Gewekt met ontbijt op bed :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Gewekt met ontbijt op bed :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 20:49

Ik ben vandaag 18 jaartjes geworden, maar ik had helemaal geen zin in mijn verjaardag. Familie vergeet het altijd krijg haast nooit bezoek. En ik wilde dit keer nog wel dat het speciaal zou worden. maar goed, dat zou er weer niet echt in zitten. Ik mocht eerst echt een kei groot feest geven voor vrienden van mijn ouders, maar toen hebbenew knallende ruzie gehad een paar weken terug, en nu mocht dat ineens niet meer, terwijl ik me daar al jaren op verheug. Ik roep al jaren, als ik 18 word geef ik een GROOT feest... maar jah, of dat er nu nog in zit Verward ik hoop het, maar ik weet het niet.

Gisteren waren we naar sixflags geweest, maar ik was de hele tijd niet zo happy omdat ik best verdrietig was over mijn verjaardag en zo. En toen hadden die vrienden van me een plannetje gebrouwen Tong uitsteken

En ik lag vanmorgen heeeeeeeeeeerlijk te slapen. Was voor de verandering eens vrij van de krant (ik bezorg al ruim een jaar het brabants dagblad en heb nu een weekje vrij) dus ik denk heerlijk tot een uur of 1 in mijn bed blijven meuren...

belt eerst me zus me om kwart voor 11 wakker, om me te feliciteren. nou na heel eventjes gekletst te hebben ik met veel moeite weer ingedut. Gaat om kwart over 11 ineens mijn duer open... begint er een luid gezang... verschijnen daar ineens 3 van de 4 vrienden die gisteren mee naar sixflags waren Bloos! (de vierde zat bij zijn dinnetje die vandaag ook jarig is!)

Ik schiet kei snel onder de dekens! want ik lag natuurlijk weer half bloot Tong uitsteken en hadden ze ontbijt op bed. Was wel echt een HELE leuke verassing. Na ff in wat kleren geschoten te hebben, en de vloer een beetje vrij gemaakt zodat iedereen kon zitten hebben we lekker genoten van de croissantjes en de eitjes. eventjes gekletst en zo, en toen zijn ze weer vertrokken.

De rest van de dag was lekker saai, geen bezoek overdag, en savonds met het gezin gevierd. Mijn peettante is op bezoek gekomen nog vanavond. maar verder is het een beetje stilletjes. Heb verder 1 kaart gehad van mijn nicht en haar vriend, en een tante heeft me gebeld om me te feliciteren, maar daar houd het dan ook wel weer mee op...

Ik ga vanavond of morgen mijn ouders eens lief aankijken en hopen dat ik ngo wat voor elkaar kan krijgen wat betreft dat feest.

MAar was wel een hele verrassing dat ontbijtje op bed, dat heeft de dag toch nog wel leuk gemaakt Lachen

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 20:52

Leuk zeg! En gefeliciteerd!

Mijn broertje is trouwens ook vandaag jarig Lachen

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 20:55

Wat lief van ze!! Lachen En proficiat natuurlijk!!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 20:57

Toch nog leuk dat je ontbijt op bed kreeg Lachen

Ik ken het trouwens, mijn verjaardag was ook zo saai. Geen familie en bijna niemand had gebeld. Ook bijna geen kaarten gehad. Groot feest had ik ook niet omdat allemaal vrienden hadden afgebeld.

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 09:56

Nog gefeliciteerd!
Wel balen dat het zo'n saaie dag was, maar dat ontbijt maakte vast veel goed.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 10:07

Echt leuk, nog gefeliciteerd met je verjaardag Lachen

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 10:25

hehe handig he, als je half naakt in je bed ligt en er komt iemand binnen Haha!

nog gefeliciteerd Lachen