, ik dacht dat dit een paardensite was en geen racistische site. Om nou over parasieten ed te gaan beginnen gaat mij te ver ja. Ervaringen of niet.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 10:01

En vergeet in jullie verhaal vooral NIET alle BLANKE en Nederlandse parasieten!

Want die worden een beetje vergeten geloof ik. Als een zwarte onterecht steun trekt is dat aso en weet ik veel wat nog meer, maar de blanken doen het net zo goed hoor!!!!!!!!!!!!!! En dat mag dan wel, simpel omdat ze blank zijn??????????????????

Blegh, dit is ook over 1 kam scheren. Ik heb nog steeds liever een sociale niet blanke naast me wonen dan zo'n aso blanke!

Het gaat imo niet om het kleurtje van je huid, maar om de normen en de waarden die je hanteert! En ik kan van een boel Nl's zeggen dat ze die normen en waarden NIET hebben meegekregen bij de opvoeding. Oke evenals sommige niet-blanken, maar dat ligt aan de opvoeding en NIET aan de kleur!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 10:09

Citaat:

En vergeet in jullie verhaal vooral NIET alle BLANKE en Nederlandse parasieten!
Want die worden een beetje vergeten geloof ik. Als een zwarte onterecht steun trekt is dat aso en weet ik veel wat nog meer, maar de blanken doen het net zo goed hoor!!!!!!!!!!!!!! En dat mag dan wel, simpel omdat ze blank zijn??????????????????

Blegh, dit is ook over 1 kam scheren. Ik heb nog steeds liever een sociale niet blanke naast me wonen dan zo'n aso blanke!

Het gaat imo niet om het kleurtje van je huid, maar om de normen en de waarden die je hanteert! En ik kan van een boel Nl's zeggen dat ze die normen en waarden NIET hebben meegekregen bij de opvoeding. Oke evenals sommige niet-blanken, maar dat ligt aan de opvoeding en NIET aan de kleur!


We hadden het niet zozeer over de onderscheid tussen blank en donker, denk ik. Ook de stelling met liever een donkere buur dan een aso nederlander gaat denk ik ook op voor de rest van nederland. Ook dat het niet aan de kleur ligt, dat is nogal klaar als een klontje denk ik.
Ja maar we hadden het even over het asielzoekerscentrum. daar zitten ook veel blanken, bijvoorbeeld uit kroatie enzo

Maar Inderdaad ja! Al die nederlandse parasieten. Daar moet ik ook niet aan denken!! Gelukkig zitten ze niet opeengehoopt op een kluitje, want dan zal het ook veel ellende veroorzaken. 1 op de 8 van de werkende bevolking zit in de wao. (Meer half de helft daarvan is allochtoon.) Dus de blanke gooien er nog eens een lekker scheppie bovenop.

Weetje margreet. Die arme mensjes van flat 1, waarbij er ook geweld is gebruikt bij drie van die overvallen, die durven gewoon ook niet meer de deur open te doen. Ik weet dat omdat ik een keer gecollecteerd heb voor de Nierstichting. Toen had ik het er zo over met hun, en zij zeiden ook dat er veel inbraken zijn in de berging. (mensen laten wel daar eens een raamje openstaan)
Laatst bijgewerkt door Prima op 20-03-02 16:56, in het totaal 2 keer bewerkt

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 10:11

Gewoon fijn doorgaan. Ik snap niet dat jullie gedrag getolereerd wordt hier op bokt. Jullie hebben nog weinig levenservaring denk ik, anders doe je niet van die domme ongenuanceerde uitspraken en dat is het laatste wat ik hier over zeg!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 11:01

hotdog schreef:
Vinden jullie nou zelf niet dat jullie uitspraken een beetje te ver gaan?


Nee. Ik vertel alleen mijn ervaringen. En mensen die fietsen stelen en inbreken noem ik parasieten, maakt niet uit waar ze wonen en al waren ze paars met groene vlekjes. Is niks rascistisch aan. Dat ze hier toevallig in een hogere concentratie voorkomen in een AZC, daar kan ik niets aan doen.

Moraalridders en heilige boontjes Gaaaap
Laatst bijgewerkt door Margreet op 20-03-02 11:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Nulla tenaci invia est via

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 11:14

ach hotdog, Prima grijpt nou eenmaal iedere kans aan om mensen in een hokje te stoppen, buitenlanders, mensen met een tattoo of piercing... ben benieuwd wat er nog meer gaat komen. Nog een mening over jonge moeders in de bijstand, Prima?? Ook parasieten?
Ik begrijp überhaubt niet wat asielzoekers te maken hebben met de 'poedersuiker-marokkanen' waar Oudkerk over spreekt. Dus deze discussie is helemaal offtopic


Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 11:23

Mee eens. Kunnen jullie niet gaan pb-en ofzo? Houden we het hier tenminste gezellig!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 11:58

lis schreef:
ach hotdog, Prima grijpt nou eenmaal iedere kans aan om mensen in een hokje te stoppen, buitenlanders, mensen met een tattoo of piercing... ben benieuwd wat er nog meer gaat komen. Nog een mening over jonge moeders in de bijstand, Prima?? Ook parasieten?
Ik begrijp überhaubt niet wat asielzoekers te maken hebben met de 'poedersuiker-marokkanen' waar Oudkerk over spreekt. Dus deze discussie is helemaal offtopic


Kap toch eens joh met dat gejank. Zie niet in wat het te maken heeft met mensen in een hokje plaatsen. Ik spreek uit ervaring, die toevallig margreet ook al heeft opgedaan.
Trouwens iedereen denk ik hokjes, maar dat snap jij nog niet helemaal denk ik. Dat is de enige manier om de mens in zijn zijn te definieren. Je denkt zelfs over jezelf in hokjes. Ga daar maar eens over nadenken. Waarschijnlijk heb je tijd zat om er eens een paar pseudopsycho boekjes erop na te slaan.

Trouwens die discussie was al afgelopen schat. Dus we gaan niet off-topic. Verder vind ik je een beetje flauw doen en lees je alleen wat je wil lezen, dus ik ga ook niet inhoudelijk in op wat je hierboven schrijft. Oja dat doe ik maar wel, want je wilt het graag horen!!!! Hier komt tie:

Ik vind het belachelijk dat mensen met kinderen in de bijstand moeten zitten. Ga lekker werken en stop dat kind in de creche. (gelukkig heb ik niet op Pim gestemt). Jonge moeders met een kind en in de bijstand, dat ruikt naar een kapot geslagen kinderdroom om lekker jong een kind te nemen, (of een foutje met een veel te jonge vriend) om later erachter te komen dat je eigelijk je leven hebt weggegooit en blijkt dat je er alleen voor moet staan. De maatschappij boet weer voor dit soort mensen. Zo lekker lang stil blijven staan in je groei, dat je later weer met subsidie een baantje moet zoeken. Zo goed???? Kan nog wel ff doorgaan hoor. Lips are sealed

Ik ga met margreet, moraal ridders en heilige boontjes Gaaaap
Laatst bijgewerkt door Prima op 20-03-02 17:00, in het totaal 3 keer bewerkt

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Callisto04, ComscoreBot, DDD3, fransje23, Karlijn_dv, Marocje, MyWishMax, Sica, Tango1979, Wescha en 173 bezoekers