paard mishandeld - wanneperveen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
ajieto
Berichten: 93
Geregistreerd: 02-07-03

paard mishandeld - wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 20:53

www.regiomeppel.nl
www.regiomeppel.nl

In een weiland te Wanneperveen heeft een onbekende een paard ernstig mishandeld. Het dier stond zaterdagmorgen tussen 08.30 en 11.00 uur in een weiland. Toen de  eigenaar aan het begin van de middag bloed aan de hals van het dier zag, bleek het paard in de hals te zijn gestoken. Een dierenarts stelde meerdere steekwonden vast in de hals van het paard. Volgens de arts zijn het pijnlijke wonden, die mogelijk tot blijvend letsel zouden kunnen leiden. De eigenaar wil geen persreactie geven. 


Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 22:23

En het blijft maar doorgaan
Ik hoop echt dat ze die maloot een keer op heterdaad pakken Boos!

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 22:38

dat is best wel dicht in de buurt bij mijn paardje... niet echt een fijn idee al is het dat trouwens ook niet als het heel ver weg was...

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 00:31

Blijft het doorgaan?? Als ik dat zie gebeuren blijft er niks meer van die persoon over paarden kunen trappen en vluchten. maar op zon moment is het dier weerloos. Ik heb liever dat het bijmijzelf gebeurt dan bij een weerloos dier. (niet dat dat prettig is) maar ik bedoel maar.

www.dressuurstalseren.com

Anne_GTI

Berichten: 18198
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 00:32

die klootzak moesten ze zelf aan een mes rijgen..... Wat een mafkezen lopen er toch rond tegenwoordig. Lijkt trouwens wel dezelfde praktijken als bij die pony uit Dalfsen. Brrrr..... Moest er niet aan denken dat ik mijn paard zo in de wei zou aantreffen.

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 06:58

Niet normaal meer,arm dier!
Het lijkt wel of er nu dagelijks paarden aan de beurt zijn!
Wat een kl**tzakken lopen er toch rond zeg!

Karnat
Berichten: 521
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: verwegniestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 09:19

Vandaag de dag kan je simpelweg niet meer je paard op een vrijstaand weiland zetten zonder bewaking. Ben blij dat wij een weiland op het terrein hebben liggen wat is afgeschemd met een electronisch hek.

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:09

zo zielig!!!
zulke mensen moeten verbannen worden van aarde

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Hertogin

Berichten: 54
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 12:09

wat erg! het gaat gewoon maar door!! tizz echt vreselijk!! wie doet nou zoiets! dan moet je minstens gek in je hoofd zijn, je gaat toch geen onschuldig dier mishandelen!!! echt VRESELIJK!

lief-liever-Hertogin

Hurdie, Saloetieboy, Hallball and Rommel are the besttt!!!:D

UniFlap

Berichten: 2749
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 12:53

Mensen hou asjeblieft je dieren in de gaten!! Ga met een groep mensen patrouileren bij de weilanden! Niet zeggen goh het is wel dichtbij, al is het aan de andere kant van het land dan is het voor mij nog dichtbij!!

My horse makes me happy, not money

Gimli_

Berichten: 4910
Geregistreerd: 13-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 14:51

één voor één zn nagels dr uit.. dan zn vingers.. grrrr ik wist wel raad met zo'n ongevoelig mens Boos! als je zoiets doet heb je gewoon geen hart..

'What doesn't kill you, makes you smaller.'

~ Mario


[ITP] Mijn gouden Trakehner-mannetje @ zonnige fotoshoot


Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 14:59

Echt verschrikkelijk!!! En het blijft maar doorgaan!! Ik hoop echt dat ze al die mensen die het overal in het land doen.. op heterdaad worden betrapt!! Ik word er gek van!! Ga jezelf opensnijden!! maar niet zo'n onschuldig, vriendelijk en weerloos dier!! Als je echt in dingen wil snijden of echt je woede wil uiten... dan ga je maar of in jezelf snijden... of in een stalen plaat!! Leef je uit!! Maar NIET aan anderemans paarden en pony's zitten!! Ongelooflijk!! Als ik die Kl**tzakken in m'n handen krijg!! Wordt slager!! Maag je in dode dieren snijden!! Die dieren hebben er geen last meer van!! Jeetje... 't moet nu echt eens gaan ophouden!! 't Is alang genoeg geweest!! 't had niet eens mogen beginnen!! Die trieste gasten zijn echt ziek in hun hoofd!! Boos! Boos! Boos!

Haha! Nationale Jumper Sportdag, Ermelo Haha!
^^Hobbelende Vosjes Pester #27^^
Party!! Bokkende New Forest rijder #2 Party!! Jumper & Dion Lovers

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 16:03

zielig he!!
dat soort mensen hoeven niet bij mij in de buurt te komen!!

<3

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 23:19

Waar moet dat heen nog even en je durft je paard niet meer op het land te zetten en dat op klaarlichte dag ze durven nogal vreselijk.

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 08:33

Vreselijk!! Mijn paard is gefokt in Wanneperveen. Ik hoop dat het 'mijn' fokker en alle anderen daar verder bespaard blijft Boos!

porsche17
Berichten: 9
Geregistreerd: 15-07-04
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 09:57

VERSCHRIKKELIJK Boos! En eerst deden ze het alleen nog s'nachts dus dan kon je besluiten om ze s'nachts naar binnen te halen maar het gebeurd nu dus ook al op de klaarlichte dag!!!!! Huilen
Heel triest. Je kan de paarden moeilijk dag en nacht binnen houden omdat er weer van die gekken rond lopen dan hebben ze ook geen leven. Echt heel triest.......

Het geluk van de aarde ligt op de rug van de paarden Lachen

porsche17
Berichten: 9
Geregistreerd: 15-07-04
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 10:00

[quote="Stumpertje"]Ik hoop echt dat ze al die mensen die het overal in het land doen.. op heterdaad worden betrapt!!

Ze hebben er laatst een op heterdaad betrapt maar die loopt alweer vrij rond omdat er gebrek aan bewijs was............
Het klopt gewoon niet. Er is geen wet voor dus als je ze te pakken ben je nog niet veilig... Boos!

Het geluk van de aarde ligt op de rug van de paarden Lachen

maikellover

Berichten: 54
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:32

ik hoop echt dat ze er mee kappen, want ik word gek van al die berichten. iedere keer komt het weer dichter bij en ik vind het maar eng: de gedachten dat jouw paard straks wordt gepakt. echt heel eng. daarom denk ik er maar liever niet aan. ik hoop dat ze worden gepakt en we er geen last meer van hebben. ik vind het verhaal over dat bij een paard een tong was af gesneden het engst. het was best wel inde buurt. en dat paard gaat het nooit meer redden. het is net of die mensen geen hart hebben. weet je hoe erg zoiets is. ik vind dat het echt niet kan. hoe ben je in je hoofd om zoiets ook maar te verzinnen. en dan ook nog het lef om het nog echt te gaan doen ook. dan heb je echt geen hart. ik kan hier echtniet over uit. maar ik ben gelukkig niet de enige.

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:38

Weer zo'n geval!!!! Stoom uit je oren Boos!
Hebben die ziekelijke klootzakken niks beters te doen ofzo..?! Verdrietig

En meestal komen ze er in Nederland nog goed vanaf, met een paar maanden gevangenisstraf..
Van mij mogen ze de doodstraf geven..!!!!!!
Verdrietig Verdrietig

l0rrYp0rrY

Berichten: 226
Geregistreerd: 21-11-03
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:51

Die man moet gewoon zelf een keer goed gepijnigt worden, niet dat het de jusite oplossing is.. maar hem gewoon s laten voelen wat hij die arme onschuldige beesten laat voelen.. Boos!
Hoe kan de mens tog zo ziek int hoofd zijn.. Verward

LeasePaard Voor Dressuurtraining gezocht!!

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:27

het word echt steeds meer kvin dat zo erg dat doe je toch niet paardjes hebben toch ook een leven... wij gaan toch ook niet bij hem in zijn nek steken ik snap die mensen niet die dit doen
als je zoiets doet ben je echt zielig bezig wat is er eigelijk voor lol aan geen toch Verward kvin dit zo erg.....

Formidable (v. Apache) ZZ zwaar + 2

MPH

Berichten: 2772
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 20:10

Hm.. mijn paard staat in Wanneperveen, leuk om dan in de krant te lezen dat er een paard mishandeld is..
Het paard wat mishandeld is stond overigens in een koppel ergens afgelegen in de opfok, dus de eigenaar mag blij zijn dat de rest heel gebleven is..
De eigenaar is wel een bekende hier op bokt..

Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:53

En dat alleen maar om agressie te uiten en aangezien dieren te trouw zijn om iets terug te doen zijn die het juiste slachtoffer om aandacht te krijgen zonder dat ie veraden word....gewoon zielige mensen zijn dat wie aan 1 van mijn beesten komt vermoord ik serieus en al helemala aan mijn paard die is al 7 jaar mishandeld geweest nu eindelijk na een jaar heb ik zijn vertrouwen als ik merk dat ook maar iemand dat vertrouwen weer schaad hebben ze echt een probleem Boos!

#FriezenGek 1#
L1 + 13 Met Neelke de Super Fries....
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=63&t=752593&hilit=

zazalunasoon
Berichten: 7
Geregistreerd: 23-08-04
Woonplaats: G-town

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:10

HOud ut dan NOOIT 0p??? Verward Boos! Verdrietig Huilen

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:35

Ik ken het meisje van wie dit poaard is van ene andere site
meis als je hier ook zit, nogmaals sterkte

Terug van weggeweest