Pfewwww, wat hangt er in de lucht???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Pfewwww, wat hangt er in de lucht???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-02 23:14

Ik kom net bij de paardjes vandaan, ik zou vandaag ook de paardjes van Merilyn doen. Dus het werd een losgooidagje...

Nou eerst had ik Rojantha in de bak gezet en daarna Kasmie erbij. Het was volgens mij te vies ofzo (blij toe) want geen van beiden heeft gerold Haha! Nou ze hebben lekker heen en weer gerend waarbij ik ondertussen de stallen ging mesten.

Even later wilde ik ze uit de bak halen en normaal gesproken staan ze achterin de bak en moet je ze halen, want ze komen dan echt niet vrijwillig Frusty Nu dus niet, ze stonden allebei vooraan bij het hek Verward rare beesten blijven het af en toe...

Dus ik pakte m'n halstertouw en m'n vader (die was heel lief mee gegaan om te helpen Lovers ) die had het halstertouw van Rojantha. M'n vader doet het hek open enm moest Rojantha echt tegen houden zodat ze niet wegglipte, vervolgens vastgeklikt en meegenomen, dribbeldedribbel...

Vervolgens loopt Kasmier naar me toe en wilde gelijk doorlopen, maar helaas probleem voor hem, ik stond in de weg Haha! Dus ik griste gelijk z'n halster vast en stond vervolgens te gymnastiseren om het hek tegen te houden, want Kasmier had zich intussen er al tussen gefrummeld. Toen heel snel vastgeklikt en Kasmier al dravend mee naar stal genomen.

Ik heb ze nog nooit zo graag naar de stal zien gaan, volgens mij beviel de drukkende lucht en het onweer niet zo *LOL*

Tja, en El Roy, die was net zo lief en lijp als normaal *grin* Raar beest hoor, wanneer je verwacht dat ie iets doet, dan doet ie het niet en andersom juist weer wel Verward

Maar goed weer een avond met gekke beesten en veel geknuffel Lovers

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 23:27

Nou nou nou, Mayo zal eens niet het woord knuffelen gebruiken zeg!!! Knipoog Gaat ie lekker met je paardje Mayo???

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-02 23:33

Tuurlijk Haha! lekkuhh knuffuluhhhhh!!!!! Lovers *grin*

Alles gaat lekker hoor, hij begint nu echt leuk te reageren op me en met het rijden gaat het ook steeds beter. Ik moet wel wennen aan het voorwaartse van hem, want Iduna liep nooit door Frusty Maar het is wel super hoor, eindelijk een paard wat echt wil lopen voor je. Tuurlijk de ene dag heeft hij meer zin dan de andere, maar dat is echt er even doorheen en dan gaat het super *zeg dit met gekruiste vingertjes, gaat anders vast niet lang goed* *LOL*

Je moet snel maar eens deze kant op komen Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 23:40

Jaaaah, zo gauw ik een mogelijkheid zie, kom ik langs hoor, absoluut!!!! Maar heb het al aan zoveel mensen beloofd snik, en ik heb al zulke slechte vervoersmiddelen.... Boos!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

slecht weer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 12:05

ik zat met mijn bordje hutspot op de bank en dag dat het erg slecht weer was en dacht nog pfff gelukkig hoef ik er niet uit Haha!
paarden reageren heel erg op het weer ze hebben het eerder door dan jezelf vind ik altijd.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 12:11

ha ha, ja de lucht zag helemaal geel en paars gisteravond Haha!
En niet te vergeten die keiharde wind erbij.

Toch had ik gisteren onwijs zin om buiten te rijden, dus dat heb ik ook gedaan. Noppes gaf er gelukkig niet zo veel om, heb zelfs nog even kunne springen Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Balou_k, Freddydeshet, Lugea, Oehlala, onpaard en 100 bezoekers