Bekende kwam bij Fauve kijken...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Bekende kwam bij Fauve kijken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 20:58

Een vriendin van m'n tante had gehoord dat Fauve te koop staat, en ze is echt helemaal weg van haar (ze had haar op foto's gezien). Van haar vriend zou ze een Haflinger krijgen, dus gisteren is ze hier geweest om bij Fauve te komen kijken en even rijden enzo. Maar aangezien het zo regende........... *GRRRRRRRRRRR* heeft ze maar heel eventjes gereden, en komt ze van de week weer terug met haar vriend. Ik bleek haar nog te kennen van de manege waar m'n tante weleens kwam! Ik denk zelf dat het wel doorgaat. Ze is super weg van Fauve, en ikzelf vind haar ook wel geschikt. Ze houd erg veel van dieren, en Fauve mag daar heerlijk de hele dag in de wei lopen (stal vindt ze toch nix) elke dag buitenrijden, en tip top verzorgd worden! Echt supertof voor het beestje! Ik vind het natuurlijk erg jammer dat ze weg moet... maar er staat een erg goed tehuis tegenover, en dat is goud waard! Ik kan ook heel vaak gaan kijken, want ik heb daar in de buurt m'n halve familie wonen (Goeree-Overflakkee). Komt best goed denk ik zo. Als ik meer weet, zet ik 't meteen hier neer hoor! Ben razend benieuwd!

Greetz, Danielle


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geertema, Mark0919, Mnoonn, Poety, Rivendell, Vagabondo, VosjeN en 40 bezoekers