Eindelijk foto's van mijn nieuwe woning!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Eindelijk foto's van mijn nieuwe woning!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 03:14

Ja, ja.. morgen (oftewel vandaag) is het zover en krijg ik de sleutel van mijn nieuwe woning. Afgelopen dag mocht ik de sleutel al even mee hebben om de woning eens te bekijken. Uiteraard ging mijn fotocamera mee. Ik heb heel wat foto's gemaakt en heb daarom maar even eens speciale webpagina hier voor gemaakt. Alle foto's met een uitgebreide beschrijving kun je vinden op het onderstaande adres.

http://www.geocities.com/honeybee_aspb2 ... oning.html

Er moet toch nog wel het een en ander gebeuren en het is ook behoorlijk vies. Iets waar ik eigenlijk niet op gerekend had, aangezien er hiervoor een bekende van me in woonde die zei de woning grondig gereinigd te hebben afgelopen week. Nou ja.. pfff.. weer extra werk erbij.
Maar gelukkig komt mijn nieuwe buurvrouw Joyce (joyce b van bokt) mij morgen helpen. Lachen

Hieronder ook enkele foto's van mijn huissie.. maar voor een echte impressie moet je dus even op die betreffende pagina van hierboven kijken.

Dit is trouwens ook het huis waar ik na de verhuizing een bokt housewarming party wil houden. Dus.. heb je zin om te komen..? Kijk dan even bij onderstaand topic wat ik op boktmeetings heb gezet. Lachen Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Party!!

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=47411

Nou ja.. hieronder dus een paar foto's.. het is dus maar een kleine impressie wat hier onder staat.. maar wil je echt alles zien.. ga dan naar mijn speciale woning webpagina. Lachen

Ik ben zeer benieuwd wat jullie eerste indruk is over mijn nieuwe huissie Lachen


Hieronder een foto van de trap. Gezien vanaf de eerste verdieping van de woning.
Afbeelding

Hier een foto genomen vanaf de trap als je de woning binnenkomt. Met voor mij de keuken en woonkamer.
Afbeelding

Hier een foto van de keuken.
Afbeelding

Hieronder een foto welke ik heb genomen in de woonkamer terwijl ik naar boven keek. Dan zie je dus de vide.
Afbeelding

Hieronder een foto genomen vanaf de vide terwijl ik naar beneden keek. Hier zie je dus mijn woonkamer.
Afbeelding

Hieronder een kleine impressie van mij toekomstige slaapkamer.
Afbeelding

En hieronder een foto van mijn douche.
Afbeelding

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 03:40

eey, het ziet er heel leuk uit.
had je topic al gelezen over je bokt housewarm party Haha! , maar jammer genoeg is dat net ff iets te ver weg voor om even langs te komen.
en dan gaat het natuurlijk om het weekeind en dan geldt mijn ov niet, ja 40 % korting maar dat is ook nog niet alles Huilen en kost het nog steeds een boel (heb al uitgerekend wat ik aan zaterdag kwijt ben, haha).
en als het door de week is, heb ik de andere dag school.
misschien een keer in de vakantie Verward

de vide (heb ik hiervoor ook nog nooit van gehoord, maar ok) lijkt mij heel gaaf, wat ga je daar van maken?
lijkt mij een heel leuk huisje, maar volgens mij moet er nog veel aan gedaan worden of niet?
nieuwe vloerbedekking/schilderen/behangen of laat je het allemaal zo als het nu is?
volgens mij ben je helemaal trots op je nieuwe huisje en zit je er helemaal vol van.
op je site is het trouwens heel nauwkeurig uitgelegd, zo blijkt ook wel weer dat je er helemaal vol van zit Lips are sealed .

veel plezier in je nieuwe huissie en wat je daarvoor nog allemaal moet doen Schijnheilig .

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 03:53

De housewarmingparty wordt toch nog niet direct gehouden. Ik denk zelf ergens in Juni of Juli. Dus het is nog niet zover.. ik ben alleen aan het kijken of er interesse voor is. Lachen

Op de vide komt zoals het nu staat mijn computercentrum en mijn zonnebank. Waarschijnlijk ook nog een leuk zitje met televisie.

Wat het huis zelf betreft.. er moet inderdaad wel het één en ander aan gebeuren, maar ik laat eerst alles zoals het is. (op kleine dingen na dan). Ik ga zodra ik het financieel wat beter heb alles vernieuwen.
De huidige vloerbedekking ligt er nog niet zo lang in, dus die kan nog wel een poosje mee. Lachen Wel ga ik hier en daar een kwast overheen halen. In ieder geval ga ik de douche wat opknappen.. en het hekje bij de vide. De rest komt later wel.

En ja.. ik zit er best vol van.. maar ook vol van huiveringen.. Lips are sealed

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 12:15

Ziet er super uit hoor, lijkt me super, je eigen huisje inrichten en verbouwen! Ben het voorlopig zelf alleen nog niet van plan haha. Heel veel succes en plezier met je nieuwe huisje hoor!!! Cool

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 12:30

Jurga schreef:
Ben het voorlopig zelf alleen nog niet van plan haha.


Niet? jammer :p haha grapje Tong uitsteken Lovers Schijnheilig Lips are sealed

Ziet er inderdaad erg leuk uit! Lekker knus huisje Haha!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 13:02

stoer huisje hoor. Ik wou ff op die link gaan kijken maar der is iets mis, het kan later pas. Maja dan wachten we wel ff

En je houdt ook een housewarming. stoer hoor, als ik kan kom ik misschien ook wel ff kijken(ik nodig mezelf uit Haha! Tong uitsteken )

veel plezier met inrichten en alles Party!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 15:41

Ziet er heel mooi uit! Die vide is ook erg leuk! Party!!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 20:10

Hi, hi, wat ziet dat er schoon en glanzend uit!!! Haha!
Je ziet niets van alles wat we vandaag gezien hebben... Kon je maar wonen in een foto Haha!
Leuk huisje hoor, ben benieuwd hoe het straks is met de spullen er in!
P.S. je moet maar een keertje mee-eten... Knipoog Ik moet toch vaak genoeg koken!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 20:40

Ja ja! Ik ben vandaag lekker opgeschoten.. de douche is helemaal schoon! Lachen Mijn wasmachine is gearriveerd! Lachen Mijn slaapkamer is schoongemaakt Lachen , mijn vide is helemaal schoon! Lachen Mijn woonkamer is helemaal schoon! Lachen Mijn keukenblok is helemaal schoon (met dank aan joyce b!) Lachen en verder heb ik alle ramen gewassen Lachen . Morgen ga ik de trap in de woonkamer lakken en de koel/vrieskast ontdooien en schoonmaken, mijn berging schoonmaken, de toilet schoonmaken..
Verder moet de douche nog gesausd en geverft worden, de wc moet gesausd worden, de keuken moet gesausd worden.. het hek van de vide moet geverfd worden. Nog genoeg te doen dus.. Gaaaap

En joyce.. ik wil heeeeeeel graag eens mee eten. Lachen Je zegt maar wanneer.. ik heb de komende twee weken toch geen tijd om te koken. Lachen

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 21:08

AAAA,super Nice houssie joh!
t Ziet er echt super uit!!
Gefeli nogmaals!!!!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 21:50

Ziet er heel leuk uit Honey! Vooral die vide e.d. vind ik erg apart (heb ik zelf nog nooit gezien!). Ziet eruit als een leuk en knus huisje. Ga je er alleen wonen? Verder probeerde ik op die pagina te kijken, maar ik kan er niet meer op...zijn al teveel mensen geweest en je bandbreedte is op Verward Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 10:49

Hee ziet er leuk uit San! Die vide is gaaf.