Lid worden van de NVVR ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Lid worden van de NVVR ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 19:01

Wie is hier lid van en kan me er iets meer over vertellen ? Heb de website al helemaal uitgepluisd en kan eigenlijk alleen maar vinden dat je mee kan doen aan buitenritten.........of biedt het nog meer ?

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 21:21

Stuur eens een PB aan Ikke, dat is zo ongeveer de ambassadeur van de NVVR hier op bokt *LOL*

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 23:53

Ben ik al *LOL* *LOL* *LOL*
De evenementen, zowel een- als meerdaags is waar de meesten ons van kennen. Voor de leden is het een van de belangrijkste dingen waarmee ze direkt onderling contact hebben. Daarnaast proberen we op allerlei manieren onze invloed te gebruiken voor het belang van de recreatieruiter. De uitkomsten daarvan zijn echter niet zo direkt merkbaar.
De inhoud van de een- en meerdaagse evenementen kan werkelijk alles zijn, zolang het geen wedstrijden zijn; van gezellig rijweekend in een mooie omgeving tot een instructieweekend klassieke dressuur, of iets anders waar je wat van op kunt steken. Wij maken geen onderscheid in rijstijl, niveau, ras of disipline, zolang het maar eerlijk naar het paard is.
Dat wij geen wedstrijden organiseren is niet omdat we daar tegen zijn, maar er zijn al genoeg, hele goede organisaties die dat doen, wij doen die andere gezellige dingen wel. *LOL*
De eendaagse evenementen zijn voor iedereen toegankelijk, juist voor niet-leden is dit een eenvoudige mogelijkheid om kennis met ons te maken. De meerdaagse zijn in eerste instantie voor leden, al kunnen ook niet-leden in overleg deelnemen. Op bezoek komen is eigenlijk altijd wel mogelijk, al stellen we het zeer op prijs als we dit tevoren weten, dan kunnen we er rekening mee houden.

Waratje
Berichten: 10176
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 09:49

En natuurlijk 6x per jaar nog een mooi, informatief en leuk tijdschrift. *LOL*

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:53

Join the club Haha! Knipoog

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:56

Idd, volgens mij zijn er behoorlijk wat bokkers lid van de NVVR Lachen
Ik ook.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 14:07

en wat biedt het jou dan ann, naast mee kunnen doen aan georganiseerde buitenritten ? waarom zijn jullie leden er lid van ? omdat jullie het leuk vinden om buitenritten met veel mensen te doen, om mensen te ontmoeten, om............??? ben benieuwd !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 14:24

Omdat het een stel leuke mensen is, die je ook bijvoorbeeld tegenkomt op de zogenoemde 'hinnikavonden'.
Omdat het je de kans geeft om dingetjes irl te bespreken waar je tegenaan loopt, of in praktijk te brengen. Bv eerste buitenrit met je jonge paard? Neem een NVVR-rit want er zijn gegarandeerd mensen met ervaring en een braaf meerijd-leerpaard die je daarin willen begeleiden. Zelf angstig tijdens ritten? Zeker weten dat ze je meeslepen op een prettige en ongedwongen manier. Angst voor andermans paarden? Wedden dat er iemand bijzit met een goedzak waar jij een eerste vreemde-paarden-ervaring positief mee kunt maken? Etc etc.

Tong uitsteken
Ehhh ja ik ben ook lid Haha! hihi

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 14:26

Ik ben indertijd lid geworden om ritten en weekenden op andere lokaties te kunnen doen, zonder alles zelf te hoeven regelen en andere mensen te ontmoeten.
Ik blijf dus lid, omdat ik ondertusen heel veel vrienden en kennissen heb binnen de vereniging, die je dan op de weekenden weer ontmoet, lekker bijkletsen, ervaringen uitwisselen en zo; maar ook nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe ideeen opdoen en zo je kennis uitbreiden.
Daarnaast elke twee maanden de Vrijruiter, leuk en leerzaam, heel diverse artikelen, voor elk wat wils.